15

18 0 0
                                    

4 saat sonra ;

Saatler sabah 5 buçuğu gösteriyordu,Herkes uyuyakalmıştı.Aidan hızlıca irkildi,

''Damla uyandı mı?...''

''Ya kalkın! Damla orada ölüm kalım savaşı veriyor biz rahat rahat uyuyoruz!''

Hepsi birden uyandı.Ali ;

''Hey Aidan sakin ol ameliyat bitmiştir gel doktora soralım.'' dedi uykulu sesle.

''Hey tamam Damla belki de şuan odada atlattı ameliyatı hemen olumsuzluğa kapılmayın dostum'' dedi Payton.

Kendi aralarında konuşurlar iken doktor yanlarına yanaştı,

''Arkadaşlar sizin uyanmanızı bekliyorduk Damlanın ameliyatı güzel geçti hiçbir tehlike yok şuan karşınızdaki odada uyuyor.''

''Gerçekten mii!!'' dedi Aidan sevinçle.

''Evet gerçekten korkulacak hiçbir şey yok,Hatta 1 saat sonra arkadaşınızı görebilirsiniz ama fazla yormamak şartıyla.''

''Tamam tamam'' dedi Aidan herkese sarılarak.

Hepsi sevinçten birbirine sarılıyordu.

''Bakın ben ne demiştim Damla bunu da atlatır kolundan vurulan kim ölmüş ki?'' dedi Ali.

''Ali neden öyle söylüyorsun aklım çıktı çok kan kaybetti bembeyaz kürk kıpkırmızı olmuştu'' dedi Aidan.

''Yeminederim hiçbir şeye bu kadar sevinmemiştim'' dedi Danil

''Ah be damlam senin başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmezdi'' dedi Payton.

''Payton!'' dedi Aidan.

''Tamam tamam yavrum gel sen paytoncığına'' dedikten sonra Aidanı kolları arasına aldı.

''O ateş edenler hangi orospu çocuklarıydı acaba? onları bulursam var ya'' dedi Ali.

''Senden önce ben bulacağım hiç merak etme aynısını onlara yaşatacağım.'' dedi Aidan

''Yo biz de yaşatacağız hayırdır'' dedi Payton ile Danil.

''Hep beraber işte'' dedi Ali.

''Hayır ben onlarla tek başıma görüşeceğim.'' dedi Aidan

***

Gözlerimi açmıştım.Kolumda sargı bezi vardı hareket ettiremiyordum.Yaşıyor muydum? Bence rüyaydı.En son arabadaydım Aidan bana sarılıp ağlıyordu acıdan hiçbir şey düşünemiyordum,Hayatımın en acı şeyi içime mermi girmesiydi.Kim bize durup dururken ateş açtı ki? Neden biz? Suçum neydi de vuruldum? Narkoz yüzünden ağır ağır konuşabiliyordum.Ağzımı oynatacak halim yoktu.

Doktor uyandığımı görünce hemen odaya geldi,

''Merhaba nasılsın? ağrın sızın var mı konuşabiliyor musun?''

''*öksürerek* Evet konuşabiliyorum,Ama çok yorgunum.Hayatımda hiç ameliyat olmadım,Ama canlı ameliyat olmuştum bir ara''

''Nasıl canlı ameliyat oldun anestezi verilmeden mi?'' dedi doktor gülümseyerek

''Uzun hikaye göğsüme cam saplanmıştı bayağı yırtılmıştı Aidan uyuşturucu verdi canlı canlı camı çıkardıktan sonra dikiş attı''

''Neden hastaneye gelmediniz?''

''İmkan yoktu mecbur canlı canlı ameliyat olmak zorunda kaldım'' dedim gülerek.

''Peki,seni daha fazla konuşturmayayım geçmiş olsun şimdi arkadaşlarına da haber vereceğim iyi günler''

𝙻𝚒𝚏𝚎 -𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍 𝒃𝒊𝒓 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒕-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin