9. rész

54 3 0
                                    

-Jó reggelt. -köszönt nekünk Carol.

Igazábol csak arra gondoltam, hogy most ő lesz a következő akinek Ivy bever egyet? De nem. Kellemes csalódás. Carol Ivy mellé ült egy tál müzlivel majd a telefonját vette elő. Csinált egy képet megjelölte Ivyt majd engem és kitette insta sztoriba. Fura hogy ilyen jóba van a nővéremmel de örülök neki. Carol nézegetni kezdte az insta sztorikat amikor meglátta Brunáét.

-Hát vele meg mi történt? -kérdezte lemerevedetten.

-Csak idegesítő volt és Ivy fejbe baszta, leesett a székről és eltört az ujja. -meséltem az előzményekre visszagondolva.

-Ja... -motyogta Ivy kissé félve (gondolom mert lehet jóba van Carollal Bruna)

-Szép volt. Sosem bírtam azt a ribit. -röhögte el magát Carol.

-Köszi. - nevettünk egyszerre.

-Na most megyek mert Davival és Rafaval indulunk Brazíliába. - rohant közbe a Rafa szobája felé.

Amíg a fiúk aludtak addig Carol, Davi és Rafa összepakoltak majd elbúcsuztak tőlünk és rohantak a reptér felé. 

Holnap lesz a szülinapunk. Egyébként azt tudni kell rólunk, hogy mi ugyan azon a napon és ugyan abban a hónapban születtünk csak én 2 évvel fiatalabb vagyok. Valamit ki kell találnom Ivynek szóval egy kicsit hazudtam neki és azt mondtam hogy elmegyek magamnak vásárolni végülis nem hazudtam olyan sokat. Szóval én otthagytam a fiúkkal és elindultam. Ötletem sincs, hogy minek örülne. Az első utam a könyvtárba vezetett vettem neki egy portugál szótárt hogy azért tudjon valamennyit. Majd pedig vettem neki egy cseresznyés óvszert. Hát igen fő a védekezés. Holnap még sütök neki tortát és feldíszítem a házunkat mivel ott fogjuk tartani. 


Ivy szemszöge:

Amint Sarah magamra hagyott felrohantam Neymarhoz adtam egy puszit a fejére és gyorsan elkészültem. Valamit kellett vennem neki. Nyomtattam Sarahról és Bapperól egy képet (amin amúgy halál cukik) majd vettem egy keretet hozzá. Holnapra sütök sütit és viszek nasit + üdítőt. Ja és vettem még neki egy "NE ZAVARJANAK!" feliratú táplát piros betűkkel. Ki tudja hogy mikor és hol fogják csinálni. 

Amikor haza értem Saraht pillantottam meg. Basszus csak ne vegye észre.

-A fiúk? -kérdezte.

-Nem tudom. -Biztos elmentek valahova.

-Oké, na mindegy most megyek még van egy kis dolgom. -kiabálta amikor kifelé kezdett menni.

Amint elment a húgom elő vettem a képet és beleraktam a keretbe. Majd egy ajándéktáskába beleraktam a táblát is. És a sütit is elkezdtem. Amikor befejeztem elcsomagoltam. Felvittem az egyik szobába az ajándékokat és amikor leértem Neymar állt az  ajtó előtt. Ney széttárta a karját én meg mint egy romantikus film jelenetében a nyakába borultam. 

-Hol voltatok? -kérdeztem halkan.

-Majd holnap megtudod. -nézett rám majd egy puszit a fejemre nyomva elsuhant egy táskával. 

(...)


Kylian szemszöge:

-Boldog szülinapot! -próbáltam felkelteni egy kávét a kezébe nyomva.

-Köszönöm! -hajolt felém majd egy hosszas csókkal az ágyba rántott.

-Sarah! Ezt majd este. -próbáltam Ivyvel a szülinapjukra koncentrálni.

-Basszus a torta. -pattant ki a szeme.

-Nyugiiii tegnap vettünk Neymarral egyet. -mosolyogtam a barátnőmre.

Én már a díszeket is felraktam amíg Sarah készülődni kezdett. Pár órával később (na jó igazából csak 1 óra volt) egy újabb ruha volt rajta amit még múltkor vettem neki. És egy kis smink. 

-Jössz már? -kiabáltam rá.

-Igen mindjárt. -ordított vissza.

-De mindjárt itt vannak. -próbálkoztam megint.

Mire ide ért már azt hittem egy év eltelt.

-Elméletileg van barátnőm nem? -vontam fel a szemöldököm.

-Gyakorlatilag is. -forgatta meg a szemét.

-Szerencséd hogy még nincsenek itt. -motyogtam majd magamhoz hoztam és szorosan átöleltem.


Neymar szemszöge:

Elővettem Ivy ajándékát és már az ajtó előtt vártam Ivyt. Ő egy nagy sütisdobozzal, sok üdítővel, nasival és Sarah ajándékával állt meg előttem. Igaz ezek kb mind kitakarták de imádtam a ruháját. Elindultunk Bappeék felé közben Ivy olyan görcsösen fogta a kezem hogy már majdnem kitörte őket.

Amint oda értünk benyitottuk és egy díszes helyiség tárult elénk.


Ivy szemszöge:

Sarah ajándékát leraktam a többi mellé. A nasit, sütit és üdítőket pedig a torta mellé.

-Szép torta. -kiabáltam röhögve Kylian felé.

-Honnan tudtad hogy nem én csináltam???? -vihogott Sarah.

-Ismerlek, tudom hogy te ilyet nem csinálnál. -röhögtem konkrétan megfulladva.

-Ki kér pezsgőt? -ordítottam (igaz tudtam a választ, de biztos ami biztos)

Nyilván mindenki kért. Töltöttem mindenkinek majd Sarahval a fiúk felé vettük az irányt. Oda adtuk a fiúknak és én Neymár mellé, Sarah pedig Bappe mellé ült. 

-Ez a tiéd. -nyújtotta felém Neymar az ajándékomat ahogy Kylian Sarahnak.

Egy jordan volt. Ugyan olyat kaptunk. Ráadásul egy psg-s jordan. Imádtam és ahogy láttam Sarah is. 

-Köszönöm! -válaszoltuk egyszerre a fiúknak.

Majd felkaptam Sarah ajándékát és átadtam neki. Én pedig elhelyezkedtem kényelmesen Neymar ölébe. 

-Köszönöm. -mondta a fotelbe ülve.

Sarah először a képet vette maga elé láttam ahogy Kylianel elmosolyodtak majd pedig a következő ajándéka került maga elé. A tábla, igen a nagy piros betűs NE ZAVARJANAK! tábla. Elkerekedett szemmel nézett rám a röhögését vissza tartva. 

-Ez még jól fog jönni-nevetett Kylian.

Majd Sarah is felállt és a kezembe nyújtotta a meglepetést. Amikor megpillantottam a portugál szótárt rögtön Neyre néztem ő pedig mosolyogni kezdett.

-Eu te amo. -vigyorgott.

-Eu também. -néztem tovább.

Jó azért ennyit még én is tudok. Miután félre raktam a könyvet tovább kutattam a táskában. Ney a pezsgőjét nyugodtan iszogatta amikor a kezembe került a cseresznyés óvszer.

-Köszi. -tört ki belőlem a röhögés.

Ney ahogy meglátta úgy félre nyelt, hogy az orrán jött ki a pezsi.




CseresznyésWhere stories live. Discover now