Már 6 óra volt amikor készülődni kezdtünk.
Ivy szemszöge:
Mivel csak 2 óránk volt, hogy elkészüljünk és oda érjünk, ezért rögtön készülődni kezdtünk.
Én egy ezüst, csillogó ruhát választottam egy megfelelő magassarkút hozzá, illetve egy mini táskát. Hajamat kiengedve hagytam, választottam még egy nyakláncot, karkötőt és egy fülbe valót ezek az ékszerek Sarahval a közös ékszereink, ha együtt megyünk valahova mindig ezeket vesszük fel. Majd megcsináltam a sminkemet ami egy csillogó szájfényből, kis pirosítóból, és csillogó tusból állt. Szerintem nagyon megy ez a szett a barna szememhez illetve a hajamhoz.
Sarah szemszöge:
Én is készülődni kezdtem, egy fekete ruhát választottam magamnak, kis fehér táskával és magassarkúval. Majd én is felraktam a közös ékszereinket, illetve én is megcsináltam a sminkemet, a kék szememet is kiemeli barna tincseimmel együtt.
-El kéne indulnunk hogy oda érjünk.- kapkodtam hevesen.
-Oké, oké, induljunk.- válaszolt Ivy.
(...)
-Na itt vagyunk.- szóltam amikor a helyszínre értünk.
-Ott vannak Neymarek,- mutatott rájuk Ivy.
Bementünk, majd oda sétáltunk az asztalukhoz.
-Sziasztok!- Köszöntek egyszerre.
-Hali.- válaszoltunk szintén egyszerre.
-Nagyon jók voltatok a meccsen- kezdtem a beszélgetést.
Mind két fiú csak amolyan tudjuk mosolygással néztek ránk.
-Nem iszunk valamit?- kérdezte hirtelen Ivy.
-Négy Tequilát kérünk.-üvöltöttem a pincérnek.
"2 óra múlva"
-Elnézést, de lassan zárunk.- jött oda egy ember
Mivel elég sokat ittunk én is és Ivy is ezért nem tudtuk ki volt az.
-Gyertek lányok, haza viszünk titeket.- vetette fel az ötletet Mbappe.
-De... de.. nem jó.. csak két napra foglaltunk szállást, ma este kéne elhagynunk a helyet. Nyögte ki végre Ivy.
-Viszont így nem hagyhatunk titeket egyedül.- aggódott Kylian.
-Jó, akkor viszont elmegyünk a cuccaitokért és nálam alszotok.- mondta Neymar
-Jó ötlet- mondtuk Ivy-vel egyszerre egy pimasz mosollyal ajándékozva
Látszott rajtunk, hogy rosszra gondolunk, de a fiúk arckifejezését nem láttuk, minden annyira összemosódott.
Ivy szemszöge:
A szálláshoz érve a fiúk felkísértek minket, mert ha egyedül mentünk volna akkorát estünk volna, hogy meg lenne a nyoma.
-Kylian, te segíts összepakolni Sarahnak én pedig Ivy-nek.- szólt oda csapattársának.
-Köszi, hogy segítetek.- mondtam.
-Szívesen tesszük.- mosolyodott el.
És igen,megint rosszra gondoltam...
-Ammm.... Ivy ez mi?
Vett ki a táskámból egy cseresznyés óvszert.
-Háát... bármikor jól jöhet.- nevettem el magam.
A Brazil csak egy furcsa nézéssel és egy kis mosollyal szinte el is felejtette a megjegyzésemet. Majd egy kis idő múlva a szívem kihagyott egy ütemet,ha nem kettőt. Hatalmas puffanást hallottunk a lépcső felől amire mindketten felkaptuk a fejünket.A csatár gyorsan kinézett hogy mi okozta a hangot majd eltűnt az ajtóból. Én is felkeltem és megpróbáltam megnézni mi történt. Amint kiléptem az ajtón a lépcső aljában megpillantottam a húgomat Mbappen feküdve, gondoltam leestek,vagy csak kényelmetlen volt az ágy...
-Jól vagytok?-kérdezte a Brazil aggódva én pedig csak sírva röhögtem az eseményeken.
-Igen igen csak Bappe nem bírt el-mondta húgocskám szemeit kiforgatva helyükről
-Ez természetesen nem így történt-szólt közbe a Francia- A kisasszony volt akaratos-röhögtünk már négyen együtt.
Annyira cukik voltak, látszott köztük hogyha most nem a lépcső alján lennének alkohol szagban úszva akkor már rég egymást falták volna.
Gondolkodásomat Neymar zavarta meg.
-Na Ivy szerintem mi menjünk vissza pakolni, addig legalább a fiatalok is épségben tudják folytatni lefele az utukat.
Én csak csendben végre hajtottam Neymar kéréseit.Ezután már csak befejeztük a pakolást és levittük a bőröndöket.Szerencsére Sarah-ék már lent vártak minket.
-Na és most hova tovább-kérdeztem kicsit félénken és reménykedve a fiúktól.
Őszintén annyira megkedveltem őket főként Neymart hogy a náluk alvás opció válasz hallatában reménykedtem.
-Hát apa így biztosan nem fog beengedi a házba-mutatott végig magán Sarah az enyhén kócos hajától elkezdve egészen a kicsit felcsúszott ruhájáig és persze a kicsatolt magassarkú sem maradhatott ki a sorból.Majd Neymar megszólalt.
-Hozzám jöhettek, Davi Lucca a héten az anyukájánál van,hely pedig bőven van.
-Én is mehetek?-szólalt meg a fiatalabbik csatár olyan hangon mint amilyen egy öt évesnek van
-Nem-nézett rá Ney fapofával
Kyky csak egy csodálkozó fejjel,egy szó nélkül bámulta Neymart hogy mit is mondott.
-Persze hogy jöhetsz Donatello-mondta röhögve a Brazil
-Mi ez a becenév-motyogtam a fiúknak a röhögéstől alig érthető szavaimat.
-Páran néha így szoktak hívni-forgatta szemeit Sarah kis szerelme
Kimentünk vélhetően Neymar kocsijához mivel ő ült be a kormány mögé,aztán ez lehet semmit nem számít.Én az anyóson foglaltam helyet míg a tesóm és a legújabb barátja szorosan egymás mellett helyezkedtek el a csinike kis Mercibe.
Útközben Ney keze a combomon pihent és hüvelykujjával kis köröket rajzolt.Hihetetlenül boldog voltam hogy ez velem történik,azt hiszem beleszerettem de ilyen rövid idő alatt biztos hogy nem,szinte hozzám sem szólt én pedig nem vagyok valami kezdeményezős típus. Sarahék között látszik hogy szeretik egymást viszont az is hogy egyikőjüknek sem volt még kapcsolata éppen ezért nem tudják hogyan kéne elkezdeni.Ellenben velünk, Neymarnak már gyereke is van és nekem is becsúszott egy-két fiú az elmúlt éveim közben.Nem mellesleg mivan ha nem Neymar szeretett volna szakítani a kisfia anyukájával ,mivan ha Ney még mindig szereti a lányt csak az érzései már nem kölcsönösek. A keszekusza gondolataim közben szemhéjam lassan kirakta a "zárva"feliratú tábláját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Cseresznyés
RomanceA FIFA elnök két lánya Párizsba utazik egy PSG meccsre, majd megismerik Neymart és Mbappet. Neymar és Ivy illetve Mbappe és Sarah között is több lesz mint gondolták. Ha érdekel hogy mi fog történni olvasd tovább! -káromkodás -🔞