2. Kari

47 11 0
                                    

Nikon Pov:

Avasin silmäni ja kirkkaat valot osuivat heti silmiini. Nousin varovasti istumaan ja päähäni alkoi särkeä jumalattomasti. Katsoin ympärilleni ja huomasin sen saman mustahiuksisen pojan, jonka näin aikasemmin.

"Noniin heräsithän sinä. Millainen olo sinulla on?" Kuulin naisen kysyvän. Tajusin olevani terveydenhoitajalla. "Ööh särkee päähän aika paljon mut muuten ihan hyvä olo. Sattuu myös vähän selkään" kerroin. "Joo. Sun pää kolahti lattiaan niin ei ihme että särkee. Voin antaa tästä lääkettä jos haluat" hoitaja sanoi, jolloin nyökäytin päätäni. Tuo antoi minulle lääkkeen ja veden, jolloin nielaisin lääkkeen veden avulla.

"Sitten jos mä vain saan nii mä voisin vähän kattoa tota sun selkää" hoitaja sanoi. Hänen nimensä oli ilmeisesti Maria. Tai niin hänen nimilapussaan luki. "Joo kato vaan" vastasin. "Joo. Pystyisitkö sä ottamaan tuon sinun paksun hupparin pois hetkeksi?" Maria kysyi. Nyökkäsin ja otin hupparini pois. Minulla oli onneksi t-paita. Menin mahalleni makaamaan ja Maria alkoi tutkia selkääni.
--
"Joo sulla ei ollut mitään vakavaa. Selkääsi saattaa sattua vielä huomenna mutta se kipu kyllä häipyy nopeasti" Maria selitti. Puin hupparini takaisin katsoen tuota mustahiuksista poikaa, joka oli ollut tuossa koko tämän ajan.

"Voitte lähteä. Ja jos tuon selän kanssa tulee ongelmia niin saa tulla vielä näyttämään tänne" Maria sanoi. Kiitin avusta ja astuin mustahiuksisen pojan perässä ulos huoneesta.

"Sä oot siis Niko vai? Mä oon Aleksi" tuo poika sanoi ja ojensi kätensä. "Joo mä oon Niko" sanoin ja kättelimme siinä. Kuka edes enää kättelee. Ilmeisesti minä ja Aleksi.

"Joo tota sun kaveris meni jo sinne tunnille minne sun kai kans pitäs mennä" Aleksi sanoi. Nyökkäsin. "Onks sulla snappia tai jotai? Ois kiva tutustuu suhun paremmin" selitin. "Joo on venaa" Aleksi sanoi. Pian tuo näytti snappinsä puhelimestaan, jolloin menin äddäämään tuon.

"Jees kiitti. Mun pitää mennä mut nähään joku päivä" sanoin. Tuo hymyili minulle ja sanoi heipat. Lähdin tallustelemaan kohti Karin luokkaa.
--
"Jätkähän on elossa" Joel sanoi. Naurahdin ja istuin tuon viereen. "Joel ja Niko hiljaa" Kari sanoi luokan edestä. "Sähän et mua määrää" sanoin. "Tästä lähtee Wilma viestiä kotiin" Kari sanoi. Tuo mies on sitten aina yhtä ärsyttävä. "Ei mua mitkään Wilma viestit kiinnosta" sanoin hymyillen. "Niko ulos luokasta" Kari sanoi tiukasti. Hymähdin. "Heippa" sanoin astellen ulos luokasta.

Näin Aleksin sohvilla. Tuo käänsi katseensa minuun. "Eiks sulla oo tunti?" Aleksi kysyi. "Lensin ulos luokasta, joten ei enää" sanoin naurahtaen. "Ei helvetti. Hienosti meni" Aleksi sanoi nauraen. "Mä vaa tykkään ärsyttää opettajia. Se tuo ees jotai hauskuutta elämään" sanoin. "Meniks karilla hermo suhun?" Aleksi kysyi. "Kyllä. Monella muullakin on menny hermo muhun" sanoin ylpeänä. Aleksi vain naurahti.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 420. Vitun Kari :D

Together // Nileksi [TAUOLLA]Where stories live. Discover now