Çağan o kişiyi nefretle ve kinle bakıp kendini zar zor dışarıya atıp dün gece karşılaştığı kız Leya yı düşünmeye başlar ve düşünürken o kadar dalmıştır ki birine çarpar...
Şimdi de Leya ya bakalım..
Leya dan;
Dışarı da gezinirken bana doğru dalgın dalgın yürüyen birini gördüm aslında bu dünen karşılaştığım kişiydi ve bana çarptı bende onun ağırlığına dayanamayıp yere kapaklandım oda üstüme düştü şuan birbirimize çok yakındık tenimi teninde, kokusunu kokumda ve nefesini nefesimde hissediyordum o an biri bizim hakkımızda konuşmaya başladı hayır ya dedikodu çıkacaktı hakkımızda..
Çağan dan;
Yolda yürürken herhalde çok dalmıştım ve yanlışlıkla birine çarptım ve çarptığım kişiyi gördüğümde dün gece ki karşılaştığım kız olduğunu gördüm ve şuan çok yakındık dudaklarımız birbirine çok yakındı..
Bir kaç dakika sonra Çağan Leya nın üzerinden kalkıp elini Leya ya uzatır ve kalkmasına yardım eder...
Çağan: Pardon yanlışlıkla oldu Mardin güzeli.
Leya: (: Hala bana Mardin güzeli diyorsun ya benim adım Leya.
Çağan: Pardon Mardin güzeli.
Diyerek Çağan Leya nın elini izinsiz alıp öper ve o an oradan geçen Çağan ın annesi Esra hanım Leyça yı öyle görünce içine umut doğar ve konağa umut dolu bir şekilde gider...Şimdi de konağa bakalım..
Esra dan;
Aylar sonra oğlumu bir kızla görünce içime bir umut doğdu bende konağa koştura koştura gittim ve şimdiden düğün hazırlıklarına başladım herkese düğüne davet ettim sonra ise oğlumun yanındaki soyumuzu genişletecek erkek torun verecek kişiyi araştırmalarını istedim..
Konakta düğün hazırlıkları devam ederken Çağan konağa gelir ve konaktaki mutluluğu ve şenliği anlamaya çalışır...
Çağan: Anne burada ne oluyor?
Esra: Evleniyorsun.
Çağan: Ne anne?! Kiminle.
Esra: Yanında gördüğüm ve o kızla konuşurken için içine sığamadın kişiyle Leya yla.
Çağan: Ne?..
Esra: Hem de 1 haftaya düğün var!
Bölüm son..
Sizce Leya bu düğün olayına ne tepki verecek?
Sizce Leyça evlenecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Güzeli | Leyça
General FictionHer şey Leya nın İstanbul dan memleketi Mardin e gelmesi ile başlar.. Bakalım neler olacak.. Şimdiden iyi okumalar..