Tuanadan
"Ah kahretsin!" Dedim karnımı tutarak. Karnımdaki ağrı beni öldürüyordu. Vaktim gelmişti. Bugünün cumartesi olması iyi bir avantajdı.Zorla ayağa kalktım. Ve aşağıya inmeye başladım. Mutfağa geldim ve mutfak dolaplarından birini açtım.
"Bir isteğiniz var küçük hanım?" Diyen Yıldız ablaya döndüm. Zorla gülümsedim. Elim karnımdaydı
"Yok ablam" dedim. Karnımdaki elimi farketti.
"İyimisiniz küçük hanım?" Dedi. Elimi kaldırıp hayır anlamda salladım.
"İyiyim abla sağol" dedim. Kafasını salladı. Bende uzanıp dolapa baktım. 2 tane çikolata kalmıştı. İkisinde aldım. Ve salona irellemeye başladım.
Salona geldim. Sadece ablam vardı ve elinde telefonu ile uğraşıyordu. Bende kendimi koltuğa attım. Karnım hala ağrıyordu. Yüzümü buruşturdum. Ablam farketmiş olacakki bana döndü.
"Noldu lan sana? Ne bu halin?" Diye soru yağmuruna tutmaya başladı. Elimdeki çikolatanın birini açıp yemeye başladım.
"Kızsal sorun işte anlarsın ya" dedim çikolatamı yiyerek.
"Haa anladım" dedi. Bende çikolatamın tadını çıkararak yemeye başladım. Çikolataya aşık bir insanımdır. Bu hayatta bir Efeyi birde çikolatayı çok seviyorum.
"Abim nerde? Ortalıkta gözükmüyor." Dedim. Ablam telefondan kafasını kaldırmadan cevap verdi.
"Deryayla birlikte" dedi.
"Derya çok iyi biri. Baksana onun sayesinde kafa dinliyoruz" dedim. Ablam kafasını telefondan kaldırıp güldü.
"Evet haklısın bu kız aferini hakediyor." Dedi. Kafamı salladım. Sonra çikolatadan bir parça koparıp ablama uzattım. Çikolatayı alıp ağzına atdı.
"Vallaha Çağan efe de hakediyor. Baksana ne kadar iyi bir kız oldun, çikolatanı ablanla paylaşıyorsun" dedi. Bir yandan çikolatasını yiyordu.
"Abla!" Dedim. Bozguna uğramış gibiydim. Güldü. Bende sakinleşmek için çikolatamı ısırdım.
*
*
*
*
*
*
*
*
Gece saat 22:00My love:
Benim nazım nasılmış?Nazım ✨:
Şimdi mi aklına geldi sevgilin olduğu?My love:
Ne?
Bebeğim..
İyimisin?Nazım ✨:
Bütün günü nerdeydin?
Gece mi aklına geldi "Nazın(!)" Olduğu?My love:
Birtanem..
Bugün Ankara'dan teyzemler bize geldi.
Bütün sülale buradaydı.
Sana yazmak için vakit bulamadım.
Özür dilerim.Nazım ✨:
Off özür dileme
Sorun sende değil
Sorun bende
Sinir damarım tuttu yine
Senden çıkardım sinirimi.
Özür dilerim.My love:
Noldu bebeğim?
Bir sorun mu var?Nazım ✨:
Karnım ağrıyor.My love:
Yoksa
Düşündüğüm şey mi?Nazım ✨:
Evet düşündüğün şey
Ve biliyorumusun
Evde çikolata kalmadı!
Canım çikolata istiyor.
Acaba dışarımı çıksam?
Off marketler falan kapalıdır.
Ağlayıcam ya.My love:
Bebeğim sakin ol.
Dışarı falanda çıkma.
Birdakika..."My Love" çevrim dışı.
Nazım ✨:
Efe!
Nereye gitdin yaa!
Ya Efe!
Tü Allah cezanı versin!
Off!"Nazım ✨" çevrim dışı.
Telefonu bir kenara fırlattım. Yastığı alıp yüzümü kapattım. Ve bağırdım. Cidden kafayı yiyeceğim. Zor anımda beni bırakmasına mı yanayım? Yoksa birşey demeden çekip gitmesine mi!?
2 hafta konuşmayacağım onunla. Zaten dayanamaz patlar! Gıcık, öküz, köpek, şimpanze, antilop, maymun, deve, öküz, kömüş, odun, azgın!
İçimden saydırıyordum!
20 dakika sonra:
Yatağımda öylece uzanmış tavana bakıyordum. Birden odamın balkonundan tıkırtı sesi geldi. Hemen yerimde doğruldum ve yutkundum. Birden telefonuma bildirim geldi.
My love:
Balkonun kapısını aç
Ben geldim.Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ne yani çağan burdamıydı?. Hemde bu saate!?
Hemen ayağa kalktım. Ve balkonun kapısını açtım. Ve Çağanı hemen içeriye çektim.
"Efe sen delirdinmi!? Bu saate burda ne işin var!? Ya birileri görse!?-"
"Bi sus be gülüm!" Çağan dediğinde. Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes alıp verdim. Gözlerimi açtığımda Çağanın elindeki 3 tane olan çikolataları gördüm. Ve onları bana uzatıyordu.
"Hepsi Nazım için, senin için" dediğinde. Şaşkınlıkla birlikte gülümsemiştim.
"Efe bunları bu saate nerden buldun?" Dedim.
"Hani sana demiştim ya Teyzemgil Ankaradan geldiler. Teyzem bunları bana getirmiş. Ama ben çikolata sevmiyorum.." dedi ve durdu. Gülümsedi. Kulağıma yaklaştı.
"Ama çikolata yiyen sevgilimi çok seviyorum" diye fısıldadı. Gülümsedim. Bütün sinirim uçup gitmişti. Hemen sıkıca sarıldım.
"Seni çok seviyorum Efe"
"Bende seni Naz, bende seni"
Geri çekildik. Çikolatayı bana uzattı.
"Şimdi sen bunları ye, bende seni izleyeyim" dediğinde güldüm. Ve çikolatanın birini alıp yemeye başladım. Çağan ellerini belime koydu ve alnını alnıma yasladı. Ve beni izlemeye başladı.
Yeni bölüm 30 oyda.
Buarada ÇAĞTU ETİKETİ 2 MİLYAR GÖRÜNTÜLEMEYE ULAŞTI!!!
Çok mutluyum cidden. İki yıldır çağtucuyum. Ve asla vazgeçmedim vazgeçmemde. Buaralar bazıları çağtudan vazgeçiyor. Ama ben asla vazgeçmem. Dizi başlasın ben moment alıcağımıza inanıyorum. Vazgeçiyorsaniz güle güle. Bidaha gelmeyin. Neyse kalın sağlıcakla..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Love
Fanfiction"Bu basit bir hoşlantı değildi. ergence görünebilir ama ben ona çok bağlandım. Aramızda mesafe olsa bile o benim için çok değerli"