1 hafta sonra..
Leya dan;
Arkadaşım Ülkü nün yanımda kalması iyi olmuştu Çağan ın annesi tam bir şeytan dı durmadan bana kötü davranıyordu tabi arkadaşım yanımdayken davranmıyordu rezil olmamak için..
Ülkü: Eee konak hanımı olmak nasıl bir his?
Leya: .. Hmm bilemedim bir anda sorunca Ülkü ama kesinlikle şuan annemin sıcak kucağına hiç bir yeri değiş..
Ülkü: Yani kesinlikle o Çağan ın sıcak kucağı değil..
Leya: Sen ne demeye çalışıyorsun?!
Ülkü: Çağan a bakışlarını gördüm tabi ki de Çağan ın da sana bakışlarını gördüm birbirinize iki aşık gibi bakıyorsunuz.
Leya dan;
Gerçekten Ülkü doğru söylüyor olabilir miydi ben gerçekten Çağan a aşık mıydım..
Leya: ...2 saat sonra..
Ülkü odasına geçmiş dinlenirken Leya da odada canı sıkılıp aşağı iner ve orada onu korkunç bir görüntü bekliyordur oda kaynanası Esra dır...
Esra: Ooo Leya hanım sonunda bizi teşvik edebildi.
Leya: !
Esra: Konuşsana sen dilsiz misin?
Leya: Sizinle konuşmayı değerli bulmuyorum.
Esra: Öyle mi?
Diyerek Esra Leya nın saçından tutup sürüklemeye başlar o an herkes onları öyle görür...
Esra: Senin yüzünden rezil oldum zaten bunu istiyordun değil mi? Cadı seni.
Leya: Bırakın beni!
Esra: Aa şimdi de yalvarıyorsun değil mi ama yalvarmak yok asla AK soyadını taşıyan biri yalvarmaz! Sen dahi.
Diyerek daha beter saçını yolmaya başlar o an Çağan gelip annesinin elinden Leya yı kurtarır ve odalarına çıkarır...
Çağan: İyi misin? Leyam.
Leya: İyiyim.
Çağan: Mardin güzelisi karım benim Leyam benim.
Diyerek bir anda Çağan Leya yı kendine çekip sımsıkı sarılır Leya da Çağan a daha da sokulur...
Ve bir kaç saat sonra uykuları gelip yatarlar...
Bölüm son..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Güzeli | Leyça
General FictionHer şey Leya nın İstanbul dan memleketi Mardin e gelmesi ile başlar.. Bakalım neler olacak.. Şimdiden iyi okumalar..