1 hafta sonra..
Leya dan;
Gözlerimi açtığımda yanımda Ak ailesinin verdiği gelinlik duruyordu ve pencereden gelen rüzgar gelinliğimin dekolteleriyle oynuyordu bende ayağa kalkıp gelinliğimin her bir detayını incelemeye başladım ve o an şunları düşündüm ben gerçekten bu evliliği istiyor muyum?..
Leya gelinliğinin dekolteleriyle oynarken içeriye annesi girdi ve kızına ağlayan gözlerle bakıp kızını hiç bırakmayacaksana sarılır...
Leya: Anne ne oldu?
Hande: Sen ne ara büyüdün de gelin oluyorsun canım kızım benim.
Leya: Hadi gel oturalım annem benim.
Diyerek Leya ile annesi Hande yatağa otururlar ve Leya konuyu dağıtmak için başka bir konu açar...
Leya: Anne, anlatsana siz babamla nasıl evlendiniz?
Hande: ...Yıl 2002 15 Ağustos..
Hande den;
Daha yaşım 15 ti içim içime sığmıyordu çocuk kalbi bu ya bir anda içeriye benden 10 yaş büyük biri girdi bende korkuyla geri geri gitmeye başladım o an belimden tutup gelinliğimdeki ipleri açmaya başladı bende korkuyla tir tir titremeye başladım..
Hande korkuyla istemeye istemeye Leya nın babası Serkan a kendini verir ve o gece beraber olurlar ve o gece Leya olur...Şimdiki zaman..
Hande: İşte böyleydi bizim evliliğimiz.
Leya: ! İyi ki de kalp krizi geçirip ölmüş!
Hande: Şşşt öyle deme o senin baban.
Leya: Peki.
Hande: Hadi gel hazırlayalım seni düğüne nasıl olsa gelin sensin.
Leya ile annesi düğüne hazırlanırlar...Şimdi de Çağan a bakalım..
Çağan dan;
Çoktan kalkmıştım ve düğüne hazırlanırken yanıma abim Yağız geldi bende ayağa kalkıp yanına gidecekken beni oturtu bende heyecanla ve Leya yı düşünmeye başladım yine ne oluyordu bana bir anda kara delik gibi beni içine çekmişti yoksa ben aşık mı olmuştum Leyama..
Çağan aklında bu sorularla çelişirken Yağız her şeyi anlar ve...
Yağız: Kardeşim ne oldu kim bu güzel kız aklından hiç çıkmayan?
Çağan: Bugün evleneceğim kız abi Leya.
Yağız: Ne güzel işte isabet olmuş.
Çağan: Aslında haklısın bugün benden mutlusu olamaz abi!
Diyerek Yağız ile Çağan göbek atmaya başlarlar...
Onların mutluluğu konağa bahar havası getirirken herkes bir yandan da akşamki düğünü düşünüyordur acaba düğünde ne olacak diye...
Bölüm son..
Sizce düğünde ne olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Güzeli | Leyça
General FictionHer şey Leya nın İstanbul dan memleketi Mardin e gelmesi ile başlar.. Bakalım neler olacak.. Şimdiden iyi okumalar..