'Buna alışkın değilim
bebeğim,
Ne dediğim önemli değil,
neden böyleyim.
Kalbim titriyor bebeğim'[Han Jisung - Close]
Taehyung, oğlunun tavrının değiştiğini biliyordu. Seneler ona çekicilik katmıştı ama yanında kini de beraberinde getirmişti. Minho ailesine kinliydi. Ama en çok Thita'sı nefret barındırıyordu içinde. Yıllar önce Gamma'sını elinden almışlardı. Şimdi tekrar onun varlığını hissediyordu. Ve bu sefer bırakmaya niyeti yoktu.
Bu yüzden Minho kontrolü kurduna bırakmıştı. Kan akıtsa, paramparça etse bile umurunda olmayacaktı. Artık kontrol Thita'daydı. Pençeleri bilenmiş şaha kalkmaya hazırlanıyordu.
Taehyung elindeki viski bardağıyla camın önünde oğlunun konuşmayı başlatmasını bekliyordu.
"Gamma'yı buldum. Bu sefer nereye süreceksiniz beni?!" Minho'nun alaycı tavırları Taehyung'un gülümsemesini sağladı. Tam da istediği gibiydi. Oğlu Thita'sını devreye sokmuştu. Ve istediği Thita'nın gücünü kontrol ediyordu. Oğlu kendini idare edebilmeyi öğrenmişti.
"Hiçbir yere gitmiyorsun. Aksine burada kalıp Gamma'nın yanından ayrılmayacaksın."
Babasının cümlesiyle Minho'nun alaycı tavrı kayboldu. Ayaklandı babasının arkasında durdu.
"Ne demek istiyorsun?" Taehyung gizemli havayı bir kenara bırakıp her şeyi açıklığa kavuşturacaktı.
"Eric..Eric çok güçlü bir büyücü. İçindeki omega büyü gücünden etkilendi. Eric omegasını bir başkasına emanet etti. Kontrol onun elinde değil. Eric sadece seni istiyor. Omegasını emanet ettiği kişide senin içindeki Thita'yı elde etmek istiyor. Birden fazla kişiler, tek bildiğimiz ne yazık ki bu. Eric, senden duygusal bağ değil, cinsellik değil sadece gücünü almak istiyor. Sadece güç. Çok güçlüsün Minho. Daha kendini tam anlamıyla keşfetmedin. Tahmin edemeyeceğinden daha da güçlüsün. Güçlerini keşfetmeden seni elde etmek ve gücünü emmek istiyorlar."
Taehyung derin nefes alıp "Seni elde etmeleri demek Gamma'yı da elde etmek demek. Yıllar önce sizi ayırmamızın sebebi buydu. Ruhlarınız birbirine çok bağlı. Yaşınızdan dolayı kurtlarınızın hareketini kontrol edemiyordunuz. Ama sizin birbirinizden haberiniz olmadığı halde kurt iç güdüleriniz kendine yepyeni bir evren yarattı. Minho, daha Gamma doğmadan önce bile senin doğacağın kesindi. O yüzden Thita geldi, Gamma için geldi." diyerek oğluna döndü. Aklının karışıklığı yüzüne yansımıştı Minho'nun.
"Ne demek bu? Gamma olmasaydı ben olmayacak mıydım?"
Taehyung, oğlunun arkasındaki eşine baktı. Dolu dolu olan bambi gözleri kalbine hançer gibi değdi. "Jungkook'un doğma olasılığı çok düşük. Dünyada var olan tek Sigma. Doğma olasılığının düşük olması doğum yapmasını da etkiliyor. Jungkook'un doğum yapması imkansızken bir gece de bir oğlumuzun olacağının haberi geldi bize. Hayata tutunma şansımızdın. Çünkü türlerimiz her yüzyılda bir var oluyor. Biz yok olduktan sonra canımızdan bir parçanın dünyada olması en büyük şansımız ve isteğimizdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Thita ~ Minsung
FanficSiyah saçlı Omeganın, Thitaya yaklaştığını fark etmesiyle doğruldu. İçinde ki öldürme dürtüsünü bastırmaya çalıştı. Yüzüklerle bezenmiş parmakları ile dudaklarıyla oynuyordu. En sonunda Omeganın, kendisinin ısırarak parçalamak istediği kırmızı duda...