5

31 0 0
                                    

Sabahın köründe uyanmıştım.Fakültemde halletmem gereken işler vardı.Sabahın köründe uyanmama rağmen geç kalmıştım.Karnım açken gidemeyeceğim için hızlıca sandviç hazırladım.Sandviçle beraber koştum.Araba sürmeyi bilmediğim için ne arabam ne de ehliyetim vardı,mecbur koşarak gidiyordum.
Telefonum çalıyordu ;

"Efendimmmm Aidan" dedim soluk soluğa
"Noldu neden koşuyorsun? Geç mi kaldın?"
"Evett koşuyorum şuan hala varamadım"
"Taksiyle gitsen daha iyi olurdu"
"Of aklıma gelmedi ki az kaldı zaten gerek kalmadı haydi kapatıyorum gö-"
"Dur 1 dakikaaaa gitmişken benim fakültedeki dosyaları da alır mısınn?"
"Alırım alırım haydi baybay" konuştuktan sonra fakülteye vardım.

İşlerimi halletikten sonra Aidanın fakültesine geçtim.Yan yana olduğu için işim kolay oldu.

Aidanın dosyalarını da aldıktan sonra kampüsteki starbucksdan milkshake aldım.İçtikten sonra taksiye binip Aidanların evinin önünde indim.

Zile bastım,Kapıyı Aidan açtı

"Hoşgeldin bebek" diyip göz kırptı.
"Hoşbuldum aidy" diyip Aidanın yanağına makas attım.

Eve adımımı atar atmaz mis gibi kurabiye kokuyordu.

"Birileri kurabiye pişiriyor galiba" diyip mutfağa fırladım.Aidan da peşimden koştu

Aidan kalpli Pinterest kurabiyesi yapmıştı

"Ah be ben de şu kadar becerikli olsam ne olurdu sanki öf""Öğretiriz canım""Ne ara hamurunu açtın da fırına verdin?""Sen geleceğin için yaptım tabii ki dosyam olmasaydı hayatta yapmazdım""Bu kadar da dobra olunmaz be sırf dosyanı getirdim diye mi ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ah be ben de şu kadar becerikli olsam ne olurdu sanki öf"
"Öğretiriz canım"
"Ne ara hamurunu açtın da fırına verdin?"
"Sen geleceğin için yaptım tabii ki dosyam olmasaydı hayatta yapmazdım"
"Bu kadar da dobra olunmaz be sırf dosyanı getirdim diye mi kurabiye yaptın" dedim bozularak.
"Şaka şaka seversin diye yaptım ağlama" dedi gülerek.
"Tamam o zaman hadi yiyelim"
"Olmadı ki daha sabret pişiyor"
"Yerken gruba da atalım kıskansınlar" dedim gülerek.
"Tabii efendim atalım kıskansınlar"

Aidan kurabiyeleri fırından çıkarıp oturma odasına getirdi.Bunlar kuru kuru yenmez diyip dolaptan kola kaptım.

"Al bismillah" dedi Aidan ağzıma kurabiye vererek
"Hayatımda yediğim en güzel kurabiye yemin ederim"
"Rica ederim" dedi bana bakarak.

Hemen grubumuza kurabiyelerin fotoğrafını attım.Aidan ile de selfie çekinip onu da attım.

Kurabiyeler bitmişti.Aidandan çok ben yemiştim zaten benim için yapmıştı.

"Haydi gel odama gidelim" dedi Aidan.
"Neden?"
"Yeni posterler aldım görmek istersin" diyip kolumdan çekip odasına götürdü.

Neden posterleri için beni odasına sürüklediği belliydi.Posterlerini duvara astırmak içindi.Aidan kahkaha atıyordu.

"Aidan noldu komik birşey mi yapıyorum? Hayırdır koçum sana"
"Hiiç..sana gülüyorum,Posterleri tek başıma asamazdım yardım ediyor olman çok hoşuma gitti" dedi kahkaha atarak.
"Ahah öyle mi olmuş? Aidan ne kadar beleşçi oldun sen Paytona mı çektin acaba?" Dedim gülerek.
"Evet" dedi gülerek.
"Afferin canım benim,Ona benzeme hayır 2.Payton ile hayatta baş edemem lütfen"
"Ay tamam tamam ben hala Aidanım" dedi gülerek.
"Heh tamam.Al bakalım yapıştırdım hepsini güle güle kullan."
"Çok çok teşekkür ederim bana yardım ettiğin için"
"Rica Aidan."
"Sana sürprizim var biliyor musun? Gel benimle mutfağa" diyip beni mutfağa sürükledi.

Elinde saklama kabı vardı.

"Al bakalım,aç içini bak ne varmış"
"Aa kalpli kurabiyeler!" dedim sevinerek
"Doya doya yersin evinde"
"Ay ama bunları ne ara yaptın hepsini yedik ama?"
"Sabah ayırmıştım senin için" dedi gülerek.
"Ay ben seni yerim" dedim sarılarak.

Aidanla vedalaşarak evimin yolunu tuttum.

Aidanı bugün çok mutlu görmüştüm.Belki de Lexie ile konuşmuştur.Uzun zamandır onların evine gitmiyordum belki de ondandır.Bana çok yakın davranmıştı.Ondan hoşlandığım için yamındayken garip hissederim demiştim,Ama ona arkadaşça daveanabildiğim için mutlu olmuştum.

𝙻𝚒𝚏𝚎 -𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍 𝒃𝒊𝒓 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒕-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin