⌜𝑭𝒊𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑰𝒄𝒆⌟

811 112 143
                                    

'Sakin kalmak için
elimden geleni yapsam bile
titreyen sesim ve
garip mimiklerim
Benimle konuşsan bile,
Anlamsızca yüksek sesliyim'

[Han Jisung - Close]

[Han Jisung - Close]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

!!ÖNEMLİ!!

tam tamına 7543 kelime var burada. 

çok etkileşim kaybettim. 

lütfen bölüm içi yorumlarınızı ve oylarını eksik etmeyin.

iyi okumalar bebitolarımmm...

.

.

.

Nefret, ihanet hissini karşısında pişkin bir gülümsemeyle onu izleyen çocuk sayesinde tatmıştı. Yıllar önce onun için kendini ateşe atmaya bile razı olduğunu düşündüğü Omega sayesinde iliklerine kin duygusu işlenmişti. Sevdiğini düşünmüştü belki de ya da karşısında ki çocuğun kara büyüleri yüzünden bütün algıları onun dışında herkese kapanmıştı.

Eric arsız bakışlarıyla karşısında bacaklarını genişçe aralamış, siyah uzun botları, deri ceketi ve onu daha da çekici yapan kızıl saçlarıyla oturan Thita'ya bakıyordu.

Dudaklarını yaladı "Pişt!" telefonuyla ilgilenen Thita onun varlığından haberi yokmuş gibi davranıyordu. Bir kere daha seslendi. "Thita!" Minho sinirle kafasını kaldırmadan gözleriyle Omega'ya bakmış ve ardında tekrar telefonuna dönmüştü.

"Eskiden böyle değildin. Çok eğlenirdik seninle" Omega bir ayağını Minho'nun ayak bileğinden başlayarak diz kapağına kadar sürttü. "Eğlenceden kastımın ne olduğunu biliyorsun dimi Minho?"

Thita hissettiği sürtünmeyle elindeki telefonu yanına bıraktı. Ani hızla Omega'nın ince boynunu kavradı.

"Kes sesini, hiçbir zaman seninle öyle bir şey yapmadım. Ayrıca bir daha bana dokunursan bu kafan artık vücudundan ayrı bir köşede olur." Hala yüzüne arsız bakışlarla bakan Omega daha da sinirini bozmuştu. Boynundan tutup kafasını sertçe koltuğun baş kısmına vurdu. "Duydun mu?"

Eric dudaklarında dilini gezdirip Thita'nın açıkta kalan boynuna oradan da sıkılaşmış göğüs kaslarına baktı.

"Daha sert olsana. Bu gelişmiş vücudunla ne kadar ileri gidebilirsin merak ediyorum." Dudaklarını dişleyip Thita'nın dudaklarına yaklaşmaya çalıştı. Minho iğrentiyle Omega'yı tuttuğu boynudan geri ittirdi.

"İğrençsin. Karşımda hala bu şekilde konuşabiliyorsun."

"İğrenç değilim bebeğim. Sadece sana doyamıyorum."

My Thita ~ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin