12_KARAR

3 0 0
                                    

Bu son değişim son sozlerim eftalyanin ağzından çıkan kelimeler beni ve bizi belirtecek ti .
Lavinyayı secersek ne olacak büyük ihtimal öldüğünü diyecekti ."Eftalya düşünme adel de ben giderim."Bu seçenek çok zordu bende ölmek istemezdim .eğer üçümüz olsa bunu deigtire bilirdik yani adamı yakalayabilirdik.

Eftalya 'ya önceden sunduğu seçenek heciktirdigimiz kadar geciktirmiştik bu pskiopat cidden oyunu hızlandırıyordu.
Eftalya nın gözü dolmuştu ama sesi tok tu ve sadece şunu diyebildi ""lavinya" onu seçiyorum.
Bu diyişi çok garipti bu normal değildi. Ben ağlarken o güçlü olmaya dayanıyordu bu öyle miydi.
O "ölecek " Demiştim fısıldıyor tekrar tekrar ."ölecek o ,eftalya ." Ben ağlarken kendimi koyvermiştim .
Psikopat adam kah kah atarak "mezarına ismi gibi bir ölüm çiçeği koyarım merak etme."
Eftalya'dan ;Benim ağzım söyledi ben sustum

"Ben eftlay , verdigim sözü tutamadım." En çok da bunun için özür dilerim ." Evet okulun baslarinda burdan sag cikicaz dedigim kiz artik gitmisti...Sözümü tutamadım.Beynim çalıştı kalbim durdu lavinya dedim. Onu söyledim şimdi o psikopat ne yapacaktı yoksa lavinya yaşıyormuydu bu zaman kadar çok durduk biseyler yapmamız gerekiyordu onun ismini verdim zorundaydım yoksa  ikimiz tek kalacaktık duygularım yok oldu artık hirsey hissetmiyorum...Herseyim elimden gitti ...arkadaşlarım benim ailemdi.

Adel fısıldayarak "o ölecek " dedi Aslında öldüğünü biz başından beri kabul etmedik .
Psikopat 1 cumleye  1000 acı sığdırdı ben daha toparlanamamışken bir cümle daha söyledi 
"O hastanede yoğun bakımda,Birazdan morg da olacak."
"Artık gitsene " dedim ve ağzımdan büyük bir küfür çıktı hak ettiği bir küfür. Affet beni lavinya senin intikamını alacagim merak etme ve seni kendi içimizde yaşatacağız...

3 saat sonra ;  Özür dilerim  Adel bana dahada kızgın ama şuan mantıklı olmak zorundayım. Ben böyle düşünürken aklıma bir şey gelmişti tabi ya taslar yavaş yavaş yerine oturdu .
"Adel bana bak beni dinlemelisin ."
"Ne dinlemesi ya hastanede rahatsız arkadaşımız öldü belki yaşayacaktı ama sen onu aldın.."
"Böyle deme zorundaydım birlik olmalıyız adel.." dedim ve devam getirdim.
"Adel , düşündüğüm şey bu okulda aslında hersene 3 kişi ölüyor farke etsene ve bunlar hep kız oluyor biz birkeresinde 3'ümuz bir eve gitmiştik ve ev garebeydi içinde bu okuldan olan bir kız vardı babası avukatı o kız ölenlerin içinde." Benim demek istediğim şeyi sakince anlatmaya çalıştım ama şuan çok adrenalin yaşıyordum sanki daha çok yakınlaşmış gibi o'na
"Şuan bu bilgi bize nasıl yarayacak?."
Mantıklı "bizi ona daha çok yakınlaştıracak adel." Bu değişim onu üzmüş gibiydi ama gerçek buydu ...
Lavinya pes etmez o çok inatçı hemen vazgeçmez bunu biliyordum...
Toparlan eftalya ,Eminimki bu okula bakmaları aklına gelmiştir .

"Adel müdürün odasına gidelim!"
Lavinya'dan;  Bu adam nere gitti bilmiyorum ama saatlerdir yok ve bu bi ilk benim kaçmam için harika fırsat etrafa bakındım gazetelerde kaplı bi duvar merak edici burda illaki cam olmalı hepsini soktum teker teker bi yandanda kapıya bakıyorum .
İşte bu yüzüm gülsün burda bir pencere var "Ne kadar yüksek acaba?" Diye sorarken hemen baktım burası ahşap bir kulübe hemen atlamistim.Bekleyin kızlar bekleyin ailem hepinize geliyorum asla ayrilmicaz atlarken dizimi vurdum ama umurumda deildi yağmur yağıyordu bu yüzden göz yaşım belli edilmiyordu. Ormana karıştım evet başarıyorum dur bi saniye ben gidecekken arkamdan daha hızlı koşan biri vardı o adamdı saçımı acımasızca tuttu derime kadar hemen kulübeye getirdi.Nasil olurda vaktim kaybederim nasıl olurda yavaş koşarım .
Beni duvara attı ve ard arda tokatlar attı.  Ama bu sefer olmayacaktı bende ona vurdum hemen bacağının arasına vurdum bi evi icnledim bir yandan çıkışları baktım elimle bir biblo aldım kafasına vuracaktim ki kolumu tuttu "Zorlama !" Sesi canavar gibiydi zaten bibloyu aldı yere atıp şömine oyunuyla her yerime vurmuştu.
Durdu "Ben bir daha kacmicak söz" dedim.Masun bir şekilde hiçbir şeyden haberim yoktu şu cumleye kadar "Sana kactigin için değil senin arkadaşların seni seçti  öldürmem için  " Bu cümle benim beynimi uyuşturdu.Ama zaten bunu istiyordum "Öldür o zaman "Demiştim artık hiç tim zaten ne "Önce işkence yapmalıyım oyun devam etmeli değip mi? Zaten onlar seni morg da biliyorlar, orda olacaksın merak etme"pekala eğer direk vursa canın acimazdi ama işkence olmazdı en kötüsü buydu bir mucize olsun allahim lütfen .Birkere şans olsun ya

Eftalya'dan;Okuldaki tek bilgisayar bu deildi ama bilinmeyen bir bilgisayar buydu hemen bilgisayarı açtım lavinya gibi düşünmek gerekirse "eğer başta bunu yapsaydik o şuan burda olurdu."
Adel hüzünle cevapladı "Bunu bilemeyiz eftalya ."dedi ben hemen işime döndüm bir şekilde bunu hackleyemezdim ama twitterdan yardım alabilirdim belki 3 gün ama denemeye değer önce indirdim o psikopat bu bilgisayarı kesfetedecek kadar zeki değilmiş. Uygulamaya oturum açarken bir şifre istemişti tabi bu bilgisayar uygulama için birde şifremi istedi burası okul şifre ancak isim olurdu lakin olmadı adel çekmeceler baktı heryere baktı ararken diğer bilgisayarı açmak için fişe taktım fişin yanında bur kilitli dolap gözüme  battı adel bir anahtar zaten bulmuştu geri kalan bunları birleştirmek açtık lakin bir kasa vardı adel  etrafa bakarken  kkulun panosunda vır tarih yazıyordu okulun açılma tarihi parmaklarım titriyordu girdik ve işte bu adamım! şifre tam oturmuştu kasada bir çok belge vardı bizim gözümüze en alttaki sari olan batmıştı keşke hiç görmeseydim adel hemen  tam acarken adel bir yere daldi ve şunu soyledi "Bu okulda cidden hersene 3 kız oluyor ve müdürde bunun peşinde bu kapanmış bir dava birinin bizi burda tuttuğuna ve başka birininde bizim burda olduğumuzu bildiğine kalbimi basarım."Lavinya olsada oda bunu söylerdi . Pekala bu çok doğru neden olmasın hemen dosyayı inceleyecektik ama bi anda adelin elini tuttum.

"Bu yapısimiz birimizi öldürecekti ama  artık iş kötülemeye başladı artık sadece ikimiz varız ve birir daha ölmeyecek söz veriyorum ."

Bunu içtenlikle söyledim kenidmi suçlu hissetsemde yanımdaki kişiyi buna zorlayamazdım .
"Senin sözüne güveniyorum."
Bu  sözü yaşadığımız günde en iyi ve en iç açıcı  cümle oldu.
Kararlıyım sadece adel'e değil
"HERKESE SÖZÜM OLSUN İNTİKAMIN AKLIMDA LAVİNYA."
Bu seçime beni zorlayan kişiyle ayrı bir hesabım  olacak.

ON İKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin