(nostalgie, lol, asi to smažu, aneb neponocujte děti.)
Stín se pomalu zhmotňoval až před nimi stál poměrně vysoký dlouhovlasý démon s černými vlasy. Usmál se a odhalil bílé špičáky: "Jaká pocta, že i takový nuzný anděl jako ty zná mé jméno," věnoval andělu škodolibý pohled a zaměřil svou pozornost na dvě dívky stojící před ním, v očích se mu zablesklo, "a kdo jsou tvé šarmantní společnice, Liwete?" Alicia se chtěla usmát, ale jakmile si připomněla, kdo před ní stojí, úsměv potlačila. Layla jen protáhla obličej a založila ruce na hrudi. Poznámka se nesetkala s úspěchem. Jazar se znuděně protáhl "S vámi není žádná zábava." Najednou, jako kdyby Liwet sesbíral veškerou hrdost, kterou ani neměl, rozkročil nohy a zaujal odhodlaný postoj. "Máme důležitější věci na práci než se tady vykecávat s podřadnýma bytostma." Démon se napřímil a donutil Liweta couvnout. Layla si pobaveně odfrkla a letmým pohybem anděla odstrčila. Nenuceně došla před démona, položila mu ruku na hruď a mrkla, lehce sebou škubnul "Poslíčku nejtemnějšího vládce Jafare," "Jmenuje se Jazar" opravil ji Liwet, čímž si vysloužil naštvaný pohled míšenky, "Jazare, věř mi, že bych si ráda poměřovala své ego s někým jako ty, a ještě raději bych mu dokázala, že mu bez obtíží nakopu prdel, ale musíme to o takové dvě hodinky odložit." Líbezně se na něj usmála a Alicia malém přestala dýchat, když ji Jazar úsměv oplatil a položil svou dlaň na její. "Tak lákavá nabídka se neodmítá, slečno..." "Layla." "Laylo, myslím, že dvě hodinky takové krásné tváričce obětuji." Liwet napodobil gesto zvracení, ale přestal, když se démon otočil k němu. "Musí ti holka vždycky zachraňovat prdel?" Poplácal ho po rameni a rozplynul se, zahlédli jen rychlý stín mířící ze schodů dolu. "Kreténe," zašeptal Liwet jeho směrem, "jdeme." Dívky si prohodily pohledy a vyrazily za poraženým andělem.
Číslice 94 zářila na stěně jako maják, který vyčerpané anděly přivítal s hřejivou náručí. "Tahle cedule mi přináší větší spásu než kterýkoli svatý obrázek," Zasípala Layla a vítězně stanula na plošině, "myslela jsem, že tu dřív umřeme, než se sem dostaneme." Alicia si protáhla křídla "Copak, začala si pochybovat o smyslu celé téhle akce?" Zezdola se ozval zmožený hlas "To bych vás asi zabil, jestli jsem se škrábal tolik pater, abyste si to rozmyslely." Zachvíli se došoural k nim, vypadal, že si prošel peklem. Pot z něj tekl v hektolitrech a kdysi pobledlý obličej zářil sytě rudou barvou. "Půl roku u počítače dělá svoje," Změřila ho pohledem Layla, "seš si jistej, že sebou teď nesekneš a nepozvracíš se?" Zamračil se na ni "To hrozilo při tvém trapném pokusu sbalit toho tupce." Překvapeně zamrkala "Sbalit? Já jsem se obětovala pro dobro týmu, zachránila ti prdel a zbytek tvé cti, pokud ještě nějakou máš." V očích se mu zablesklo. Alicia vstoupila mezi oba anděly "Nemyslím si, Liwete, že je dobrý nápad štvát někoho, kdo tě může zase skopnout dolů, natož Laylu." "Matka Tereza, jako obvykle." prohodila míšenka a otočila se. "Jo, jasně, mluvíš o cti, ale přitom by ses jak prodejná děva vrhla tomu kreténovi do náruče." Layla se s trhnutím otočila "Co máš kurva za problém?" Anděl přistoupil blíž "Co mám za problém? Že přesně takový arogantní tupci démonský se umí jen povyšovat, a přesto jim naivní holčičky skáčou do náruče!" Míšence zaplály oči jasně rudou barvou a vystartovala. Než ji Alicia zastavila, platformu naplnilo světle modré světlo a čas se zastavil. "Dneska na tohle opravdu nemám náladu," na schodiště vstoupil menší blonďák a čas se opět dal do pohybu, "ale vzhledem k tomu, že nikdy nevylejzáš ze svého domu, pokud nemusíš, to musí být sakra důležité, Liwete." Alicia se rychle poklonila. Před nimi stál samotný archanděl Vojta.
ČTEŠ
Bratři
RomanceDémon a anděl se zamilují do stejné dívky. Oba dva se snaží získat si její pozornost, ale jen jeden může zvítězit.