7

403 57 32
                                    

Aile yemeği günü - Çarşamba

Peri gibi uyuyorsun Jisung. Sabah uyandığımda saat 8di, anneme gidiceğimiz için erkek kalkmalıydık. Kahvaltıya çağırmışlardı.

Yattığım yerdin kalkıp Jisung'u uyandırmaya çalıştım. "Jisung." Uyanmadı. Yaklaşıp yanağını öptüm. "Sevgilim uyan anneme gidiceğiz." Gözlerini ovuşturarak kalktı. "Beni hep böyle uyandıcaksan hep uyuyabilirim."

Gülümsedim. "Hadi kalk giyinip çıkalım."

Kafasını onaylar şekilde salladı. Dolaptan kıyafet alıp tuvalete girdim. Üstümü değiştirip çıktım. Oturma odasında beni bekliyordu, yanına gittim.

"Annenlere ilişkimizi söylemeyeceksin değil mi?"

"Söylemeyi planlıyordum ama rahatsız olursan söylemem."

"Kötü karşılamazlar mı?"

"Kötü karşılamazlar güzelim. Benim eşcinsel olduğumu biliyorlar zaten." Biliyorlar mı? Vay canına. Abim gibi tepki vericeklerinden korkuyordum.

"Ah tamam. İstersen söylersin o zaman. Çıkalım mı?"

"Çıkalım."

--

Motorla evlerine gittik. İki katlı bir evdi. Kapıda fazla telaşlı görünüyordum sanırsam, Minho elimi tuttu.

"Hey, bu kadar endişe etmene gerek yok."

"Biliyorum elimde değil."

Elimi bırakıp yanağımı öptü ve kapıyı çaldı. Kapıyı orta yaşlı bir kadın açtı, annesiydi sanırsam.

"Oğlum hoş geldin." Sarıldılar. Bana baktı annesi.

"Misafir getireceğini bilmiyordum söyleseydin ona göre yemek yapardım."

"Sürpriz yapıyım dedim."

Bana sarıldı, rahatsız olsamda belli etmeden sarılmaya çalıştım. İçeri geçtik. Oturma odası baya genişti, koltukta televizyonu izleyen babası, onun yanında yatan Felix vardı. Felix beni görünce oturduğu yerden kalkıp bana koştu ve sarıldı.

"Jisung hyung~ geliceğini bilmiyordum."

"Ah Felix yavaş." Beni böyle sıkmaya devam ederse ölüceğim.

Geri çekildi. "Hoşgeldinizzz~."

Babasıylada selamlaşıp masaya oturduk. Masanın başında babası, bi tarafta ben ve minho karşımızdada annesiyle Felix vardı.

Babası başladıktan sonra yemeğe başladık. Bı süre sonra Minho konuşmaya başladı.

"Aslında benim size söylemem gereken bir şey var."

"Neymiş o annecim söyle."

Söylemek? Bizi mi söyleyecek? Bi dakika buna hazır değilim ben.

"Biz Jisung'la sevgiliyiz."

Bayılıyorum galiba. Bakışlarımı tabaktan kaldırmaktan korkuyordum. Yemeğin sonuna kadar tabakla bakışabilirim galiba.

"Yakışıyorsunuz." Babasının sesini duyunca başımı kaldırdım. Gülümsüyordu bana, ona karşılık verdim. Keşke abimde aynı tepkiyi verseydi.

"OHAAA." Felix.

"Ayıp annecim oha denir mi?" Bana baktı. "Maşallah ne güzel suratıda var nazar değmesin." Gülümsedim. "Teşekkürler."

Korktuğum kadar bir şey olmadı. Yemeği yedikten sonra annesine masayı toplamakta yardım ettim. Zorla akşam orda kalmamıza ikna ettiler bizi. Minho'nun odasında kaldık.

19 || Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin