2 ay sonra
***
Aidanın ağzından ;
Artık gitme zamanımız yaklaşıyordu.Hala Damlanın ve bizimkilerin haberi yoktu.Bugün Damla ile buluşacaktım.Ondan hoşlandığımı,1 aylığına diğer evrene gideceğimi,Önceden onlarla çalıştığımızı söyleyecektim.Buluşma için kırmızı kareli gömleğimi ve yeşil kargo pantolonumu giyip hazırlandım
Damlanın ağzından ;
Bugün Aidan beni önemli birşeyler söylemek için buluşmaya çağırmıştı.Hemen hazırlanıp sahile doğru yürüdüm orada beni bekliyor olacaktı.
''Hoşgeldin Damla'' dedi gülerek
''Hoşbuldum Aido,Neden çağırdın bakalım beni?''
''Nasıl ve nereden başlayacağımı inan bilmiyorum''
''Ne oldu lan? kötü birşey mi oldu bakalım?'' dedim merakla.
''Neyse...bak çok saçma biliyorum insan çocukluk arkadaşından nasıl hoş-''
''Ne!? yoksa düşündüğüm şeyi mi açıklayacaksın?''
''Ne düşündüğünü bilmiyorum ama ben senden uzun zamandır hoşlanıyorum Damla! bilmiyorum insan çocukluk arkadaşından nasıl hoşlanır! çok saçma biliyorum eğer reddedersen anlarım''
''NEEE!?''dedim şok içerisinde.''Karşılıksız değil Aidan..ben de sana boş değilim''
''CİDDİ MİSİN!?'' dedi şaşkınca ve korkmuşçasına
''EVET Aidan.Birkaç aydır söylemek istiyordum ama bir türlü söyleyemedim çok korktum ve çekindim.İnsan çocukluk arkadaşından nasıl hoşlanır?''
''Ben senden yıllardır hoşlanıyorum :')..korkup bir türlü söyleyemedim..Demek ki aşk herşeye konuyormuş çocukluk arkadaşı vs olsak da.''
''Yıllardır demek ha...Şuan çok garip hissediyorum ikimizin de birbirine hisleri varmış hem de yıllardır..Benimki aslında yıllardır değil şu labovatuardan kurtulduğumuzdan beri başladı.'' dedim elim ayağım birbirine girerek.
''O zamandan beridir ha..Vay be sevdiğim kız da beni seviyormuş çok şaşırdım şok oldum.Böyle birşey söylemeni hayatta tahmin edemezdim.''
''Ben de Aidan ben de..Ee bu arada Lexie noldu? son 2 aydır sizi görmüyorum?''
''Boşver onu,Hoşlantı değilmiş meğersem.O olayı öğrendikten sonra bitti zaten herşey.İnsan bunu nasıl yapar yaa aklım almıyor! sevdiği adamı aldatıp üstüne adama idrarını içirmek ha?'' dedi sinirle
''Neyse anladım sinirlenme boşver.'' dedim
''Boşverdim gitti bizim meseleye dönelim şimdi ;)'' dedi göz kırparak
''Ayy ne meselesi?''
''Yani biz şimdi neyiz Damla?''
''Eee arkadaş?''
''Arkadaş mı? kız ne arkadaşı bak birbirimizden hoşlanıyormuşuz?''
''Eeee napim yani Aidan?.. Şaka şaka :D yani bilmiyorum çok ani oldu..''
''Evet pat diye söyledim,Yani Allahtan platonik değilmişim ona sevindim şimdi.''
''Bilmiyorum ben hemen seninle çıkamam galiba..''
''O zaman birbirimize zaman verelim.Şuan sana teklif etmiyorum,Edemem de zaten.Zamanı gelince o zaman ;)'' dedi göz kırparak.
''Okey tamam arkadaş kalmaya devam o zaman ha?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙻𝚒𝚏𝚎 -𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍 𝒃𝒊𝒓 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒕-
General Fiction-𝐝𝐞𝐧𝐞𝐤 𝐚𝐝𝐥𝛊 𝐡𝐢𝐤𝐚𝐲𝐞𝐧𝐢𝐧 𝐲𝐞𝐧𝐢 𝐚𝐝𝛊𝐲𝐥𝐚 2.𝐬𝐞𝐫𝐢𝐬𝐢!- 5 arkadaşın normal hayatlarına dönüşü... ... "hiç kavga etmeyen arkadaşlar arasında yaşanacak olan gerginlikler"