-"Μιχάληηη;",εϊπα και ήμουν σίγουρη πως τα πράγματα ήταν πιο περίπλοκα απο ποτέ..
-"Ναι εγώ είμαι αυτός",είπε και έξυσε το κεφάλι του προσπαθώντας να καταλάβει για ποιο λόγο ήμουν εγώ εδώ..
-"Τι κάνεις εσύ στο σπίτι του Αλέξανδρου;",είπε και περίμενε όλος αυτιά την απάντηση μου..
-"Εε.ειμαι,..",δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω και πετάγεται ο κ.Φωκάς:-"Είναι η οικιακή μου βοηθός Μιχάλη",είπε και με κοιτούσε με το ειρωνικό του υφάκι..
-"Αα..δεν το ήξερα",ειπε..
-"Εγώ καλυτερα να πηγαίνω",είπα γιατϊ το κλίμα άρχιζε και με βάραινε και ένιωθα αμηχανία..Δεν ήθελα να μάθει ο Μιχάλης ότι ουσιαστικά ήμουν απλά μια υπηρέτρια..
-"Μισό λεπτό",είπε ο Μιχάλης και με τράβηξε προς το μέρος του.."Θέλεις μόλις τελειώσεις να έρθω να σε πάρω να πάμε για κανένα καφε;;",είπε και μου χαμογέλασε.."Αλλωστε μου το χρωστας",θυμίζοντας μου τη μέρα που έπεσα πάνω στη μηχανή του και με κράτησε για να μην χρυπήσω..
-"Εε,εντάξει!",είπα και του χαμογέλασα και γω..Η αλήθεια εϊναι πως ήθελα πολύ να βγούμε,να τα πούμε λίγακι οι δυο μας..
-"Άντε ομως έχεις και δουλειά τωρα!",εϊπε ο κ.Φωκάς με αυστηρό ύφος λες και κάτι τον πείραξε στη συζητηση μου με τον Μιχάλη..
-"Εχετε δίκιο",είπα και έσκυψα το κεφάλι φεύγοντας..
-"Περιμένω τηλεφώνημα σου",φώναξε ο Μιχάλης για μια τελευταία φορα και γω γύρισα και του χαμογέλασα πριν φύγω τελείως απο το χώρο...
...............
Κ.ΦΩΚΑΣ POV:
Μιχαληη;;;, Είπε Μιχάληη;;; Και που γνωρίζονται αυτοί οι δύο;;..Αυτά τα ερωτήματα με έκαναν να σκέφτομαι όλη μέρα..Δεν ξέρω γιατί..δεν θα το έλεγα περιέργεια,θα το έλεγα άγχος..Ήθελα να δω τι τρέχει με την Ειρήνη και αυτόν..Είναι συνεργάτης μου ναι μεν και μικρότερος απο τη δικιά μου ηλικία,αλλά αν κατι τρέχει μεταξύ τους θα αρχίσω να εκνευρίζομαι...Η Ειρήνη εϊναι δικιά μου!
-"Μα καλά τι λεω;",είπα στον εαυτό μου και σηκώθηκα να πάω έξω στην αυλή να πάρω λίγο αέρα..
"Δεν είναι δικιά μου!,απλά δουλεύει στο σπίτι μου!,Ελεύθερο κορίτσι είναι να κάνει ότι θελει με όποιον θέλει! Αυτό θελω όμως εγώ,ή αρχίζω να ζηλεύω το Μιχάλη;;; "Η απλά θέλω να την έχω εγώ μόνο για παιχνιδάκι μου για να περνάω την ώρα μου,επειδή είμαι μόνος πολύ καιρο εξαιτϊας της δουλειάς;;",σκεφτόμουν "Ναι μάλλον αυτό θα εϊναι!",είπα και μπήκα πάλι μεσα στο σπίτι
ESTÁS LEYENDO
"Απρόσμενος Έρωτας.."
RomanceΗ Ειρήνη είναι 19 χρονών και το ιστορικό της δεν είναι απο τα καλύτερα..Περνάει πολύ δύσκολα αφού εχεί χάσει και τους δυο της γονείς και συγκατοικεί με την γιαγιά της..Τα οικονομικά τους είναι χάλια και αναγκάζεται να δουλεύει ως καθαρίστρια σε σπίτ...