10

35 3 0
                                    

Aidan ve annesi oturma odasında ;

"Aidan,Oğlum bu zor birşey ama yapmak zorundayız." Dedi Lauren.
"Neymiş o zor olan?"
"Dr.Camiel bizi aradı,En geç 2 haftaya kadar orada olmamız gerekiyormuş."
"Böyle birşey nasıl mümkün olabilir? Neden çağırıyorlarmış? Onlarla artık işimiz yok."
"Oğlum maalesef dünyadan birisi bizim önceden onlarla çalıştığımızı öğrenmiş..Burada durmamız çok tehlikeli."
"Öğrenirse öğrensin,Az kalsın bir deney yüzünden Damla ölüyordu!"
"Üzgünüm Aidan,Yapacak tek şeyimiz var buradan uzaklaşmak..Damla için de ne kadar üzüldüğümüzü de biliyorsun zaten."
"Ben birdaha asla onlarla çalışmam! Sakın benden bunu yapmamı isteme anne."
"Hayır hayır sadece korunmak için gitmemiz gerekiyor."
"Peki arkadaşlarım, kardeşlerim n'olacak?Özellikle Damla? O olmadan ne yaparım bilmiyorum.Onu 1 dakika bile görmezsem çok özlüyorum.."
"Aidan tek çaremiz kaçmak,Üzgünüm.Damlaya da anlatırsın,Son 1 haftanı onunla geçirirsin."
"Damlanın tepkisini tahmin bile edemiyorum.."
"Sadece Damlaya söyleyeceksin tamam mı? Diğerlerine hiçbir şey söylemeyeceksin.Sadece Damla bilecek,Normalde ona da söylemeden gerekiyordu ama hoşlandığın kızı yüzüstü bırakmanı istemem.Tamam mı Aidan?"
"Peki anne..bunu nasıl yaparım bilmiyorum..." Dedi Aidan üzgünce ve çaresizce.
"Bir şekilde yapmak zorundasın oğlum,Ailen için." Dedikten sonra Aidana sarıldı.

Aidan odasına çıktı.Kendi kendine konuşmaya başladı.

"Ben bunu onlara nasıl yapıcağım? Öğrenirlerse beni asla affetmezler.Keşke onlarla çalışmasaydım! Ama mecburdum.Umarım herşey düzeldiğinde buraya tekrar dönebilirim.Herşey çok güzel gidiyordu,Nasıl olur da birileri bizi öğrenebilir? Hala aklım almıyor.En önemlisi Damla,Bana kızar mı acaba?Nasıl tepki verir hiç bilmiyorum."

Aidan kendi kendine konuştuktan sonra bilgisayarının başına oturdu.Bugün cumartesi olduğu için patreondan yayın açması gerekiyordu.

...

Aidan yayın açıp modlarıyla eğlendikten sonra triviayı kazanan 3 kişi ile zoomda görüntülü konuşmaya başladı.

Offoffff
Çok kısa oldu burası
Aklımda birsürü senaryo var ama karmakarışık
O kadar şey hayal ediyorum kii ama buraya gelince hepsini unutuyorum olayları birbirine birleştiremiyorum

𝙻𝚒𝚏𝚎 -𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍 𝒃𝒊𝒓 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒕-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin