Το επόμενο πρωινό ήταν σαν όλα τα άλλα..Βαρετό και χωρις κάποια αλλαγή..Ξύπνησα κανονικά στην ώρα μου 8:00 η ώρα,πλύθηκα,χτένισα τα μαλλια μου και έβαλα ότι πιο πρόχειρο βρήκα μπροστά μου,μία μαύρη φόρμα και ένα άσπρο μπλουζάκι..Πήρα την τσάντα ώμου,και Κατέβηκα κάτω στην κουζίνα..Εριξα μια ματιά στο χώρο της κουζίνας και η γιαγιά μου πουθενά...Τέτοια ώρα συνήθως ήταν στην κουζϊνα και μας έφτιαχνε πρωινο ή έκανε δουλειές του σπιτιου..Αν και είχε πατήσει τα 85 της χρόνια,έκανε πράγματα που καμια φορα ούτε οι νέοι δν έχουν την αντοχή να κάνουν..
-"Γιαγιά που είσαι??",φώναξα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση..Άρχισα να ανησυχώ και φώναξα αλλη μια φορά..
-"Γιαγιαα!",είπα και φώναξα λίγο περισσότερο απο πριν..Μπορει να ήταν έξω και να πότιζε τα λουλούδια και να μην με άκουγε..δεν ξερω..
-"Εε..εεε..δωω.ειι..μαι",είπε και καταλαβα αμέσως απο τη φωνή της πως κάτι δεν πηγαινε καλά..Ανέβηκα τόσο βιαστικά τα σκαλιά που παραλίγο να πέσω κάτω,αλλά αυτό δεν με απασχολούσε αυτή τη στιγμή..Αν πάθαινε κάτι η γιαγιά μου,θα ήταν και η χαριστική μου βολή για να αυτοκτόνησω...Πρώτα οι γονείς μου,μετά η γιαγιά μου,δεν θα άντεχα για πολύ...Πλησίασα διστακτικα την πόρτα και την άνοιξα λίγο ετσι ώστε να μπορω να δω τη γιαγιά μου..Ήταν ξαπλωμένη και ξερόβηχε..Ανοιξα διάπλατα την πόρτα και Κατευθύνθηκα δϊπλα της..
-"Γιαγιά τι έπαθες;,Πώς αισθάνεσαι;,Είσαι καλά;,Θες να καλέσω γιατρό,να σε πάω στο νοσοκομείο;"εϊπα και άρχισα να αγχώνομαι όλο και πιο πολύ....
-"Κορίτσι μου μια χαρά ειμαι,δεν είναι τιποτα,μια μικρή ίωση είναι,θα περάσει",είπε και φυσηξε την μύτη της.
-"Καλύτερα να φωνάξω ένα γιατρό",είπα και σηκώθηκα για να παρω τηλέφωνο..
-"Δεν χρειαζεται,θα μου περάσει,",εϊπε αλλά εγω δεν άκουγα λέξη απο αυτά που έλεγε..Δεν μπορούσα να την αφήσω εδώ και να μην ξερω αν έχει κατι.."Μπορεί να έχει κατι σοβαρό",και ήμουν έτοιμη να βάλω τα κλάματα αλλά προσπάθησα να κρατηθώ..
-"Ναι;,γεια σας!,Ονομάζομαι Ειρήνη και θα ήθελα να σας ρωτησω αν μπορειτε να έρθετε να δείτε τη γιαγιά μου,Δεν εϊναι και πολϋ καλά,και θα ήθελα να μάθω αν ειναι κάτι σοβαρό",είπα και περίμενα την απάντηση του..
-"Ναι φυσικά,Θα εϊμαι εκεί σε 15 λεπτά..Πείτε μου οδό και περιοχή",απάντησε ένα άντρας με βαριά αντρική φωνή.Του έδωσα τις πληροφοριες που χρειαζόταν για να βρει το σπϊτι και τον ευχαριστησα..
YOU ARE READING
"Απρόσμενος Έρωτας.."
RomanceΗ Ειρήνη είναι 19 χρονών και το ιστορικό της δεν είναι απο τα καλύτερα..Περνάει πολύ δύσκολα αφού εχεί χάσει και τους δυο της γονείς και συγκατοικεί με την γιαγιά της..Τα οικονομικά τους είναι χάλια και αναγκάζεται να δουλεύει ως καθαρίστρια σε σπίτ...