15.Bölüm

102 4 0
                                    





BU GECE ÇOĞUNDAN DAHA SOĞUK. Balkon kapıları odanın sıcaklığını hapsetmek için kapatılmış ve perdeler çekilmiştir. Yatak, bizi sıcak tutmak için ekstra battaniyelerle kaplıdır. Ellerimi karnıma bastırarak bu battaniyelerin altına uzanıyorum. Gözlerimi her kapattığımda, bebeğin nasıl görüneceğini hayal etmeye çalışıyorum. Beyaz saçları ve delici gözleri olacağını biliyorum ama yüzlerinin Aemond'unki gibi keskin ve keskin mi yoksa benimki gibi daha yumuşak mı olacağını merak ediyorum. Ayrım yapmasam da bebek kız mı erkek mi olacak merak ediyorum. Tanrılara ne olursa olsun nazik olmaları için dua ediyorum. Mümkün olduğu kadar uzun süre güvende olmaları için dua ediyorum.

Oda kapısı patladığında saat geç olmuştur. Yatakta ateş ediyorum. Aemond hemen arkasından gelir, yastığının altından hançerini çıkarır ve davetsiz misafire doğrultur. Yine de davetsiz misafir Sör Harwin'dir. O bizim için bir tehdit değil. Bize hitap etmeden önce hızla eğiliyor.

"Lordum, Leydim, izinsiz girdiğim için bağışlayın," diye nefes nefese kaldı. "Ejderha Kayası birlikleri karaya inmişti. Adamlarımız onları tarlalara doğru çalıştırıyor. Savaş benim öfkem devam ettiği sürece Kale devam edecek, ama en iyisinin siz bilirsiniz diye düşündüm." Kısa bir özet halinde durumu açıklıyor. Elim karnımdan düşerek çarşafın kumaşını kavradı.

Aemond'un eli benimkinin üzerinde. "Teşekkürler Sör Harwin. Lütfen Lucerys dahil küçük konsey üyelerini toplayın." Kral gibi talep ediyor. Sör Harwin başını salladı ve hızla odadan çıktı. Kapı arkasından kapanıyor.

Aemond ve ben bir çift yorgun ruh olarak yataktan kalktık. O kılıcını alıyor, ben de benimkini. İkimiz de toplantıda taçlarımızı takma zahmetine bile girmedik. Geceliklerimizi giyip koridora çıkıyoruz. Küçük meclisin odasına girdiğimizde bütün sesler sustu. İnce geceliğimle yaklaşırken erkeklerin bakışlarının üzerimde olduğunu hissediyorum. Çok uzun süre aramamaları akıllıca olur.

Aemond ve ben masanın iki başındaki yerlerimizi alıyoruz. "Küçük konseyin adamları, bu kadar kısa sürede geldiğiniz için teşekkür ederim," diye duyuruyorum odaya. "Ejderha Kayası birlikleri Kral Toprakları'na adım attı. Adamlarımız onlarla savaşacak ve onları tarlalara doğru itecek, orada diğer iki bin adamı serbest bırakacağız. Gerekirse ejderhaları da." Sesim kısık ama odayı yeterince iyi taşıyor.

Erkekler başlarını sallar ve kelime alışverişinde bulunurlar. Aemond tam olarak anlayamadığım birkaç şey söylüyor. Bugünlerde düşüncelerim o kadar karışık ki, sık sık kendimi dalmış halde buluyorum. Konsey dağıldı ve şimdi arkamızda Lucerys ile odamıza geri dönüyoruz. Güvenliğini sağlamak için bizimle, odalarımızda kalacağını söyledim. O sadece bir çocuk, yapabileceğine inandığı gibi kendini savunamaz. Onu kanepede rahat ettirdim ve etraftaki mumları üfledim. Aemond ve ben, yanımdaki sehpanın üzerinde yanan tek bir mumla yatakta yerimizi alıyoruz.

Aemond yanımdan, "Sör Harwin adamların yarın güneş yükseldiğinde oraya taşınmış olacaklarını tahmin ediyor," diye fısıldadı. "O zamana kadar Rhaenyra ve Daemon muhtemelen onu takip edecek." Diye devam ediyor. "Sanırım soruyorum... Onlarla yüzleşmeye hazır mısın?" Kaşı kalkıyor.

Başım sallanıyor. "Hayır." Basit bir cevap. "Savaş alanında ailem ve erkek kardeşimle yüzleşmeye hazır değilim. İnanıyorum ki asla olmayacağım." İtiraf ederim. Gözlerim yavaşça ondan balkona çevrildi. Perdeler hafifçe kayar. Dışarıya, karanlığa bakarken gözlerim kısılıyor. Gökyüzünden beyaz bulutlar düşerken gözlerim aşağı kaydı.

Yataktan fırlayıp balkon kapısına koştum. Ellerimi kapıya bastırıyorum. Gözlerim karanlık gökyüzünden düşen küçük kar tanelerini izliyor. İlk başta karı görünce çok seviniyorum. Her yaz, sıcaklar kabardığında, karı özlüyor gibiyim. Karı, dünyayı aydınlatma biçimini seviyorum. Sonra rüyalarımdan karı hatırlıyorum. Kar yapıştığında, bir savaş başlar. Her şey çok çabuk gerçeğe dönüşüyor. En hafif tabirle, son derece kafası karışmış görünen Aemond'a dönüp bakıyorum.

Aemond Targaryen & Alerhya TargaryenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin