Öğleden sonra..
Zeynep den;
Bir planım vardı bunun için Çağan ın gitmesini bekledim evden sonunda gitmişti bende hemen Leya nın yanına gittim odasındaydı tesadüfen karşılaşmıştık zaten işime gelmez miydi daha erken ölürdü parmaklarımın arasında..
Zeynep: Ooo burada kimler varmış Leya hanım!
Leya: Git buradan!
Zeynep: Evet gideceğim ama seni öldürdükten sonra!
Leya: İM..
Zeynep hemen Leya nın ağzına elini katıp bir yandan da Leya yı boğazlamaya başlar...
Zeynep: Öleceksin anlıyor musun?! BENİ.
Leya: Hmm!mm!
Zeynep: Bunu evet anlamında algılıyorum geber! Pislik seni!
Leya nın yavaştan gözleri gitmeye başlar ve Zeynep de zafer kazanmaşçasına gülerken odaya Hizmetçi girer ve ayırmaya çalışır o an da konağın hanımağası Esra gelip Zeynep i itip Leya yı kurtarır ve Leya ya tüm gücüyle sarılır...
Esra: Kızım iyi misin?
Leya: ..İ-iyim..
Esra: Zeynep! Bunu senden beklemezdim!
Zeynep: !
Hizmetçi: Alın hanımağam bunu hapse atın!
Esra: Merak etme! Gereği yapılacak!Şimdi de Çağan a bakalım..
Çağan dan;
Annem beni arıyordu daha evden çıkalı kaç saat olmuştu neler oluyordu hemen telefonu açtım ve Zeynep in Leyam ile benim odama izinsiz girip Leyamı boğazladığını duyduğumda sinir küpü oldum ve hemen işten çıkıp eve geldim..
Çağan: ZEYNEP!!
Esra: Merak etme oğlum gereğini yaptım.
Ve bunu duyan Çağan direkmen Leyasının yanına çıktı ve Leya ya sımsıkı sarıldı...
Çağan: İyi misin? Leyam.
Leya: İyiyim Çağanım.
Leyça nın dudakları birleşir ve bir daha ayrılmamak üzere...
Bölüm son..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Güzeli | Leyça
General FictionHer şey Leya nın İstanbul dan memleketi Mardin e gelmesi ile başlar.. Bakalım neler olacak.. Şimdiden iyi okumalar..