Yaşadığım şeyleri sorgulamıyorum , olan olayları da sadece hedefim o adam kim ve amacı ne ? Eminimki Gece benden haber alamayınca ters giden şeyler anlamıştır. Ben eftalya,Hayatım yok oldu bunuda 12'e saate sığdırdılar...
Sana gitme demeyeceğim
Ama gitme,lavinia
Şiir bu parçası aklımdaydıBen yatıyordum ,adel hızlıca yanıma geldi ve şunu söyledi;"Biliyorum,konuşmuyoruz ama önemli birşey demeliyim bizim bu adamı bulmamız gerek .""Bu dediğin doğru ama nasıl adamın el yazısı var başka biseyi yok."
"Evet eftalya ama eğer ona istediğini verirsek ne olacağını biliyorsun."
"Peki birimiz hainlik yapmalı ama bu hainlik yapmacık olmalı sadece o adam bilmeli."biz böyle konuşurken hızlıca sınıf değiştirdik belli bir sınıf olmamalıydı dlakin koridorda bir ses kaydı çaldı okul zjkinin çaldığı hoparlörden geliyordu... o adi adam acılarımı 1 dakika ya tekrardan sıkıştırdı...."Eğer arkadaşınızın bedenini arıyorsanız burda lakin oyundan sıkılıyorum biriniz ölmeli yoksa arkadaşınızın ailesi zarar görecek. "Bu adamın şimdi ciddiye aldım.Ama az once dediği şey lavinyanin bedeni cidden ondamıydı ?
Lavinya'dan;"Kızlar niye ağlıyorsunuz?" Demiştim...
"Çünkü bisikletten düştün kızım ya bişey olsaydı biz senin canın acısın istemiyoruz kelebek gibi uçtun ranpadan ."
"Tamam bak iyiyim alt tarafi hastanedeyim."
"Bi daha bisiklet surmeyelim."demisti adel.
Bende hemen karşı geldim."hatalar ders çıkarılması için olur .bundan sonra frene basicam buda benim dersim."
"Doğruymuş "dedi eftalya.
Ben şaşıran gözlerle ona baktım. "Ne?"
Oda tek solukta şunu dedi.
"Ev nedir?lavinya "
"Ev bazen insandır. " neyi kastedilen anladım annem gelmedi ama onlar gelmişti bana Ev oldular ailemin olamadığı evi.
Şimdiki zaman;Bunu anlatmamin sebebi şuydu bisikletten düştüm ve canım yandı diye çok ağladılar bu halimi görseler onu bile düşünemiyorum bir bisikletten düşüşüm de olan yaralar geçiciydi
Ama şimdi Kan kustum...
Adama maskesini çıkarmasını söylemiştim .Kim di bu adam
"Yakında öğreneceksiniz kim olduğumu,Ayrıca-"
Karnıma hızla vurup konuştu.
"Ayrıca seni uyardım bi daha asla ."
"Bana neden bunu yapıyorsun, Bize ."
"Yakında hepsini öğreneceksin ."dedi kulağıma eğilip. "Öğreneceksiniz."dedi
Tam gidiyordu rol yapmam gerekiyordu bir şekilde..
"Dur,ne istersen yapicam, Hemde zorluk çıkarmadan. "Bunu yapmak zorundaydım bir şekilde, herkez için...
"İşte böyle olacaksın lavinya , Ne istediğimi söyleyeceğim .Ha birde ingizce hocasına bisey yapmayacağım. "
Bunu derken gozumu açmıştım her bir olayda bir öğretmen gidiyor ama bunu sadistce yapıyordu...
Ne kadar sevinsemde digerleride ölmemeli."Hayır diğer öğretmenlerde yasayacak."
Demiştim ." O zaman oynun anlamı kalmaz ki." Demişti.
İçimden bu adama neler diyorum neler Allah belasını verdin bu adamın artık,Öldürmüyordu,eziyet ettiriyordu.
Üstümdeki kıyafetler pislenmisti altımdaki kargo pantolon tozlanmisti
Üstümdeki beyaz crop kan olmuştu eğer üstümde gömlek olmasaydı burda donabilirdim birde havanın sıcak olması benim en büyük şansımdı.
Tam giddicekteki bana şunu dedim.
"Daha fazla secenek istiyorum."Evet bu bi riskti ama zorundaydim
"bir teklifim var ."
aha zurnanın zort dediği yer bakalım ne dicek bu benim hayatım olacaktı .
"Ya arkadaşlarına yaşadığını söylerim ve ikisini sonundada öldürürüm, Yada seni ölü olarak bilip sadece bitanesini yaşatırım."
Hayır hayır böyle bir teklif olmamalı,Bu çok zalimce ama teklifin arasında olmayan bir sey dedim ."Ben,beni öldür onlar için beni öldür."bunu derken ağladım hemde hıçkıra hıçkıra sümüklü burnumla beraber harika bir görsel sunuyorum.
"No no no bunu sen karar veremezsin oyun hizli ilerlemeli bu yüzden buna başkası karar verecek."Eftalaya" dedi.Biliyordum çünkü adel kendini feda ederdi ama asla bana bisey yapmazdı. "Zayıf noktalar ..."dedim.
"Zayıf noktalar hep vardır lavinya ."
"Senin ki ne ?"Bunu bana demezdi ama bunu bilmeliydim.
Bir süre Sustu yapmacık bir şekilde güldü .Ya ben ölecektim ya da ikisininde biri ben ölmek istemiyorum ama olmalıydı. Bu adam cidden sadist ya eftalya karar verecektir ya da ben evet ikinci teklifi kabul ediyorum benim yaşadığımı bilmeselerde olur...
"Neden arkadaslarim amk zaten başka biri yok." Bunu duymuş olmaliydi ."Aşk hayatın yok bunu biliyorum , yada varmıydı şuan yurt dışında onun için neler yaparsın bilmiyorum bu zuuden arkadaşların en iyi kurban ." Bu adam çok zekiydi ama biz den değil. "Bunlar kolay tahminler ."Demiştim ve öyleydi.
"Sen psikopatsın." Bana güldü.
"Bir düşmana aşık olan sensin oysaki."
Bu nerden biliyordu hayatımı noluyo olum ama bildiğim tek şey bu benim boğazımda öküz oturttu Ayrıca ben psikopatmiyim .
Adel'den;Eftalya ile ne yapacağız diye kara kara düşündük bu ses kaydı bize aslında bir cümle değil bir çok şey demişti .bu sözler beynimde tutuştu ne yapacak bu adama bir şekilde yakin olmamız gerekiyordu .burası bir çıkmaz bi secenek seçmeliydik biz düşünürken bir ses daha geldi .
"Eftalya,seçim senin lavinia mi? Adel mi?
Siktir bu çıkmaz sokak artık labirent di evet burdan kalmalıydı je olursa olsun bu damin illa boş saati olacaktı .Ama oda böyle düşünüyorum mu önce ikimizden birini dedi sonra lavinia işin içine girdi yoksa yaşıyormu ? Bu bir umut olabilir... Eğer bu seçimde biri gidecekse o kişi olurdum ama benim seçimim bisey demedi bana sormadı ama hemen atladım "Ben ,Ben giderim ." Hayır bu doğru olan bu
"Adel yapma burda yanliz kalamam beni bırakma." Eftalya tek nefeste konuştu ve devam etti .
" lavinya yaşıyor mu?"
" ölü birini öldüremem küçük kız." Bu değişi bana o günü tekrar hatırlattı lanet olsun ki canım hala aciyordu ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ON İKİ
Teen FictionSadece okulda mahsur kalan 3 kız arkadaş ama yaşayacakalarından habersiz.Birbirlerine olan sevgi bağı onları bir arada tutacak mı ?