9_KABUK TUTMAYAN YARALAR

3 1 0
                                    

Okulumuz kasabadaki herkesin bildiği bir okuldu insanlar fazla sevmezdi günün sorusu okulu kim sever?ama iyiydi bi kaç konuda sorun da vardı tabi.Ama okula ilk geldiğimde duygulandım çünkü eski okulumu hatırladım ne çabuk büyüdüm daha yaşamam gereken çok şey var ve ben ölmek istemiyorum.Sevmediğim okuluma geri dönerim her şeyi yaparım ama bu olmaz daha çok şey var .Hiç bir şey yarıda kalmamaliydim bunu yapmamalıyız.
Arkadaşlarım,Ailem,dostlarım herkes bilmeli ki ben "yaşıyorum , hayatta kalan enkazım ama yaşıyorum."

Ben baltayla bakışırken psikopat lafa girdi."Merak etme bunu şimdi yapmicam ölümün benim elimden olmayacak, Bu zevki eftalyaya bırakıyorum,ya da adele."bunları derken ağladım ama biliyorum ki kardeşlerim beni öldürmez ben kendimi öldürürüm ama onlar asla."Ya, da biz seni öldürsek ha ne dersin?"psikopata bak ya ölücem ki bu ihtimal artık umurumda deil çünkü ben ölüyüm zaten ama böyle olmayacak kendimi topladim ve bütün gücümle "ALLAH BELANI VERSİN ARTIK !" dedim durmam gerek yoksa bu adam beni yarına bırakmaz öldürür nerden buldum lan ben bu cesareti valla elim bağlı deil kaçsam yaparım ama lanet odanın camı yok hayır yani olsa atlardım.Ama aklımda tek soru "onlar bunu yapmazdı ama ya benden bunu isterse?"

Adel'den;ne yapacağım bilmiyorum sevdiğim herkez oluyor napsam artık nefret etmeye mi başlasam.o pis sadist benden kardesi. Dediğimi öldürmemi istiyor ve ben yapmayacam eftalya da yapmayacak.Eminim bu not beni kendime olan hislerimi kopardı artık hiç birşey yoktu gerçi lavinyadan sonra hiç bir duyguda yoktu. Aslında 3'den 1 çıkınca 2 değil 0 kalırdı çünkü birimiz gitse biz hiç olurduk.Çok zor toparlanmam o psikopatın dediği şeyler evet bir değil bana göre 100 hatta 1000 not yazdı gibi bir insan tek bir sözüyle bisey de bitirebilir .Kendimi topladim ve eftalyaya dönüp "Eğer ikimizde yapmazsak ne olacak?"bu soru çıkmazdı.

Eftalya'dan;Artık bir şey hissetmiyorum çünkü duygularım yok oldu aslında zaten lavinyadan sonra olmadı. Bu not bizi belirleyecekti.Adelin sorusunu yanıt vermeliyim ."ikimizde öleceğiz, birimiz yapmalı yoksa peşimizi bırakmayacak."en iyisi buydu tabiki öldürmeyecektim.
Ama o bunu yanlış anladı.
"Hadi ya eftalya cidden mi bu kadar kolay mı neredeyse kardeşiz ama sen bir cümleyle bizi yikabiliyosun , Biz de biliyoruz birimiz ölecek ama bu kadar kolay mı yırtıp atmak kolaymı?"" Hayır tabiki adel ama mantıklı düşün ya birimiz ölü gibi davranırız,yasa cidden ölürüz ama ikimiz savaşıp bu psikopati yenemeyiz.""cidden mi biraz biziz düşün illaki umut vardır biz başımız her boktan kurtarırız."dedi bunu derken kendini sıkıyordu ama tam daha nazikçe konuscaktim ki bi anda beni itti ve şunu dedi "Sen kolayca pes edebilen kalleşsin!" Bunu derken gözüme baktı bu bana dokundu ayrılmamalıydık bu zamanda olmazdı. "Dur bi dinle adel öyle değil olaylar." Biri şu kızı durdursun ya bu nedir ben seni öldürürüm dedim sanki Allah Allah.

Adel'den;Bunu asla yapmicaktim ölsem de onu öldüremem ama o bunu yapacak kadar duygusuz ya neden bana dur demedi kendimi kontrol edemedigimi biliyordu ama yapmadı bisey sadece sakin davrandı olmamalı böyle olmaz. Nettim her cümlede artık 3 katlı bir okulda tektim bana göre.

Lavinya'dan;Şu psikopatı beni odada sabaha kadar aç bıraktı ya bende ona buna zehir etmezsem adımda lavinya değil,Bağırarak şunları dedim."Lan köpek kaçırıyon elimi açık bırakıyon ve gidiyon bana fazla güvenme bi çılgın edip kaçabilirim."kapı açıldı ve ağzından bir cümle gene beni mahvetti."Arkadaşların küsler tabi konu can olunca yani seni düşünürlerken artık kendilerini düşünüyorlar şuan birbirlerini öldürmek için plan yapıyorlar. Bu adam az önce ne dedi öyle bende anlamadım ama kalbime bıçak sapladı gibi oldu ."Senin yalanların snede kalsin senin gibi psikopat allahim belası yaşamamalı sen tam bir aptalsın umurumda değil hurdan gidicem önce senin gibi bir şerefsizi polise şikayet edicem sonra arkadaşlarımı alacağım bak ne kadar iyiyim planlarımı anlatıyorum."dedim bu onu kızdırdı çünkü elini sımsıkı yaptı ve karnıma ard arda yumrukları geçirdi bu beklenemezdi nasıl koruncagimi bilmiyordum yerde cenin pozisyonunda düştüm ve ağzımdan kan geldi öksürürken o durdu sustum sonra defoldu .Evet ben cidden bir enkazım ölüyüm birimiz bana bunları anlatsa gülerken kendimi döverdim ama öyle deil işte . Ben arkadaşlarımı düşünürken onlar şuan ne yapıyorlar?bunu düşünürken o psikopatım lafı aklıma geldi."şuan birbirlerini öldürmek için plan yapıyorlar."

ON İKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin