Sarah szemszöge:
Ruhák a földön, lépcsőn és igazából a hálószóbába tartó úton mindenhol viszont rajtunk nem éppen. Lihegve feküdtünk egymás mellett Kyliannal egy hosszú kör után amit remélem megfogunk ismételni.
-Szeretlek- mondta Kyky amire meglepődten reagáltam.
Szerintem Kyky annyira megilyedt a reakciómtól, hogy rögtön vissza is szívta volna azt a fontos szót.
-Szeretlek- Nyögtem kivégre én is, hogy a végén nehogy azt higgye, hogy csak kihasználom, mert erről szó sincsen.
Még egy kicsi ideig csak feküdtünk egymás mellett amikor realizálódott hogy Ethant nem igen hallottam haza jönni azóta amióta elment. Aztán lehet csak a saját hangomtól nem hallottam...
De már késő volt, egy köhintéssel jelezte hogy egy ideje már itt van. Kylian rögtön felkapta a fejét és konkrétan mint akit meg akart ölni úgy nézett rá. Én már kínomban nevettem de nem mertem megszólalni. Kylian felöltözött ahogyan én is és a fülembe súgta hogy "innen folytatjuk" majd Ethan után ment aki már kirohant. Amig ők beszélgettek gondoltam ráirok Ivyre.
Sarah- Szia Ivy. Mizu?
Ivy- Semmi különös, éppen filmet néztünk most Davi és Neymar telefonál valakivel. És ti mit csináltok?
Muszáj volt elmondanom neki hogy lefeküdtünk...
Sarah- Háát most már semmit...
Ivy- Mostmár?
Sarah- Szóval az van hogy Én és Kylian lefeküdtünk... És Ethan észre vette most pedig mind a ketten eltűntek.
Ivy- Úr isten az én kis hugocskámnak barátja van és le is feküdtek ráadásul egy focista.
Sarah- Fogd be! Ha jól tudom ti is csináltátok már khmm
Ivy úgy döntött hogy kiidegel azzal hogy leláttamoz de betudtam annak hogy biztos már a fiúk befejezték a telefonálást és nézik tovább a filmet amit elkezdtek.
Miután már tényleg nem válaszolt semmit a nővérem gondoltam lemegyek a fiúkhoz. Hát nem csodálkoztam amikor megláttam őket FIFAzni és hát mivel még sosem játszottam ezzel a játékkal úgy éreztem éppen ideje.
Szóval fogtam magam és a kanapét átugorva az egyelőre nem biztos barátom mellé huppantam így ő került középre.-Én is had játszak.- mondtam a fiúknak a kelletnél egy kicsit hangosabban.
-Tudsz fifázni?- érdeklődött Ethan kb olyan hangnemben mintha valami hülye gyerek lennék aki nem ért semmihez, szóval egy csúnya nézés után válaszoltam neki.
-Hát nem nem tudok de majd Kyky segít.
-Akkor gyere ide. -ütögette meg az ölét enyhén Kylian jelezve hogy azt akarja hogy odaüljek,én pedig abszolút nem voltam ellene.
Miután kényelmesen elhelyezkedtem a nagyobbik francia ölében a kontrollert a kezembe véve próbáltam elemezni a gombokat majd megéreztem vélhetően Kylian kezét az enyémen így ő majd tud irányítani, hogy mikor mit nyomjak.
(...)
-Ez nem ér ti többen voltatok nyilván nyertetek.- háborodott fel Ethan ami természetesen nagyon viccesen nézett ki.
-A kiscsaj nem is tud fifázni szóval ne fogd arra a vereségedet, hogy többen voltunk.- szólt vissza Kyli
-Jólvan na inkább elmegyek aludni de holnap visszavágót követelek.
-Oké ,holnap úgyis holnap átjön Hakimi.
-Jójó.- ezzel el is ment Ethan így már csak mi maradtunk a nappaliban.
Még gyorsan elpakoltunk minden poharat, kábelt, nasit és egy gyors közifürdi igen ezt most találtam ki ez a közösfürdést jelenti de így jobban hangzik, szóval egy közifürdi után már csak bebújtunk az ágyba és elaludtunk.
Ivy szemszöge:
Davi már aludt amikor Neymart pillantottam meg aki még a filmet nézte, egyébként felhívtam Saraht és elmesélte, hogy a kis kalandjuk után fifáztak amire rögtön felkaptam a fejem. De mennie kellett mert, hogy még van egy kis dolga gondolom ugyan az ami volt. "Basszus ezek egész nap ezt csinálják vagy mi?" nem tudom miért gondolkoztam ilyeneken de igazából rájuk hagytam és inkább Neymarékkal foglalkoztam.
-Van fifád?- kérdeztem Neymart halkan nehogy Davit felébresszem... De már késő volt a FIFA szóra rögtön felkapta a fejét az alvó kisfiú.
-Igen, igaz Davi?- nézett rá Ney, gondolom azt akarta, hogy ő is játszon.
-Te is tudsz fifázni?- kérdeztem újra a már nem alvó fiút.
-Igen, de csak apánál szoktam, mert anya nem annyira szereti.- válaszolta álmos tekintettel.
Neymar elővette a videó játékot, majd elindította én pedig a kanapéra ültem.
-A fenébe.- nézte Ney a videójáték borítóját kissé dühösen.
-Mi az?- néztem rá...
-Nézd ki van a borítón.- bökött rá a dobozra és egyre idegesebbnek tűnt.
-Ömm hát Mbappe, de mi a baj vele?- kérdeztem rá Davi meg, csak nézte a kis incidensünket.
-Épp ez a baj, miért ő és miért nem én vagyok rajta. Nem is értem ez olyan igazságtalan.- akadt ki mégjobban.
-Majd legközelebb...- néztem rá újra, kissé mosolyogva.
(...)
-Ezazzz nyerteem.- kiáltotta el magát Davi.
-Na Neymar a nagy focista 3-1, hogy lehet ez?- vihogtam.
-Hogytam nyerni, nyilván.- forgatta a szemét Ney.
-Nem iss.- kezdte Davi a háborút.
-Késő van Davi menj aludni.- vágta rá Neymar.
-Oké. Jó éjt apa, jó éjt Ivy.- és már el is viharzott.
Amint Davi eltűnt a fordulóba Ney felém fordult és egy pimasz mosoly után elkezdett csikizni én pedig legszívesebben lelöktem volna a kanapéról.
Mikor Ney hagyott egy kicsi időt hogy levegőhöz jussak én kihasználva az alkalmat hozzá vágtam egy párnát. Tudom, nagyon kreatív. De most ezzel nem törődve mire feleszméltem a focista már rögtön mellettem is feküdt.-Hangosak vagyunk,nem folytatjuk inkább fent?-súgta a fülembe alig hallhatóan Ney amire csak megpusziltam a száját jelezve hogy mehetünk.
(...)
KAMU SEDANG MEMBACA
Cseresznyés
RomansaA FIFA elnök két lánya Párizsba utazik egy PSG meccsre, majd megismerik Neymart és Mbappet. Neymar és Ivy illetve Mbappe és Sarah között is több lesz mint gondolták. Ha érdekel hogy mi fog történni olvasd tovább! -káromkodás -🔞