7. Haavat

42 9 0
                                    

Aleksin Pov:

Niko ei ollut vastannut viesteihin pariin tuntiin. Yleensä tuo vastasi alle minuutissa joten huolestuin hieman. Olin jo kysynyt joeliltakin vastaako Niko hänelle, mutta ei vastannut. Lopetin musiikin kuuntelun ja päätin tehdä iltatoimet.

Kävelin vessaan ja laitoin oven lukkoon. Riisuin itseni ja astuin suihkutilaan. Laitoin suihkun päälle ja odotin, että vesi on sopivan lämpöistä. Menin suihkun alle ja katselin itseni. Otin shampoota ja hieroin sitä päähäni. Pesin shampoot pois ja pesin itseni loppuun asti.

Astuin pois suihkusta ja laitoin pyyhkeen lantiolleni. Menin huoneeseeni laittaen hupparin ja lötköpötkö housut päälleni. Laitoin vielä karhutohvelit jalkoihini. Kävelin keittiöön ja tein itselleni kaksi leipää. Söin nopeasti leivät ja menin pesemään hampaat. Rasvasin vielä kuivunutta ihoani ja lähdin huoneeseeni.  Laitoin yövalon päälle ja menin peiton alle. Toivoin vaan että Niko on kunnossa..

Nikon Pov:

Putsasin viiltojälkiäni huutaen samalla. Puhdistusaine kirveli ihan helvetisti vaikka purkissa luki "ei kirvele". Kusestusta. Putsattuani haavat laitoin sideharsoa käsiini ja reisiini. Kyljissäni oli pari viiltoa, mutta ne ei vuotaneet.

Ja kyllä. Olin viiltänyt reisiäni ja käsiäni. En pystynyt hallita itseäni. Ääni päässä hallitsi minua, joten viilsin ja viilsin ja viilsin. Ei viisasta.

Kävelin huoneeseeni. Kissat heti alkoivat pyöriä jaloissani. Laitoin vaatteet päälleni ja laitoin oveni lukkoon. Kaaduin sängylleni selälleni ja aloin itkeä. Miksi minä. Miksi vittu juuri minä? Isä ei tee mulla muuta ku purkaa vihansa muhun ja kerää mun avulla rahaa.

Rommi ja Figaro tulivat viereeni makaamaan. Aloin silittää kyseisiä kissoja. Tuntuu että nuo tiesivät etten ole okei ja tulivat lohduttamaan. Ihmeellisiä otuksia. Ihania sellaisia. En tiedä mitä tekisin ilman näitä karvapalloja. Ne ei ikinä ole hylännyt mua. Ne on mun kanssa jos oon yksin. Ne tukee mua.

Otin puhelimeni ja katsoin ilmoituksia.

24 vastaamatonta puhelua henkilöltä Allu<3

11 vastaamatonta puhelua henkilöltä Jori:D

99+ viestiä henkilöltä Allu<3

69 viestiä henkilöltä Jori:D

Nuo kaksi kyselivät olenko okei. Vastasin vain että olen kunnossa ja olin katsomassa Titanicia enkä katsonut puhelinta. Totuus kuitenkin oli täysin toinen.

En ikinä puhunut kenellekään ongelmistani. En osannut. Auroran ja minun eron jälkeen muijat eivät enää kiinnostaneet yhtään. Jätkät sen sijaan alkoivat vetää puoleensa.

En tiennyt mitä tekisin itseni kanssa. Kissatkaan eivät voineet kertoa koska noh.. ne on kissoja. Päätin vain yrittää alkaa nukkua koska en halunnut ajatella kaikkea huonoa. Tuskin saisin edes unta.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 404. Muistakaas et ikinä ei oo viisasta ees läpällä kokeilla viiltelyä. Siitä tulee helposti addiktio joka on huono asia. Jos oot kokeillu tai jatkat edelleen niin tsemppiä<3 Pysykää vahvoina ja muistakaa. Never give up.

Together // Nileksi [TAUOLLA]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin