Pohled Huggyho
Dalo se to asi očekávat, ale dorazil jsem na smluvené místo jako první. Minutu na to dorazila Poppy, což se taktéž dalo očekávat. Dělalo mi však starosti skutečnost, že ani do pěti minut nedorazil Bombas s Patrikem. "Myslíš, že jsou v pořádku?" zeptala se mě Poppy. "Snad se jenom zpozdili." řekl jsem. Avšak po dvou minutách sem doběhli oba dva. Byl jsem tak rád, že dorazili, že jsem si ani nevšiml, že nemají Mommy Long Legs. "A kde jste nechali Mommy Long Legs?" zeptala se jich Poppy. "No, vzít ji je nad naše schopnosti." řekl Patrik. "Vona už není zrovna mála a rozhodně není krotká. Kdybych ji neodlákal návnadou, Patrik by tu už s námi nebyl." objasnil nám Bombas. "Ale mohlo by ji zastavit denní světlo. Pokud si dobře vzpomínám, Patrik říkal, že ji vrátí do normálu sluneční světlo." řekla Poppy. "No jo. Horší však bude vymyslet způsob jak to udělat." řekl Patrik. V tom měl naprostou pravdu. Je sice hezké, že ji denní světlo dá zase do normálu, ale jak učinit aby k tomu došlo, to už je trošku horší. No trošku, spíš trošku víc. "Teoreticky bychom ji mohli nalákat na místo, kde Huggy Wuggy stával v dobách, kdy tato továrna normálně fungovala." řekla malá Poppy. "To je vlastě pravda. Tam je dostatek oken na to, abychom ji lapili do denního světla a zachránili si kůži." přitakal Patrik. To byl velmi dobrý plán. Nalákat Mommy k vchodu do továrny, kde se dostane do denního světla a bude zase malá a krotká. "No ale musíme pohnout, protože kdoví kdy zapadne slunce a když by se to stalo, všechno co jsme udělali, by přišlo na zmar." rozhodl Bombas. Všichni jsme s Bombasem souhlasili a začali jsme plánovat odchyt "malé" Mommy Long Legs. Zabralo to tak pět minut, ale plán byl hotový. Zněl následovně; já budu stát na smluveném místě, děcka budou se mnou, Bombas bude u dveří, aby je pak ve správnou chvíli zavřel a Patrik bude hledat Mommy Long Legs a Poppy mu bude pomáhat, protože zná dostatek zkratek na to, aby se na smluvené místo rychle dostali a jakmile se Patrik s Poppy dostanou dovnitř, Bombas zavře dveře a společně s Poppy se přesunou k oknům a v momentě kdy se dostane Mommy Long Legs na potřebné místo, roztáhnou žaluzie a bude hotovo. Když už byl zadán plán, zahájili jsme přesun na naše pozice.
...o pár minut později...
Už jsem tu nějakou dobu stál a čekal až dorazí Patrik a Poppy. I Bombase to čekání unavovalo, ale nejvíce se to dotklo malého Huggyho a malé Poppy. Nebavilo je čekat na jednom místě bez možnosti se nějak zabavit, ale hlavně měli strach z Mommy Long Legs. Nejspíš zažili doby, kdy byla malá Mommy rozzuřená, takže teď měli strach ještě větší. Snažil jsem se je uklidnit tím, že až se dostane do svitu slunce, bude zase jako dřív. To ze začátku zabralo, ale pak měli strach z toho, že to nestihneme včas a veškeré mé pokusy o to je uklidnit byly zdevastovány. Bombas to ale zazdil nejvíc, když jim řekl, že nic horšího než smrt nám nehrozí. Nejspíš by se i rozbrečeli, ale pak k nám doběhl Patrik a Poppy. Bombas bez váhání zavřel dveře, vzal do rukou Poppy a uhnízdil se s ní u oken. Vše bylo připravené.
ČTEŠ
Projekt "Baby Toys"
FanficFirma Playtime Co. vyrábí netradiční hračky a jednoho dne se rozhodnou vyrobit dětské verze tří nejprodávanějších hraček; Poppy, Huggyho Wuggyho a Mommy Long Legs. Ovšem při výrobě Mommy Long Legs se něco pokazilo a odsoudilo to celou firmu k záhubě.