AYAKLARIM BENİ HIZLA EJDER ÇUKURUNA KADAR TAŞIYOR. Yavaşlamam, takılmam. Aradığım hedefe, uçurumun üzerinde asılı duran ve okyanusa bakan ejderha çukurundaki noktaya ulaşana kadar durmadım. Ciğerlerimi havayla doldururken nefesim doluyor ve çıkıyor. Dönüp yola bakıyorum. Aemond aşağı koşar. Sonunda yanıma geldiğinde ellerini dizlerine koydu ve nefes nefese kaldı. Ellerim kalçalarımda duruyorum. O küçük koşu o kadar canlandırıcıydı ki en azından bir an için soğuk havayı tamamen unutmuştum.Başını geriye atıyor ve daha fazla havayı içine çekiyor. Bir nefes bulutu yüzünün önünde üflüyor. Sonunda karşıma çıkıyor. Gözleri gün ortası güneşinde parlıyor. Bıçağı botunun içine sokuyor.
"Bir fare kadar hızlısın." Nefesler arasında diyor. Derin bir reverans için eğiliyorum. Alicent ve Aegon'u bahçelerde yürürken gördüğüm anda kıvılcım sönse de, oyun ve eğlencenin ışıltısı hâlâ etrafımızda sönüyor. Bizi tam olarak göremediler ama görmeleri sadece bir an sürecek.
Köşeyi döndüler ve hemen gözleri bize dikildi. Görünmeden sıvışmak için bir saniyemiz bile yoktu. İkisi bize yaklaşıyor. Aegon bir şekilde Aemond'u yürüyüşe katılmaya ikna eder. Alicent benimle kalıyor. Aemond'a beni başarısız bir anne olarak bıraktığı için içimden lanet okudum ama onun onu benim gördüğüm gibi gördüğüne inanmıyorum - mahvetmek zorunda bırakılan aşağılık ve iğrenç bir yaratık.
Gülümsüyor, ama içindeki sahteliği görebiliyorum. "Sen ve Aemond oldukça iyi yalnız kalıyor gibisiniz." O iddia ediyor. Maalesef yanılmıyor. Aslında oldukça haklı olduğunu kabul etmekten nefret ediyorum.
"Gerçekten," diyorum. "Bulaşma, Alerhya." Sesi içimi ürpertiyor. "Bir yanlış hareket, bir hata ve ne sen ne de ailen bir daha Dragonstone'u göremeyeceksiniz." Sesi bir yılanın dişleri kadar zehirli. Uzaklaşırken gülümsüyor. Arkasından yaklaşıp onu boyunduruğuna sokmamak için çenemi birkaç kez açıp kapadım. Dürtüyle zar zor savaşıyorum
Bir Kraliçe olarak bile, şimdi olduğu gibi beni tehdit edecek hiçbir yeri yok. Beni tuzağa düşürdü ve bunu biliyor. Ama bilmediği şey, benim bir fare olduğum ve bir farenin köşeye sıkıştırıldığında her zaman fark edilmeden sıyrılabileceği. Yan yana yürüyen iki ak saçlı kardeşe yaklaşmasını telaşlı gözlerle izliyorum. Aemond'un bu yürüyüşten hoşlanmadığını vücut dilinden anlayabiliyorum - ayaklarını sürüklüyor ve bir şey söylemek için asla dudaklarını aralamıyor.
Zaten bir tür zırh giydiğim için, durumdan yararlanmaya ve gezintiye çıkmaya karar verdim. Ejderha çukurunun hemen dışındaki taş sıralardan birine tırmanıyorum ve üç parmağımı ağzıma koyuyorum. Sertçe üfledim ve dudaklarımdan net, temiz bir ıslık kaçtı. Gökyüzüne, sahile bakıyorum.
Bir an sonra bana doğru kanat çırpan mavi bağcıklı simsiyah bir çift görüyorum. Ghaelar bulutların arasından çıkıp bana doğru ilerliyor. Ona koşarak binmek zorunda kalacağım. Daha önce uyguladık. Gerçekten zor. Koşmaya başlamak için iyi bir zaman olduğuna karar verene kadar onu izliyorum. Tam gaz, kalkıyorum. Botlarım ejderha çukurunun taş zeminine çarptı. Kanatlarını ne kadar yakından duyduğuma göre kendime zaman ayırıyorum.
Çukurdan çıkan merdivenlere ulaşmadan hemen önce burnunu yanımda görüyorum. Gülümseyip sola dönüyorum. Tüm gücümle kendimi yerden kaldırdım. Sırtına uçuyorum, bineğin kulplarını zar zor tutuyorum. İçimden bir adrenalin dalgası geçiyor. Yarım saniye sonra bineği tamamen ıskalar ve sırtının üzerinden uçarak taşın üzerine inerdim.
Merdivenlere çarpmadan önce yukarı çekiyorum. Ghaelar dinler. Gökyüzüne doğru koşar. Yukarı çıkarken bahçelere bakıyorum. Üç kişilik grup durup bana baktı. Daha geniş sırıtıyorum ve el sallıyorum. Gökyüzüne yükseldikçe insanların küçüldüğünü görmek kadar sevdiğim hiçbir şey yok. Diğerleri yürümeye devam ettikten sonra, Aemond gökyüzünde bana bakmaya devam ediyor. Ben de ona bakmaya devam ettim, ta ki bulutlara çarpana ve görüşüm kabarık beyaz bulutlarıma ve ışıldayan güneşe kapanana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aemond Targaryen & Alerhya Targaryen
FanfictionTargaryen hanesi daha karmaşık , daha entirikalı ve tutkulu versiyonuyla karşınızda.