Leya dan;
Gözlerimi açtığımda daha yeni hava aydınlanıyordu ama uçak beklemez hemen kalkıp kahvaltımı yaptım sonra ise dünden hazırladığım bavulumu alıp uçağa bindim..
Leya uçağa geçip bir koltuğa oturur ve dışarıyı izlemeye başlar sabah erkenden kalktığı içinde uyuya kalır...Şimdi de Çağan a bakalım..
Çağan dan;
Yine Mardin adetlerine göre annem benim evlenip erkek çocuk vermemi beklerken beni de durmadan evliliğe zorluyordu ama ben evlenmek istemiyordum ve bulanıp evden dışarıya çıktım o an yanıma Zeynep geldi off yine geldi şu gıcık Zeynep!..
Zeynep: Şeyy Çağan ben sana bir şey diyecektim.
Çağan: Ne diyecektin? Zeynep.
Zeynep: Eee hani annen sana bir erkek çocuk doğuracak kadın arıyor ya..
Çağan: Tek erkek çocuk değil! Konu, bana eş de olabilmek hayatı boyunca!
Zeynep: İşte bende seninle ömür boyu eş..
Çağan: Sakın o! Cümleni bitirme ben seninle eş olmam!
Diyerek Çağan sinirli bir şekilde başka bir yere gider...
Çağangill in Mardin konağında hala evlendirme telaşı vardır ama bilmiyorlardır ki Çağan o kızla evlenmeyecektir...Şimdi de Leya ya bakalım..
Leya dan;
Uyandığımda Mardin e memleketime varmak üzereydik sonunda annemi görebilecektim birde erkek kardeşim Can ı ne çok özlemiştim ama sonunda görebileceğim onları..
10 dk sonra uçak durur ve Leya akşam karanlığında yürüyerek evlerine gelirken yanlışlıkla birine çarpar ve elindeki kardeşine ve annesine aldığı hediyeyi düşürür ve o kişi de Leya ya düşürdüğü şeyi verir..
Bölüm son..
Sizce Leya nın çarptığı kişi kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Güzeli | Leyça
General FictionHer şey Leya nın İstanbul dan memleketi Mardin e gelmesi ile başlar.. Bakalım neler olacak.. Şimdiden iyi okumalar..