8.Bölüm

64 12 1
                                    

Multimedia Asel ve Mert.

Geçmişten..

Gözlerimi açtığımda gördüğüm manzara beni dünyanın en mutlu insanı yapıyordu. Sevdiğim kollarımda usulca uyuyordu. Evet, belki daha 17 yaşımdaydım. Ama Mert benim 17 yaşımdı. İlkim ve sonumdu. Sol elindeki yüzüğüne baktığımda derin bir iç çektim. Belki de çocukça bir simgeydi. Aptalca. Ama bizi birbirimize bağladığına inanmıştık. Gözümden düşen yaş yüzünü buruşturmasına neden oldu. Ah, hayır. Onu uyandırmak istemiyordum. Ama sanırım bunun için geçti.

-"Günaydın, her şeyim."

Yeni uyandığını belli eden sesi kulaklarıma dolduğunda yüzüme bir tebessüm düşüverdi. Mert'in her şeyi. Onun tutunacak tek dalı. Onun aşık olduğu kız.

-"Günaydın, beyaz atlı prens."

-"Ah, hadi ama. Henüz 19 yaşındayım. Bir prensesle evlenmek için daha gencim."

İkimizin hayal gücü epey genişti. Zira ne o bir prens, ne de ben bir prensestim. Birbirimizin yaralarına pansuman etmiş iki insandık. Bir okyanusun içinde birbirine doğru ilerleyen iki sandaldık. Ve şimdi birleşmiş kocaman bir gemi oluşturmuştuk. Fırtına bizi batırana kadar da ayakta duracaktık. Kim fırtınanın bu kadar erken geleceğini bilebilirdi ki.?

×

Uzun bir aradan sonra geçmişten gelen bir bölümle karşınızdayız. Okunma ve vote sayısı gittikçe azalıyor. Yolun daha başındayız ve yolumuz epey uzun. Bize görüşlerinizi yorum olarak belirtir ve yön verirseniz çok seviniriz. Değerlendirmelerinize ihitiyacım var. Seviliyorsunuz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sözüm Sana KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin