5. No lie

38 5 0
                                    

You came out the blue on a rainy night

No lie

I'll tell you how I almost died

While you're bringing me back to life


„Slib mi..." poprosil Louis tiše...

„Co?" otázal se Harry.

„Slib mi, že mě znovu nezklameš. Slib mi..."

„Přestaň o tom pořád mluvit. Je to vyřešené! Konec!" Harry začínal být vzteklý.

Louis nesnášel, když byl Harry vzteklý: „Snaž se mě pochopit! Moji situaci!" povzdechl si a opřel se o kuchyňskou linku oběma rukama.

„Snaž se trošičku vcítit do mé situace!" začal zvyšovat hlas, zatímco se pomalu narovnal: „Zničil si moji důvěru v tebe tím nejhorším možným způsobem. Lhaním! Podváděním!" nadechl se: „Já jen potřebuju ujištění..." a pak vzlykl: „Že se to už nebude opakovat. Že to je uzavřená kapitola..."

„Louisi. Byl to můj první přítel. Nikde není psáno, že musel být poslední. Mám tebe..." snažil se Harry vybruslit.

„Nebránilo ti to v tom, ho podvést, že..." povzdechl si. „ A mě taky..." zamračil se a stiskl pevně víčka k sobě.

Harry se na něj znovu podíval: „Dobře. Slibuju, že je konec. Už o něm neuslyšíš. Spokojený?" v hlase bylo cítit, jak moc ho to otravuje.

Louis znovu zavřel pevně oči a nechal se obejmout, ale v srdci pořád s tou samou nejistotou.

Mluví Harry pravdu?

Možná nebude stačit ani sté ujištění.

V Louisově srdci bodlo, jako kdyby v něm měl trny.

Angel EyesKde žijí příběhy. Začni objevovat