΄βρε βρε ποια έχουμε εδώ',είπε και με κοιτούσε απο πάνω μέχρι κάτω..
Μπορούσε να με σκοτώσει με ένα του βλέμμα...Τόσο όμορφος..'Σταμάτα Ειρήνη'..ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ!!
'Ναιιι..σωστάάά',όχι..δεν έγινε αυτό μόλις τώρα...Το φώναξα δυνάτα..Το ακουσε σίγουρα..Έγινα ρεζίλι..Ααα ρε Ειρήνη με το μυαλό σου...
΄Τι σωστά?',με ρώτησε εκείνος και εβλεπες το βλέμμα του γεμάτο απορία που σίγουρα θα είχε την εντύπωση οτί είμαι τρελή και μιλάω μόνη μου....
Όχι όχι κάτι δικά μου έλεγα..Και τώρα στο θέμα μας..Παραλίγο να με σκοτώσετε!΄,του φώναξα λιγουλάκι δυνατά η αλήθεια είναι..
'Τι λες κοπέλα μου?..Εσύ μπήκες μπροστά μου και δεν έβλεπες που πήγαινες..Άντε..που θα μας βγεις και απο πάνω..',είπε εκνευρισμένος και μπήκε στο αμάξι,έβαλε μπρος και έφυγε..Κοπέλα μου?,με είπε κοπέλα μου?,λες και με ξέρει και απο χθές ο τύπος...Βασικά ναι χθες με γνώρισε για 1η φορά..Στο γραφειο του,με αυτή την 'τέλεια΄συζητηση που είχαμε...Πάντως εκνευρισμένος μου αρέσει πιο πολύ,σκεφτόμουν..Γίνεται πιο άντρας..''Αχ μα τι λέω?'',απόρησα με το μυαλό μου και γύρισα γρήγορα σπίτι γιατί η γιαγιά μου θα είχε παιθάνει απο αγωνία...
Με το που έφτασα στο σπίτι περπατούσα με τις μύτες,σαν τη γάτα..κυριολεκτικά..Προσπαθούσα με αυτό τον τροπο να ξεφύγω απο την ανάκριση της γιαγιάς μου,γιατί αν με έβλεπε τι θα της έλεγα?Εμ ξέρεις γιαγιά συνάντησα το αφεντικό μου το οποίο παραλίγο να με σκοτώσει αλλα εμένα δεν με ένοιαζε γιατί ήταν τόσο όμορφος?,εε δεν γίνονται αυτά..Ήμουν 1 βήμα και θα έμπαινα στο δωμάτιο μου..Αχ,πόσο τυχερή ήμουν..Και πριν προλάβω να κλείσω την πόρτα του δωματίου,μαντέψτε ποια εμφανϊστηκε μπροστά μου! Ναι! Αυτη που σκέφτεστε..Η γιαγιά μου..Τι το γρουσούζεψα και γω?
-Που ακριβώς ήσουν εσύ εδώ και μία ωρα?,ρώτησε γεμάτη εκνευρισμό και με κοιτούσε μες τα ματια περιμένοντας την απάντηση που θα της έδινα,την οποία δεν είχα βρει ακόμα..
-Εμμ,άργησα λίγο γιατι είδα μια φϊλη μου και ανοίξαμε τη συζήτηση!"..Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει να της λέω ψέματα αλλά σε αυτή την περίπτωση το ψέμα εϊναι η μόνη λύση..
-Τέλος πάντων,φαγητό έχει στο φούρνο αμα πεινάς,εγώ πάω να ξαπλώσω..τα λέμε το πρωί",με φίλησε στο μάγουλο και έφυγε..
Ποπο,παστίτσιο!,Το αγαπημένο μου φαγητό,αναφώνησα και ήμουν έτοιμη να ορμήξω στο ταψί..Αν και ήταν βράδυ έφαγα 2 κομμάτια παστίτσιο..Μόλις τελείωσα,ανέβηκα στο δωμάτιο μου,πλϋθηκα,έβαλα μπυτζάμες και ξάπλωσα στο κρεβάτι..
BINABASA MO ANG
"Απρόσμενος Έρωτας.."
RomanceΗ Ειρήνη είναι 19 χρονών και το ιστορικό της δεν είναι απο τα καλύτερα..Περνάει πολύ δύσκολα αφού εχεί χάσει και τους δυο της γονείς και συγκατοικεί με την γιαγιά της..Τα οικονομικά τους είναι χάλια και αναγκάζεται να δουλεύει ως καθαρίστρια σε σπίτ...