chapter seven

2.5K 195 459
                                    

bu bölüm biras yorum alabilir miyim🥺🥺

Ƹ̵̡⁠Ӝ̵̨̄⁠Ʒ

"ya jisung düzgün kes şunları amınakoyayım ya! motor becerilerin gelişmemiş gibi iş tutuyosun"

felix, jisung ve seungmin salondaki orta sehpanın çevresine oturmuşlar, jisung'un maketini yapıyorlardı.

"bağırma bana kesiyorum işte ya, napiyim mukavva yamuksa"

"jisung mukavva yamuk değil senin makas tutuş şeklin yamuk"

bu sefer de seungmin jisung'a çıkışırken jeongin ise koltukta oturmuş felix'in tabiriyle zift gibi olan kahvesini yudumluyordu.

"şurası iyice yapışmamış, tekrar yapıştırın da düşmesin"

jeongin koltuktan yaptıkları maketi incelerken felix onun gösterdiği yeri tekrar yapıştırmış, diğer yerleri de kontrol etmişti.

"ay yoruldum he"

jisung kendisini arkasına atıp halıya uzanırken felix onun kesmeyi bıraktığı mukavvayı almış, jisung'un taslak şeklindeki çizimlerini düzgünce kesmeye başlamıştı. gerçekten de el işi yapmaya bayılıyordu.

seungmin titreyen telefonuyla kaşlarını çatıp telefonunu alırken instagram hesabına gelen mesaj isteği ile mesajı açmıştı.

"sen erik ben erik kütürdeşelim mi ey bebik"

seungmin'in okuduğu mesajla hepsi birden kahkahalara boğulurken felix gülmekten yerlere yatmış, jisung ise yattığı yerde yan dönerek karnını tutmuştu.

"hyunjin'in arkadaşlarından biri mi?"

"sanırım, profiline bakayım"

gülmeleri sakinlerken hepsi birlikte seungmin'in yanına toplaşmış, changbin'in instagram hesabına bakmışlardı.

"borsa storyleri mi atmış gerçekten ya"

jisung göz devirirken diğer storylerini de izlemişler, tek tek gönderilerine bakmışlardı.

"adidas eşofman, seungmin endüstri meslek lisesi terk birine benziyo bu çocuk. biosunda yazan okula bak, hangi üniversite o ya"

"sikimsonik okulların sikimsonik kısaltmalarından biridir"

jeongin kahvesinin son yudumlarını içerken üzerindeki pofuduk battaniyeyi bırakmış, koltuktan iyice eğilerek changbin'in fotoğraflarını incelemişti.

"aa yanındaki çocuk lan! dün geceki üzerine oturmalık burnu olan çocuk bu. vay amınakoyayım dünya ne kadar küçükmüş"

jeongin dudaklarını büzüp kafasını sallarken üçlü ona dönmüş, kaşlarını çatarak sorgulamışlardı.

"akşama eve geçeceğim, hyunjin gelecek"

"kütürdeşiyo musunuz?"

jisung'un sorusuyla usulca başını sallarken dudaklarını büzüp başını sallamıştı.

"yani sanırım, mısır patlatayım sana dedim"

"önce mısırı patlatayım sonra da seni deseydin"

jeongin'in dediğine üçü birlikte kahkaha atarken jisung masanın üzerindeki yarım maketine bakıp iç çekmişti.

"bana yine sabahlamak düştü sanırım, bitmeyecek bu maket. ya ben niye mimarlık seçtim ya!"

"sus daha var akşama kadar vakit halledelim üç elden hadi"

felix tekrar yerinde öne giderek sehpaya yaklaşmış, yarım kalan çizimleri kesmeye başlamıştı. seungmin de felix'in kestiklerini yapıştırırken jisung diğer taslakları çizmeye başlamış, jeongin son iki saattir yaptığı gibi onları izlemesine devam etmişti.

FANCYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin