11|Orta Yol

10.3K 660 340
                                    

Merhabalar 🥺

Önceki bölüme gelen sonuçlar üzücüydü benim için... Bilmiyorum kırılmış gibi hissettim.

Normalde hemen fazla oy alırdı ama bu sefer kısa aldı. Bir hatam olduysa affola.

Ybye geçelim 💪🏻

••
Yine Jungkooktan

Gözlerim onun üstü çıplak bedenine kayıp duruyordu. Yemek yaparken çok güzel ve çok hot görünüyordu, bu yine ona olan açlığımı dışarıya vuruyordu. Ama bu açlığa dur demek zorundaydım. Hâlâ kalça aram sızlıyordu ve acıyordu. Her ne kadar genişletmeye çalışsam da eski darlığını aldığı için, duvarlarım darlaşmıştı.

Hazırladığı son tabağı da masaya koyduğunda gülümseyerek bana bakmış, ardından karşımdaki sandalyeye geçip oturmuştu. Ellerimi, çenemin altında bağlayarak onu izledim bir müddet.

Uykulu Hali, dağınık saçları... çok seksi görünüyordu. Hem sevimli, erkeksi, seksi, tatlı, kızgın, öfkeli... Yüzünde her türlü ifade duyguları barındırıyordu. Ve ben her türlü halini seviyordum.

"Bebeğim, beni izlemeyi bıraksan da yemeğini mi yesen?"

Duruşumu bozmadan gülümsedim ve gözlerinin içine bakmaya devam ettim.

"Yemeğim aslında önümde. Her neyse, seni zorlamamak adına önümdeki yemeği yiyeceğim."

Kıkırdayarak, tabağının yanında duran çatalı eline aldı ve yemeğine başladı.
Daha fazla onu izlemeyerek bende önümdeki yemekten parçalar alarak yemeye başladım.

"Jungkook, sana soracağım cevapların hepsine doğru cevaplar verir misin?"

Ağzımdaki lokmamı yuttum ve tekrardan Taehyung'a baktım. böyle soru soracağını hep biliyordum. hepsine hazırlıklıydım. Dediğim gibi bunlara kendimi hazır hissetmeseydim başından beri bu işe atılmazdım.

Bende ki de büyük cesaretti ve herşeyi karşıma alarak yola çıkmıştım. Pişman hiçbir zaman olmadım. Olmayacağımda.

"Tabii, istediğini sor bana."

"Birbirimizi baştan tanıyalım istiyorum, olur mu?"

Elimdeki çatalı masaya bıraktım, ağzımı peçeteyle sildim. Ardından ise elimi öne doğru uzatarak kendimi tanıttım.

"Ben Jeon Jungkook, 25 yaşındayım. Üniversite okumadım, babam yüzünden bırakmak zorunda kaldım. Daha ne diyeceğimi bilmiyorum Taehyung. Kimseyle bu denli bir şekilde tanışma yaşamadım. Hep böyle tanıttım kendimi."

Havada duran elimi durgunlukla indirdim, bakışlarım tabaklarla buluştu. Aklıma yine babamın yaptıkları gelince içimdeki nefret daha da büyüdü. Sakin olmalıydım, yanımda Taehyung vardı. Beni öyle görmemesi gerekiyordu.

"Ay ışığım bu kadarı da kâfi benim için. Seni üzen şey ne bilmiyorum ama üzülme."

"Başka soru Sor bakalım." Dedim konuyu dağıtmak için.

"Soracaklarım, eğer sen yakalanırsan sorguda sorulacak sorular jungkook. Eğer istemezsen sor-"

Elimi dudağının üzerine koyarak onu susturdum.

"Farketmez Taehyung. Sor istediğini."

Derin nefes alarak ellerini saçlarına attı, geriye yaslandı.

"Beni ne zamandan beri tanıyorsun?"

Kolay soruydu.

"1 yıldır. Bu dosyayı aldığın ilk günden beri seni takip ediyorum. Normalde amacım seni öldürmekti, ama öldüremedim Taehyung."

Criminal Jeon |Taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin