Turris

60 4 2
                                    

„Takže," řekl Liwet a lehce naklonil hlavu na stranu, "vy chcete, aby archanděl a démon znovu bojovali o tu dívku, protože se nudíte a chcete na něco koukat?" Obě dvě přikývly "To je ale hovadina." Přehodil jednu nohu přes opěradlo křesla a v zápětí i druhou. Chvíli takhle šteloval, než konečně našel pohodlnou pozici k sedění. Alicia zklamaně položila ruce na kolena a naznačila Layle ústy ať už vypadnou. Layla se zamračila, vstala z koženého gauče a naklonila se k němu tak, že mu její vlasy padaly do obličeje a pak svůdně řekla: "Ale i přes to jak moc velká hovadina to je, tak nás za archandělem vezmeš ne?" Liwet zčervenal a zasípal: "T..to je vydírání!" Layla se naklonila ještě blíž "vezmeš nás tam?" Liwet zamrkal a zakýval hlavou. "To by bylo!" zvedla se a Alicia se překvapeně usmála. "Vyrážíme!" zavelí Layla načež jí Alicia chytne za ruku a ukáže na Liweta, který stále zírá před sebe a červená se. "A teď se ho nezbavím." povzdychne si Layla.

Procházeli kolem mnoha lidí a všichni na ně zírali. Chvíli si Alicia myslela, že pozorují Laylu, než zahlédla Liweta, který měl nataženou kapuci, obličej zakrytý bílou maskou a zvláštně se pohupoval z nohy na nohu. "Co to děláš?" zpomalila krok, aby šli stejně. "Víš kolik mám nepřátel? Ve svém volném čase hackuju andělům a démonům účty na sociálních sítích, každej z nich čeká, aby mi mohl zlámat ruce a rozbít ksicht! Musím být nenápadný." Alicia přimhouřila oči a prohlédla si ho "Fakt se ti to daří." pronesla ironicky a dohnala Laylu, která čekala na konci ulice a zírala na obří budovu.

Turris, velká mramorová budova, na jejíž vrchu údajně sedí samotný stvořitel. Je tvořena převážně kancelářemi, kde sídlí archandělé a pomáhají řídit svět. Před budovou ležela dlouhá příjezdová cesta lemovaná sochami, představujících 7 smrtelných hříchů. Layla pobíhala od jedné sochy k druhé a imitovala jejich zmučené výrazy. Než předvedla všechny výrazy, stál Liwet před velkými zlatými dveřmi a povídal si s nějakým andělem. „Pustí nás za ním, ale prý od té doby, co přijel posel zespoda, nevylézá Vojta ze svého kanclu." Zmáčknul tlačítko k výtahu, načež jim anděl ukázal ceduli s nápisem: „Výtah je nefunkční, použijte schody." Liwet zblednul a dívky se opovážili zeptat, v kterém patře to vlastně bydlí. „94." zasípal, zatímco koukal na výtah. „A to tu nemáte nic náhradního? To jste jako nepočítali s tím, že se může rozbít výtah?" „No, máme právě ty schody!" všichni tři si naráz povzdychli a vyrazili.

Asi ve 24. patře někdo z nich navrhl, ať roztáhnou křídla a pár pater vyletí. Liwet protestoval, jelikož prý neletěl už sakra dlouho. „Co jiného čekat od týpka, co stál půl hoďky před svým domem, jelikož nepoznával svou ulici." Povzdychla si Layla a vzlétla. „Už přes 6 měsíců jsem nevylezl z baráku! To se změní věcí!" volal za ní Liwet, ale to už i druhá dívka zmizela. 

                                                                -------------------------------------

Toho stínu si Alicia všimla už před dvěma patry. Byl to mužský stín, ale značně větší než Liwetův. Letěl podobně rychle jako ona, ale často zrychloval. Přemýšlela, zda ho někdo zpozoroval, ale Liwet byl zaměstnaný létáním a Layla takovéhle věci obvykle ignorovala. Doletěla k ní a ukázala na zeď. Layla se podívala na místo kam Alicia ukázala a přikývla na souhlas. Prudce zastavili, avšak Liwet to neubrzdil a shodil je na zem. „Pardon." Alicia mu naznačila ať je potichu. Stín zastavil několik metrů od nich a zatáhl křídla. „To je hustý." Poznamenala Layla a stín se uklonil. „Kdo jsi?" přistoupila blíž a stín promluvil zvučným hlasem: „Posel zástupce nejtemnějšího vládce." Dívky uznale kývli, ale Liwet se zamračil. „Znám tě," postavil se, „jmenuješ se Jazar."


BratřiKde žijí příběhy. Začni objevovat