5 YIL SONRA
Efeden
Tuanayla ettiğimiz kavga sonucunda yüzüğü atıp gitmişti. Evet, tam olaraq 1 yıldır evliyiz. Ben okuyarak hayellerimin de ötesinde olan mesleğe sahip oldum. Polisim ve baş komiser olarak işimi severek yapıyorum. Tuanaysa bir cerrah olmuştu. Öyle böyle değil baya başarılı bir cerrahdı. Başarısıyla ün yapmıştı. Liseyi birlikte bitirdik ve üniversitemizi birlikte kazandık. Bu yolda daim bir birimizi kollamıştık. Evet bazen kavga ediyorduk. Hatta sebebsizce kavgayı abartıyorduk. Sonra pişman olup özür diliyorduk işte. Mesleğimizi elimize aldıktan sonra evlenmiştik. Ama şimdi küçük bir kavga yüzünden yüzüğünü atıp gitmişti. Evet, iş bana düşmüştü. Çünkü aptal bir kavga yüzünden ilişkimi bitirecek değildim. Onu hala ilk günkü gibi seviyordum. Ve bu sevgim hiç azalmadı.Siyah renginde olan arabama bindim. Ve sürmeye başladım. Bir elimde telefonum vardı. Hemen Ülkünün numarasını çevirdim. Bir süre çaldıktan sonra açmıştı.
"Alo?"
"Baldız"
"Buyur enişte birşey mi oldu?"
"Naz nerde?"
"Bilmiyorum"
"Baldız yalan söyleme!"
"Tamam biliyorum ama söyleyemem!"
"Bak biliyorum Nazın iyiliğini istiyorsun. Ama inan bana onun için en iyisi bu"
"......"
"Bak sende biliyorsun kaç yıldır birlikteyiz. Aptal bir kavga yüzünden ilişkimi bitiremem. Onsuz yapamam"
"Bara gitdi"
"Ne? Baramı? Hangi bara!?"
"Hep gittiğimiz bir bar vardı ya ora"
"Tamam baldız herşey için teşekkürler. İnan bana hepimiz için en iyisi bu"
"Rica etmiyorum ehehe. Neyse kapatıyorum"
"Görüşürüz"
Konuşma bittiğinde telefonu yerine bırakmıştım. Kafa dağıtmak için bara gitmiş. Gaza bastım ve bara doğru irelledim.
*
*
*
*
*
*
Bara girdiğimde yüzümü biraz buruşturdum. Her yer içki kokuyordu. Midem bulanmıştı şimdiden. Hemen Tuanayı aramaya başladım. Oraya buraya ararken, barmenin yanında içtiğini gördüm. Hemen yanına doğru irelledim. İçmekten bir hal olmuştu.
Barmene baktım."Vallaha abi içme dedim, dinlemedi. Bende mecbur kaldım bu benim işim sonuçta" dediğinde kafa salladım. Ve cebimden para çıkarıp barmene verdim. Tuanaya yaklaştım. Beni farketmiş olacak ki isyan etmeye başladı.
"Git burdan küsüm ben sana!" Dedi. Kafası baya bir güzel olmuştu. Küçük çocuk gibi benimle inatlaşıyordu. Onu dinlemeden kucağıma aldım. Kucağımda tepinmeye başladı.
"Yaa bırak! Bıraksana! İmdaat!" Bağırmaya başladı.
"Eğer biraz daha bağırırsan hiç düşünmeden senin icabına bakarım!" Dedim tehtidkar sesimle. Kollarını göğsünde bağladı, dudaklarını büzüp yüzünü yana çevirdi.
"Asla seninle konuşmicam hıh!" Dediğinde ister istemez gülmek istedim. Ama kendimi zorda olsa tuttum. Arabaya geldiğimizde Tuanayı indirdim. Arabanın kapısını açtım. Tuana bu sırada kaçmaya çalışıyordu. Belinden tutup kaçmasını engelledim. Ve arabaya oturttum. Kemerini taktım. Hemen kendi yerime geçtim. Arabayı sürmeye başladım.
"Ama bu haksızlık! Seni babama sölicem!" Dediğinde kendimi tutamayıp gülmüştüm. Kafa güzel ya, ne dediğini bilmiyor.
20 dakika sonra eve gelmiştik. Tuanaya baktığımda uyuya kalmıştı. Arabadan indim. Etrafında dolandım. Arabanın kapısını açtım. Tuanayı kucağıma aldım. Aldığımda irkilip gözlerini açmıştı.
"Şşt" dedim. Arabanın kapısını kilitleyip eve doğru yürümeye başladım. Kapıyı açıp içeri girdim. Ve merdivenden yukarıya doğru irelledim.
Kapıyı açıp odamıza girdim. Tuanaya baktığımda gözlerini yarım açmış bana bakıyordu. Gülümsedim.
"Çok yakışıklısın!" Dediğinde güldüm.
"Yerim seni" dedim ve yatağa bıraktım. İlk önce kendi üstümü değiştirdim. Sonra uzun siyah sweatimi aldım. Tuanaya yaklaştım.
Onu yerinde dikleştirdiğimde birşey mırıldandı. Üzerindeki elbisesini çıkardım. Ve uzun sweatimi giydirdim. Sweat dizine kadar geliyordu.
Sonra yatağa geri yatırıp yanına yatdım. Yüzlerimiz yakındı. Bana bakıyordu. Yüzünde hüzün vardı.
"Barışalımmı?" Dedim. Gülümsedi ve kafasını salladı. Kolumu açtığımda kolumun altına girdi. Sıkıca sarıldım.
"Seni asla bırakmiyacağım" dedim. Gülümsedi ve gözlerini kapattı. Bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.
VE BUNDAN SONRA HAYATLARINI NORMAK ŞEKİLDE SÜRDÜRMÜŞDÜLER. VE HEP BİRLİKTE OLACAKLARINA SÖZ VERDİLER.
THE END
Bu diziyi tamamen AzrailBarisenyapmabe armağan ediyorum. Onun isteği üzerine yapmıştım bu diziyi.
üzülmeyin canım çok istenirse özel bölümde atarım. Kalın sağlıcakla aşklarım.
THE END
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Love
Fanfiction"Bu basit bir hoşlantı değildi. ergence görünebilir ama ben ona çok bağlandım. Aramızda mesafe olsa bile o benim için çok değerli"