Erkekler lavabosunun açılmasıyla bakışları oraya çevirdim.Gördüğüm kişiyle şok geçirdim.
"Chris?"
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Hani insanlar en beklenmedik vakitte başlarına kötü bir şey ya da bir olay gelince bir cümle kurarlardı ya neydi o?
Ah! Hatırladım hayattaki şansımı sikeyim!
Suratım sırısıklam şekilde bir zamalar aşkla baktığım kişiye şaşkın ördek gibi baktım ve emindim ki şu an ki halim çok komik görünüyordu!
Onunla aynı renk olan mavilerimi ayırmadan olduğum yerde dikleşip ona sorgularcasına bakıyordum.
O ise bana özlem ile bakıyordu tabbi ne kadar gerçekse artık o özlem(!)
En sonunda kendimi hafif bir sirkeleyip kendime geldim ve ağzımı açıp konuşmaya başladım.
"Senin burada ne işin var!?"
Dudakları kıvrılınca gamzeleri gözüktü. Erkekler tuvaletinin kapı pervazına yaslanıp konuşmaya başladı.
"Seni görmeye geldim."
Kaşlarım şaşkınlıkla havalandı, ellerimle kendimi işaret ettim.
"Beni?"
Gülümseyerek kafasını onaylarcasına salladı.
Baştan aşağı onu süzdüm ve dudaklarım alayla kıvrıldı. O bana mavilerimle bakmaya devam ederken arkama dönüp ellimi ve yüzümü kurutmak için peçeteliğe yöneldim.
Siyah beyaz peçetelikten üç tane peçete alıp ilk başta ellerimi sonra yüzümü kuruladım. İşim bittikten sonra peçeteleri çöpe attım tam arkamı dönecekken ensemde bir nefes hissedince irkilip arkama hidetle döndüm.
Arkamı dönmemle Chris ile burun buruna gelmem bir oldu.
Bu pezevenk ne ara arkama geldi?
Tam sağ tarafa kayacakken kayacakken en fazla dövme bulunduran ellini yani sol elini lavabo tezgahına koyup gitmemi engelledi, bakışlarımı onun elinden mavilerimi çıkartıp ona dik dik bakmaya başladım ona bakarken ani bir hareketle sol tarafa kaydım.
Fakat o sanki bunu yapacağımı önceden biliyormuş gibi sağ elliylede diğer çıkışımı kapattı. Önüme dönüp onu omuzlarında itmeye çalıştım ama hayvan herif o kadar kaslıydı ki bir milim bile kıpırdamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞLANGIÇ | BXB | DÜZENLEMEDE
Storie d'amoreHer şeyin bir başlangıcı vardır tıpkı sonu olduğu gibi fakat bazı anlar olur ki yeni bir başlangıç yapmak isterseniz, hayata bembeyaz yeni bir sayfa açmak istersiniz ve yeni bir sayfa açabilmek içinde eskide kalan anılarınızı bilinçaltınızın güneş ı...