10_BÖYLE OLMAMALI

1 1 0
                                    

Eftalya camı izlerken seslice şunları
söyledi "Çok zor aslında lavinyaya sadece ailesi ve severdikleri ağlıyor ,bir aşkı yok iyiki olmamış çünkü onuda riske atabilirdi...Ama o zaten aşka inanamaz yaşadığı herşey ona bir sebep sunar her insanda olduğu gibi mesela gülleride sevmezdi

"SEBEBI VARDİ ÇÜNKÜ.."
Ne demişler vardır bir sebebi

Adel sınıfa girmişti eftalyayi görmemek için bilerek farklı bir sınıfa girmişti bunlar eğer böyle giderse lavinyanin intikamını kimse alamayacak ama bir ihtimal yaşadığını bilirdi.

Adel'den;Birimiz öleceğiz bil8yroum çünkü çok zor ama umurumda deil herksz gitti ya ailelerimize bise olduysa ben onları çok özledim zaten eftalyayla küsüm kimse kalmadı konuşacak bu kızın sesi hiç gelmiyor gerçi 3 katlı bir okul illaki gelmez ben sıranın üstünden kalkıp biseyler yapmam gerektiğini hatırladım böyle duramam elim ayağım bağlı kantine inmem gerekiyor olayın olduğu ilk yer kantinde hemen indim tereddüt etmedim bile deponun kapısı açıktı tahminleri gibi o köpek içimi çiz ettirdi hemen içeri girdim rahatım çünkü olması gereken bir intikam bir hayat var tek olmam umurumda değil köpeğin düştüğü yerde bir not vardı

"Aklını kullan , karar ver oynun tadı kaçıyor." Nasıl yani bu notu bilerek buraya koydu ya önceden varsa yada şuan mı ? Bu not ne zamandır burda bu adam kim?

Eftalya'dan; Günlüğüme ne yazacağımı bilemedim çok şey geçti aradan telefonu açıp uygulamaya girdim ay ışığını görüyordum aklıma lavinya geldi o ve onun ay sevdası hemen klavyeye tuşladim ve içimi döktüm...

hayat bize bunları neden yaşatıyor diyip artık sorgulamadan başladım

" geceler gündüze karışıyor berbat bi şekilde ve okulun bozuk saati 12'yi gösteriyordu...Bi öğle yemeği zili en çok sevilen zaman.. aslında okul çıkışı da var ama biz bunu daha çok sevdik. Adel ne zaman bize "iyi geceler" dese lavinya "iyi olsun geceler" derdi birkere alışınca işte bağlılık yapar bendede oldu artık acaba şuan bizi izliyor mu? Ah lavinya seni özlerken adeli de kaybettim şimdi gerçekten hiç olduk..çok zor anladın mı bizi bu lanet okulda kimse bulamıyor biz kimsenin aklına gelmiyor çünkü kimse dışarı çıkamıyor ama polisler bile bize nasıl bulamaz ya burası okul abi çok zor bu olayı yürütmek acıktığım zamanlar var ağladınız zamanlarda ama en çok korktuğumuz zamanlar.. o caninin ne yapacağı muamma çünkü ama lavinya eğer beni duyuyorsan şunu bil sakın ağlama tamam mı ? Çünkü o canini ben kendi ellerimle polise vereceğim."

Lavinya'dan; Ben gözümü açtım karnımın ağrısından geçti zaten ben artık bu adamın beni öldürmesine razıydım çünkü kardeşlerim dediklerim şuan öldurme planları yapıyor evet o mala inanamam bana yalan konuşuyor olabilir ama şuan arkadaşlarımın Psikolojisini düşünemiyorum het şey olabilir ama adel fedakardır gelirse ölür ama öldürmezdı.Eftalya da kolay değil bir tür kız değil zaten. Keşke şuan yanımda olsalar burda Ay da yok konuscak kimse yok dert anlatacağım....
Tam kalakcaktim karnım bi anda tekrar ağrıdı neydi bu bunun acısı hiç biseye benzemiyor..Aklıma adelin eftalyanin karnına vurduğu geliyor ah üzümsüz kekim ben de şuan onun bin katını yedim o yüzden ağzımı zar zor açtım ve hemen çığlık attım. Artık çığlık attıkça o psikopat yanıma geliyordu anlaşıyoruz ama bu sefer gelmedi ya Kızların yanındaysa? Burda olmalı burda olmalıydı....
Bütün gücümü toplayıp. "Bu kadar gücenme bi dahakine daha sert yumruk atarsın aptal." Dedim ben niye böyle uslanmiyorum ya kapı açıldı yüzünde kar maskesi elinde patates püresi vardı."Yemek yemicem gerçi o kadar burda kalıyom sana katlanıyor bumu bu yemek mi yani? Hepiniz aynısınız.."cümlemi söylerken gozum kapalıydı ve açtım ne bilim korktum yani yüzünü görürsem beni öldürür falan ama bu cümleyi kurarken korkmadım adel haklı ben cidden dengesizim bu kız niye her boku biliyor .Ama baktığımda bana tam cümlemi bitirirken tokat attı bu çok ağırdı ayağımla tüm kuvveti bulup karnına geçirdim bütün gücünle o kadar yumruğa eşit olur mu bilmem ama sert vurduğumuz hissettim Onunda cani acıdı ağzından aci sesini duydum ve kahkahaya başladım sonra saçımı tutup o vahşetli gözüne baktım oda şunu dedi "Bütün erkekler benim gibi olamaz ayrıca senin hayatını biliyorum ve bir daha sakın bana o hareketi yapmaya kalkışma ölürsün senin gibi kızlara bu yemek çok bile ."Bu degisi gözümü doldurdu ama güçlü olmak zorundaydım elimi yumruk yaptim ve konuştum "Evet, sen diğer erkeklerden betersin , ayrıca yemek konusunda o patates püresine alış sana hapiste bunu bile vermeye bilirler ."dedim ama o saçımı bırakıp tanagi yere atıp şunları söyledi"Hayalin bumu elinden geleni yap aptal kız ya ölürsün yada ölürsün ." Tam elim maskeye geldi ki elimi tutup ters döndürdü sadece şunu dedim .
"Maskesiz götün yemiyor di mı?"
Bu adamın istediğini yapmalıyım çünkü cidden riskli bir ama ben napiyorum eftalya gibi karşı geliyorum valla bu adam kim öğrenmeden ölemem.. kızlar yaşıyor mu omu bile bilmiyorum peki birimiz ölecekse illa "Kim kalacak"

"HER YARA KABUK TUTAR MI?"
"KANATAN KIŞIYE BAĞLI ADEL"

ON İKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin