4. Counting the tattoos on your skin

35 5 0
                                    

I fall in love with the little things

Counting the tattoos on your skin

Tell me a secret

And baby, I'll keep it

And maybe we could play house for the weekend


„Kdybys ke mně byl upřímný od začátku... Bylo by to jednoduší." Pokračoval Louis, stále se dívající z okna.

„Žiješ se mnou 5 let. Myslíš, že bych tě soudil? Že bych se na tebe vykašlal?" chraplavě se zasmál.

„Ne. Oba víme, že takový nejsem." Trpce se usmál a pokračoval v povídání si sama se sebou. Mohl. Harry byl s přáteli venku.

„Naše první rande bylo vtipné. Bylo zajímavé, ale co na něm bylo nejlepší? Přišel jsem si ceněný. Choval si se ke mně, jako gentleman. Ne někdo, kdo se mi chce dostat do kalhot. Choval si se, jako když ti na mě záleželo. Jako kdybych byl na světě ten jediný..." sípavě se nadechl: „ Byla to lež?"

Usmál se při vzpomínce, jak Harryho seznámil se svojí rodinou. Louis nikdy svojí rodině neřekl, že je gay. Ale i přes ten šok, který to způsobilo, ho rodina nezavrhla a navíc Harryho přijala do svého středu bez jakéhokoliv odporu. Louisova matka, když se dozvěděla, jak Harrymu chybí, jeho vlastní rodiče dělala, co mohla, aby byl Harry šťastný, alespoň trošku.

Louis na druhou stranu odcházel a dával Harrymu prostor, když se svojí rodinou mluvil, protože Harry taky neřekl nikomu, že je Gay. Využíval Harry těchto momentů, aby zavolal svému druhému příteli?

Louis se rozplakal.

Angel EyesKde žijí příběhy. Začni objevovat