Kitap bittiğinde, sonuna bir açıklama koyacağım. Lütfen onu okumadan geçmeyin ehehehe
Ayrıca özel bölüm gelmeyecek. Düşünmüyorum.
Aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.
Sınır sadece yorumdan ibaret olacak. Lütfen bir kişi (.) Veya herhangi bir harf koyarak yapmasın 💋
İyi okumalar
•••
Yazar bakış açısı
JungkookJungkook kendini tatmin ettikten sonra küçük pembe deliği kasılmaya devam etmiş, en sonunda ise dayanamayarak duşa girmeye karar vermişti. Bu aldığı duş onu bir nebze olsun rahatlatmıştı.
Fakat, şuan içindeki heyecanın tarifi yoktu. Ayrı kaldıkları dönemin ardından ilk defa sevişeceklerdi. Çok dardı ve sanırım son evreye ulaşmıştı azgınlıkta. Ah Tanrım... Azgın kedilerin bile azgınlığı kısa sürüyordu.
İstemsizce olduğu aşikardı. Uzun zamandır seks yapmamıştı. Acısı şimdi çıkıyordu kendisinden. Taehyung'un verdiği ceza onu mahvetmişti.
Şimdi ise üzerinde sadece şort ve ince beyaz atletliyle, kasılan deliğinin üzerinde oturmaya çalışıyordu. Aklına Taehyung ile yaşadığı şeyler geldikçe daha çok zorlanıyordu, Taehyung'un adını inliyordu.
Zorlandığı için yüzü kızarmıştı, kalp atışları hızlanmıştı.
En son konuşmalarının ardından 1 saat geçmişti ve genç adam iki gün önce bir işi yüzünden, memleketi daeguya gitmek zorunda kalmıştı. Şimdi ise gelmesine yarım saat veya kırk beş dakika falan kalmıştı.
Uh, dayanabilirdi. Evet, evet dayanacaktı. Erkeğini bekleyecekti. Sonra ise....
Bu sürede ise kafasını dağıtmak için arkadaş grubuna yazmaya karar vermişti. Canı sıkılmıştı ve tek aktivitesi buydu şuan.
•••••••••••••••••••••••
Jungkook
Oğlum
Ben bir terledim amkNamjoon
Git duş alSeokjin
Camları açJungkook
Duş aldım ve camlar sonuna kadar açık
Amk sanki Viagra verilmiş gibiyimSeokjin
Vayyyy
Bizim oğlanın ki uçuşa geçti 🤡
Varamadı mı dahaNamjoon
Yuh Jin yuh
Az yavaş gel anasını satayımSeokjin
Ne var amk
Azmış işte
Sikilmeyi bekliyor
Benim gibi 🥺|Namjoon
Orospu seokjin
Son yazdığını gördümSeokjin
Gör
BananeJungkook
Taehyung hâlâ gelemediSeokjin
Götüne Ferrari motoru takacak hali yok ya
Az daha sabretNamjoon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Criminal Jeon |Taekook|
FanfictionBir gün JJ lakaplı kişi, Rastgele salladığı numaraya sadece inleyişlerini sesli mesaj olarak atar. ve sesli mesaj attığı kişi de kendisini arayan Kore'nin bir numaralı müfettişi Kim Taehyungtu. ••• Thv Benim için inlediğinde, benim için her çığlık...