1| Başlangıç

354 11 2
                                    

Her şeyin bir başlangıcı vardır tıpkı sonu olduğu gibi fakat bazı anlar olur ki yeni bir başlangıç yapmak isterseniz, hayata bembeyaz yeni bir sayfa açmak istersiniz ve yeni bir sayfa açabilmek içinde eskide kalan anılarınızı bilinçaltınızın güneş...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her şeyin bir başlangıcı vardır tıpkı sonu olduğu gibi fakat bazı anlar olur ki yeni bir başlangıç yapmak isterseniz, hayata bembeyaz yeni bir sayfa açmak istersiniz ve yeni bir sayfa açabilmek içinde eskide kalan anılarınızı bilinçaltınızın güneş ışığı görmeyen yerlerine saklamanız gerekir çünkü ışık gören her yer netliğe kavuşur tıpkı karanlık bir odada hiç bir şeyi göremezken aydınlık, ışık bulunduran bir odada ise her şeyin net bir şekilde görülmesi ve fark edilmesi gibi.

Ve ben Batın Aydoğan namı değer Aydoğan ailesinin üvey çocuğu şuan hayattıma yeni bir sayfa açabilmek için başlangıcımı yapıyorum fakat öncellikle saf olan bu minik kağıt parçasını koruyabilmem gerekiyor ki devamlılığını sürdürebilsin bu yüzden de o sayfanın beyazlığını koruyabilmesi adına bozulmuş, kirli mürekkepleri atmam gerekir bu sayede kalbimde minik bir umut vadeden o sayfa saflığını koruyabilmeli.

" Batın ilişkimizi böyle bitiremezsin!"

Ben dolabımın üstündeki bavulumu alırken bir yandan sevg- pardon eski sevgilim demem lazım çünkü sevgilim dediğim insanı az önce babasının yakın arkadaşının oğluyla bir zamanlar başımızı aynı yastığa koyduğumuz yatağımızda sevişirken yakaladım. Chris halen her şeyin göründüğü gibi olmadığını açıklarken kıyafet dolabının bana ait olan kısmını açtım ve kıyafetlerimi parça parça alıdıktan sonra güzelce katlayıp bavuluma koydum sürekli bu işlemi devam ettirirken bir yandan da Chris'in saçma bahaneleri dinliyordum.

"Beni hiç mi sevmedin Batın!"

Onu takmayıp en sevdiğim şortumu bavula koyarken ellimi tuttu. Ellimi onun serseri dövmelere sahip ellinden kurtarmaya çalıştım fakat bu sadece onun ellerimi daha sıkı tutmasına sebep oldu.

"Bana bak Batın..."

Benim bakışlarım yaptığım işi engelleyen ellerindeyken onun bakışları beni delip geçmek üzereydi.

"Bana bak Batın!"

Sesini yükseltip elleri ince ve küçük yapıya sahip çenemi kendisine çevirip ona bakmam için zorladı ama benim griyle mavi arasında kalan gözlerim onun dışında her yere bakıyordu. Kendimi kontrol etmekte zorlanıyordum öfkeme yenik düşmek istemediğimden onun sesini, yüzünü, vücudunun her bir parçasını elimden geldiğince görmezden gelmeye çalışıyordum ama ne kadar başarabildiğim tartışılmalı.

"Benim hiç bir suçum yok Batın beni bu hale getiren ve bizim şuan ki sikik durumla karşı karşıya gelmemiz senin suçun!"

İşte bu bardağı taşıran son damlaydı.

BAŞLANGIÇ | BXB | DÜZENLEMEDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin