Düğün vakti gelir çatar ve herkes gelmiştir ve Ak konağının avlusunda oluyordur düğün...
Leya: ..
Çağan: Leya.
Leya: Efendim Çağan.
Çağan: Yakında eşim olacaksın ne hissediyorsun?
Leya: .. Hiç bir şey, HİÇ BİR ŞEY HİSSETMİYORUM ÇÜNKÜ SEN BENİM HİÇ BİR ŞEYİMSİN!
O an bu sesleri duyan herkes o tarafa bakar ve konağın hanım ağası Esra koşar adımlarla gelip Leya yı kolundan çekiştirerek bir kenara çekiştirir ve Leya nın saçını yolmaya başlar bir yandan da Leya ya tokat atar ve 2 dk sonra Çağan gelir ve annesinin elinden Leya yı alır ve Çağan Leya yı kucağına alıp dağ evine getirir zaten nikahları kıyılmıştır ve Leya kimlikte Leya AK diye geçiyordur...
Leya: Niye buraya geldik! ( Diyerek arka arka gitmeye başlar korkarak)
Çağan Leya nın korktuğunu anlar...
Çağan: Merak etme Leyam sana bir şey yapmayacağım sen istemedikçe.
Leya: Ohh!
Ve Leya artık rahatlar ve üzerindeki gelinliği tam çıkaracakken Çağan gelip arkasından kolayca açar ama hiç bakmaz çünkü Leya ya söz vermiştir...
Leya: Teşekkür ederim.
Çağan: Sorun değil.Şimdi de Ak konağına bakalım..
Esra: Nereye gitti?! Bu öz düşmanı Leya!!
Hande: Yalnız o benim kızım kullandığın cümlelere dikkat et! Evet hanımağası olabilirsin ama..
Esra: Ne ama?
Hande:..
O an Çağan ı takip eden muhafız gelip Çağan ın güvende olduğunu söyler ve Esra rahatlayıp odasına çıkar Hande de orada kalakalır...
Bölüm son..
Sizce Hande Esra ya diyeceği ve tamlayamadı cümlesi ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Güzeli | Leyça
General FictionHer şey Leya nın İstanbul dan memleketi Mardin e gelmesi ile başlar.. Bakalım neler olacak.. Şimdiden iyi okumalar..