1. But now I'm in pieces

43 6 0
                                    


I always dreamed of a solemn face

Someone who feels like a holiday

But now I'm in pieces

Barely believing

Starting to think that I've lost all feeling


Louis Tomlinson nevěřícně zíral na Harryho, jak pronáší tu nejvíc možnou a zraňující větu na světě: "Miluju ho a chci s ním být. Vždycky jsem tě respektoval...."

Louis měl pocit, že to je ta nejhorší noční můra, jakou kdy měl. Snažil se mrkáním rozehnat slzy: "Takže jsi s ním od roku 2013 až doteď." rukama se objímal, zatímco seděl na křesně pod oknem. " Takže jsi ho vlastně se mnou podváděl... " hořce se zasmál: „Takže to JÁ jsem TA milenka..."

"Louisi. Máš můj plný respekt..." začal Harry, když mu toho Louis skočil: "Respekt. Myslíš si, že jsi mě respektoval, když jsi myslel na jiného chlapa, zatímco jsi se mnou spal? Miloval jsi mě vůbec někdy?" s bušícím srdcem tiše čekal, zatímco Harry zíral do země a pak pomalu zvedl hlavu a podíval se mu do očí: "Nikdy. Promiň."

Louis cítil, jak se mu svírá hrdlo: "Takže jsi mě sprostě využil." znovu zamrkal: "Nic víc..."

„To rozhodně ne Louisi!" Harry zněl opravdu nefalšovaně rozhořčeně: „To bych nikdy neudělal!"

„A co si o tom mám sakra myslet?! Přijel si do téhle země s ničím! Pomohl jsem ti vybudovat si zde život! Vzal jsem tě do rodinného kruhu!"

„Hlavně to neříkej doma... "

Angel EyesKde žijí příběhy. Začni objevovat