A rend betartása minden diákra, tanárra és itt dolgozó kollégára is egyaránt értendő. A szabályok megszegése súlyos következményeket von maga után.
1. A gimnázium koordinátái szigorúan bizalmas információ. Az iskola koordinátáinak a kiadása súlyos következményeket von maga után.
2. A gimnázium diákjai, tanárjai és az itt dolgozó kollégái kötelesek 8:00-kor megjelenni a tanteremben, előadóban, laborban, irodában.
Egy perc késés is súlyos következményeket von maga után.3. A kollégiumokban és az iskolában egyaránt tilos az alkohol vagy drog fogyasztás, és a dohányzás. E szerek használata súlyos következményeket von maga után.
4. Az elektronikus eszközök használata csakis órán megengedett, tanári felügyelet jelenlétében.
A kollégiumban pedig 16:00 és 18:00 között. Az elektronikus eszközök más időpontban való használata súlyos következményeket von maga után.5. Az intézményt senki sem hagyhatja el 20:00 és 5:00 között. Ez időpontban való távózás súlyos következményeket von maga után.
6. A gimnázium területén szigorúan tilos a rágógumizás. Az ilyen étel fogyasztása súlyos következményeket von maga után.
7. Az iskolai és kollégiumi rendezvényeken való részvétel KÖTELEZŐ! A megjelenés megtagadása súlyos következményeket von maga után.
...
Martina
A lista tovább folytatódott, de mi megragadtunk a hetes pontnál. Inkább bezártam a laptopon a dokumentumot, majd hason feküdtem az ágyamon. Milyen jók ezek a lyukasórák? Mások biztos ekkor szegik meg a szabályokat, mi meg olvasgatjuk őket.
- Ekkora kibaszást - fújt Max egy hatalmas lufit a rágógumijából. - Én ma biztos, nem megyek el arra a - szívta vissza a szájába a rágóját - izére - röhögött fel, a földön ülve, hátát a falnak támasztva.
- Ja, nekem sincs kedvem hozzá - értett egyet Oskar, a húga ágyán fekve, a plafont bámulva. Mert az olyan érdekes.
- Be kell vallanom - vettem egy mély levegőt -, hogy én sem akarok menni.
- Srácok ne már! - pattant fel a Katherina a székről. - Ez csak egy hülye sulis bál!!
- Pont ezért nem akarunk menni - röhögött Oskar.
- De - akadt meg. - Ne már! Tök jó lesz! - próbált lelkesíteni minket.
- Nem - vágtam rá.
- Hogy lehetsz ilyen? Tudott, hogy mennyire vártam!! - csordult ki egy könnycsepp a szeméből. - Ezt az egy dolgot kértem tőled! - kiáltotta idegesen.
- Kathe már akkor mondtam, hogy nem megyek - nevettem.
- Tudod, Hamupipőke sosem kért herceget - váltott témát.
- Mi van? - ráncoltam a homlokom.
- Egy ruhát kért és egy bált! - tárta szét a karját. Látta az értetlenkedő arckifejezésemet. - Gyere már el a bálra!! - dobbantott a lábával.
- Öhm... Kösz, nem - röhögtem. - Nekem nem kell se bál, se báliruha, herceg meg főleg nem - fejtettem ki.
- Önző vagy Tina! Rohadt önző!!Kathherina ezután hisztérikusan rohant ki a szobából. Csend telepedett ránk.
- Nem kéne utána mennünk? - vetette fel Max az ötletét, egy újabb lufit alkotva.
- Nem - húztam elém a laptopot.
- Ez csak hiszti - magyarázta Oskar.
- Ja, akkor jó - nyomkodta Max a telefonját. Igazából nem is lehetne nála, de eddig valahogy mindig megúszott mindet....
Megnyitottam az órarendemet és konkrétan egy villanykörte jelent meg a fejem felett. Dupla média óra a következő! Ez eddig miért nem jutott eszembe?
- Srácok! Van egy ötletem, hogy tudnánk skippelni a bált - mosolyodtam el.
- Tényleg? - ült fel Oskar.
- Na, mondjad akkor babám - fordult felém Max.
- Nem vagyok a babád - tisztáztam. - Szóval! - ütöttem össze a kezem.
- Pedig lehetnél - vonta meg a vállát.
- Max az álmaidban, Max - röhögött fel Oskar úgy, hogy leesett az ágyról.
- When fire will rain!! - röhögtem fel én is annyira, hogy belekönnyeztem.
- Ez krva jó!! - ütötte maga mellett a padlót annyira nevetett.
- Ez inkább krva szar volt - tápászkodott fel és ő is kiment.
YOU ARE READING
Mindenki hallgat
Mystery / ThrillerTitkok mindenhol vannak Első rész "Vétkesek közt cinkos aki néma" (Babits Mihály - Jónás könyve) A Gatnel egy olyan bentlakásos gimi, amiről még tuti nem hallott senki. A diákok ugyanis a külvilágtól elzárva élnek. Itt mindenki... Sznob. Jó ez így...