Lavinya
Eftalya
AdelHoca buradaki isimleri teneffüste yanına çağırmıştı.Bunlar her olayın içindeler zaten 3 kızda cidden garip şeyler vardı şeytan üçgeni gibilerdi derslerde de zaten belliydi ve neredeyse birbiriyle olan bağları asla kopmazdı.
Ama bunlar hırsızlıkla suçlandığı zaman.Eftalya bu olayı mantıklı konuşarak tersliyordu haklıydı çünkü onlar bunu yapmazdı.
Lavinya delillerden gitmeyi doğru bulur sherlock holmes gibi ingiliz dedektiflerini severdi ki zaten.
Adel böyle bir olayda karşısındakini çok iyi sinirlendirir bu yüzden bu iftirayı yapan kişi bu olaydan bezmişti bile.
"Kızlar ben kantine iniyorum."dedi açelya.
Adel çok fazla gülerdi bu yüzden kavgaya dahi girmişti.Kendisi grupta sürekli gülerdi çılgın bir deli gibi ve birini kolayca sinirlendirebilir.
"Ben Bi rehberlik sevrisine gidicem sonra gelirim."dedi lavinya.
Lavinyanın farklı bir nostaljisi vardı rahattı, güzeldi ,kumral saçları vardı. Hersey den pişman olur ve herhangi bir olaydan çok fazla etkilenir,ismi gibi mi ama orası muamma.
"Ben gelirim."dedi eftalya.
Eftalya iyidir her konuda aşkta cok fazla kaybı var. Ama o genede dimdik durdu . Kendisi fakir olduğunu kendisine her gün söyler.
*TENEFÜS ÇALAR
"Canlarım bugün geceyle konuştuk buraya gelebilirmiş ay inşallah gelir çok özledim sevgilimi" eftalyan uzaktan sever ve sadık da kalırdı eftalya siyah saçlı boyu kısa bir kızda saçları uzundu sevdiği çocuk özellikle saçını severdi onda.
Gecenin saçları siyah ve dalgaliydi boyu 1.75 'di yan yana uyumuyludular ara sıra şehir dışına çıkar eftalyanin yanına gelirdi."Uzaktan ilişki ne kadar yururu bilmem ama o çocuk seni üzerse ben canını yakarım "lavinya net bir sesle konustu.
"Bir dur lavinya 'ya her erkek kötü deildir ayrıca bence uzaktan ilişki o kadar sorun da deil."
"Alla alla tamam o zaman ama bu benim mantikli fikrimi deiştirmez."
"Ya bi durun Gece kararı netleştirelim dedi.Babasiyla biraz arası bozuk."" Kızlar birsey diyeceğim, Ben dün haberleri izlerken bir şey duydum."dedi eftalya
"Ne duydun?"diye ekledi adel
"Türkiyede istanbulda bir hastalık yayılmış. Korona diye böyle oradaki insanların yarısı marketlerde yarısı okulda mahsur kalmış, dışarı çıkılması yasakmış eğer neredeysen ordan asla çıkamazmışsın."
"Ne Allah korusun ne okulda mahsur kalması ben 8 saat zor duruyorum."
"Lavinya az bi dur." Dedi adel
"İstanbulu nüfusdan dolayı ya gelir gider boşver."diye ekledi tekrardan adel .
*Ders başlar
Hoca sınıfa girerken mutludur parmağındaki yüzük de dikkat çeker lavinya hemen fark eder yüzük o kadar büyüktür ki lavinha kendini tutamadan
"kesin kocası zengin ha" diyince eftalya cimcikler "Lan duycak şimdi ."
"Tamam be ."Hoca sınıf yoklamasında alarak derse başlar ;"Çocuklar konumuz aşk ve se gi inansanlar neye aşık olur yani bir insan gelmesin aklınıza bir eşya olur bir şiir olur Ve her sevgi aşk mıdır ? Deilsede fark nedir ? Bildiğiniz bir aşık var mı?
"Hocam zurnanın zort dediği yer Ferhat ile aslı desem olur mu?"
Adel ekler "Cünlende bi yanlışlıkla var canım Ferhat ile Şirin o" adel ve aşk işte kendisi inanır.
"Ne fark eder gereksiz iki kişi ayrıca Ferhat Şirinin tipini görünce dagi geri kapatmış duydunuz mu?"
"Atma ziya" diye ekledi eftalya
"Çocuğum sen niye böyle benim dersimin konusu senin için bu kadar önemsiz? Ayrıca aşk vardır ve saçma değildir ."
Hoca kaşını çarşamba dahi lavinya takmaz.
"Ben inanmıyorum hocam,Bir ilişkide ya tek kişi olur ya üç kişi iki kişiyle olunca da olmaz yani hep bi engel çıkar .""Ama o engeli aşmak zor deil ."dedi eftalya
" sonsuza kadar sürmez eğer gerçek olsaydı eşi için 298 kitalik şiir yazıp eşinin cenazesinde başka kadına aşık olan biri varsa gerçek aşk yoktur. "
Lavinya tek solukta konuştu.
Ayrıca hocayada iğneleme yaptı.
"A hocam yüzüğünü gözümü aldı bizi niye çagırmadiniz." Bunu bilerek yaptı eğer evli olmasaydı bu hocada inanmazdı.
Aslında Hocalarla sorun yaşamadım fazla ama konu bu olunca
Tam o sırada kapı çaldı tukrce öğretmen deprem hakkında bilgiler verdi ve gitti Ha bur arada lavinya ilk baslarda anlasamadigi tukrce hocasini Şuan seviyor O tam bir İstanbul beyefendisi ."Evet çocuklar bugün deprem tatbikatı olacak.Bu yüzden birazdan anons geçince doğru düzgün sıra halinde çıkın."Artık küçük olmadığımız için sıraya eğilin demiyorlar ama zaten deprem okulda ki gibi olmuyor.
Eftalya uzaklara dalgın gibiydi adel ona "iyi misin ? Dalgın gibisin ." Demisti o da garip bir halde "içimde kötü bir his var " demisti ama orası muamma*YÜKSEK BİR SESLE ÇALAR
"Şimdi önceden bildiğiniz gibi sıraya tutun ve eğilin."
"Şimdi sıraya girin."
Evet onların 3ü birleşti .
"Kızlar toletim geldi acayip ben lavaboya gidiyorum." Dedi lavinya
"Bekle bizde gelek."diye ekledi adel
"Kızlar bişey dicem?.Telefonlarınız çekiyormu?"
"Hadi be hayır benimkinde yok ." Dedi lavinya.
"Bendede."
"İnternete bisey olmuştur ya devlet okulu ". Dedi lavinya
"Neyse gidek hoca fark edecek ."
"Tamam açelya haklı Hadi."
*Ders biter.
"Allahim hele şükür bitti ."dedi eftalya
Güldüler ve beraber evlerine dağıldılar.
Lavinya kulaklığını taktı ver şarkıya devam etti.
"Başka bir evrende
En güzel halinle
Sen hayata karış
Ben daha da biteceğim
Kırgınım kendime
Üşüyorum gölgende
Henüz bilmesen de
Belki bir gün gideceğim."Asıl konu bu günden sonra olmuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ON İKİ
Teen FictionSadece okulda mahsur kalan 3 kız arkadaş ama yaşayacakalarından habersiz.Birbirlerine olan sevgi bağı onları bir arada tutacak mı ?