11

304 45 4
                                    

Gittiğini sanmıştım ama kapının yeniden açılma ve karşımda Woo dışında gördüğüm 2 kişi beni yanıltmıştı. "Çıkarın şunun altını." Yanindakilere talimat vermişti. Gram halime bakmadan üstüme doğru gelmeye başlamışlardı. Resmen şuan ölmek istiyordum. Lütfen biri çıksın ve onları durdursun istiyordum.

"D-durun y-yapmayın." Ağlarken konuşmamı bile takmıyorlardı. Bağırmak istiyordum ama yapamıyordum. Sanki biri bağırmamam için boğazımı tutuyor, bana engel oluyordu.

İki çocuk gelip altımdaki pantolonu çıkarmıştı. "Tamam çıkın kapıya geçin." İkili kafasını sallayıp çıkmıştı.

Woo bana yaklaşıp başını başıma indirmiş ve boxerın üstünden penisimi sıkmıştı. "Bunun için mi seviyor Minho seni he?!" Sona doğru sesi yükselmişti.

Beni kendine çekip sırtımın klozet kapağıyla buluşmasını sağlamıştı. Elini penisimden çekerek arka tarafa götürmüştü. "Yoksa bunun için mi?" Deliğimin üstünde tutmuştu parmaklarını.

"Woo l-lütfen y-yapma l-lütfen." Ağlayışıma hıçkırıklar eklenmişti. Ayağımla onu ittirmeye çalışmıştım ama bütün gücüm emilmiş gibiydi. Hiçbir güç uygulamıyordum. Lütfen biri şu tuvalete girsin, lütfen.

"Seni becermek güzel mi? O yüzden mi seviyor Minho seni?"

"Öğretmen geliyor." Dışardan gelen çocuğun sesine bakmıştık ikimizde.

"Siktir, en güzel yerinde." Kafasını bana çevirmişti. "Birdahakine elimden kurtulamayacaksın Han Jisung." Ellerini çekip hızlıca tuvaletten çıkmıştı.

Öğretmenin tuvalete giriş adımlarını ve çıkışını duymuştum.

Ağlayarken hızlıca pantolonumu giymiştim. Son derslere girmeyi istemiyordum. Lavaboda yüzümü yıkayıp aynada kendime bakmıştım, yanağım morarmıştı. Okul tişörtümü birazcık yukarı kaldırıp karnıma bakmıştım, çok kötü görünüyordu ve küçücük dokununca bile karnım acıyordu.

Tekrar kabine girip oturmuş ve temelli aklımdan çıkan telefonumu çıkarmıştım.

Changbin hyung
Sınıfta seni arıyorum yoksun.
Nerdesin Jis?

Jeongin
Changbin seni bulamayınca endişelenmeye başladı nerdesin?
Çantan burda ama yoksun.
Sınıftan çıkmayan birisin sen. Nerdesin Jisung?

Meleğim
Bebeğim okul nasılll
Dersler yoğun mu
Ağh çıkışta bütün dersleri bana anlatmak zorunda kalıcaksın 😩
Tabi yüzünü izlemekten dersini dinleyebilirsem 🤭
Niye yanıt vermiyorsun?
Jiiissunngiiee
Bebeğim bir sorun mu var
Telefonunu açar mısın
Jisung?
Okula gelmeme gerek var mı
Changbin hyung seni bulamadığını söyledi
Endişelenmeye başladım Jisung
Lütfen mesaj at

Hepsine acil işim çıktığını bir hocayla bütün öğlen soru konuştuğumu yazdım. Minho biraz darlasada ikna edebilmiştim sonunda. Changbin hyung bir sonraki tenefüs beni görmek istediğini yazınca hemen beden dersinde olan kızlardan kapatıcı alıp yanağımdaki morluğu kapattım.

Tenefüste kendimi toparlayıp Changbin hyungla konuşmuştum. Bana, onu korkuttuğumu bir daha ona söylemeden böyle kaybolmamam gerektiğini söylemişti.

Kim bilir asıl gerçeği öğrense ne yapıcak.

Çıkışta Minho'ya bir yere uğrayacağımı, onun gelmesine gerek olmadığını söylemiştim. Tamam demişti.

Eve uğramadan kapatıcı almış, eve öyle gitmiştim. Kapıyı çaldığımda direkt kapıyı açmış ve bana sarılmıştı. Karnımda hissettiğim acıyla dişlerimi sıkmış ve kendimi tutmuştum. "Seni çok özledim." Başını omzuma koymuş ve kokumu içine çekmişti.

19 || Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin