AEMOND'U BULMAK İSTİYORUM. Antrenman sahasını ve avluyu kontrol ettim ve onu görmeden geri döndüm. Bir sonraki durağım onun odası. Son beş dakikadır ileri geri yürüyorum. Sabırsızlıkla tırnaklarımı yiyorum. Pekala orada olabilir ya da olmayabilir, bilmiyorum. Ansızın karar verip kapısının tahtalarına hafifçe vuruyorum. Karşı taraftan uğultu duyuyorum."Giriş." Sesi duvarın diğer tarafından çağrılıyor. Ağır kapıyı iterek açıyorum. Odanın ortasında duruyor, eşyaları bir çantaya dolduruyor. Birkaç dakika orada durduktan sonra durdu ve bana baktı. Gözlerinde kalan hüznü görebiliyorum.
"Aemond, çok üzgünüm..." Cümlenin tamamını çıkaramadım. Sesi, daha önce hiç duymadığım kadar sert, havayı delip geçiyor. Omurgamdan aşağıya bir ürperti iniyor.
"Şimdi terket." Dişleri gıcırdıyor. Bana bakışı tanınmaz halde. Gözlerindeki acıyı ve vücut dilinden görebiliyorum. Gitmek için döndüm ve itaat ettim ama kendimi durdurdum. Onun yerine önümdeki kapıları kapatıyorum. Bir çeşit açıklama yapmam gerekiyor. Yüzümü ona çevirdiğimde bana doğru ilerliyor ve kulpa uzanıyor ama ben ona engel olarak onu durduruyorum.
"Aemond, lütfen, izin ver açıklamama izin ver." yalvarırım Umarım sesimdeki aciliyeti duyabilir. Gözleri beni tarıyor. Sadece birkaç santim uzakta ama ağzının benimkine yaklaşmaya cesaret edemediğini biliyorum. Vücudundan yayılan başı hissedebiliyorum. Gözlerim yere dökülen çantaya kaydı.
"Ayrılıyor musun?" Soruyorum. Gözlerim yerdeki eşyalardan ona kaydı. Başı hafifçe asılıdır. Cevabı biliyorum. o. Aniden, kapı iterek açılıyor. Yoldan çıktım, duvara çarptım. Kapı beni itiyor.
"Akşam yemeği şimdi avluda." Alicent'in sesini tanıyorum. Tanrılara şükür beni görmedi ama neredeyse duvarın önünde boğuluyordum. Kapı diğer tarafa döner ve tıklar. Yavaşça ayağa kalktım ve Aemond yan yan bana baktı.
"İyi misin?" O sorar. Öfkeyle dolup taşmasına rağmen, yine de iyi olup olmadığımı sormayı başarıyor. Başımla onayladım. Kapıdan çıkıp beni odada yalnız bıraktı.
Kürek kemiğimde duvara en sert çarpan noktaya masaj yaptım. Birkaç dakika içinde ben de koridorda koşuşturuyorum. Aemond'un odalarından avluya olan mesafe uzun değil. Fazladan bir üye olan Orilah dışında masa dolu. Az önce sandalyesine kaymış olan Aemond'un yanına oturuyor. Derin bir nefes alıyorum. Ne yapmam gerektiğini biliyorum. Bana dokunulmayacakmış gibi masaya doğru ilerliyorum. Masanın başında oturan ve diğer ucunda Alicent olan Viserys'in yanında duruyorum. Her bir kafa bana bakmak için dönüyor. Gözlerimi dosdoğru Alicent'in üzerinde tutuyorum, o da benim neyin peşinde olabileceğimden şüphelenerek gözlerini kısıyor.
"Alicent bir yalancı ve bir tilki." iddia ediyorum. Masa sessizleşiyor. Bir tilki, etrafta sinsice dolaşan ve düşünülemez faaliyetlere katılan birinin diğerine diyebileceği bir şeydir. Şarap matarasını masaya geri koyar ve ellerini önünde kavuşturur.
"Bu kadını gönderdi," diye başımla Orilah'yı salladım. "Odalarıma girip Aemond'la evleneceğini iddia ederek kalbimi kırılmaya terk etti. Aemond'la evlenmeme asla izin vermemek onun göreviydi. Beni uzaklaştırmak ve Ejderha Kayası'na geri göndermek için bir yola ihtiyacı vardı." ailemin orada köşeye sıkışmasına ve tahtın Aegon'umun alınmasına izin vermek için." Sözler dudaklarımı yakıyor. Sözler ağzımdan çıkarken gözlerim Alicent'ten ayrılmıyordu.
Konuşmadan önce dudaklarını yalıyor. "Bu, duygusal bir prensesin hatalı bir iddiası. Aemond başka birini seçtiği için üzgünsün." O cevaplar. Kaşı o kadar yukarı kalkmış ki tüyleri göğe uzanıyormuş gibi görünüyor. Parmaklarım, koltuğunda rahatsızca kıpırdanan Viserys'in koltuğunun arkalığını kavradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aemond Targaryen & Alerhya Targaryen
FanfictionTargaryen hanesi daha karmaşık , daha entirikalı ve tutkulu versiyonuyla karşınızda.