Nikon Pov:
"NIKO TULE ALAS HETI!" Kuului isäni huuto. Pelkäsin jo nyt. Lähdin kiltisti kävelemään isän luo. Isäni virnisti kun katsoi minua. Hänen vieressään oli joku poika tai mies mikälie onkaan.
"Tässä on Anton. Hän on 20-vuotias ja tuli tänne harrastamaan seksiä sun kanssa. Jos et suostu nii sulle käy huonosti ja jos kerrot tästä jollekki nii oot kuollu poika, ymmärretty?" Isäni selitti. Nyökkäsin pelokkaana. "Tottele Antonia" isäni sanoi ja lähti pihalle talosta. Olin onneksi jättänyt kissat huoneeseeni ja laittanut ovet kiinni.
"Tuu" Anton sanoi ja repi minut mukanaan isän makkariin. Tuo kaatoi minut sängylle ja otti taskustaan käsiraudat. Anton tuli hajareisin päälleni ja riisui hupparini. Tuo veti käteni yläpuolelleni ja napsautti käsiraudoilla ranteeni kiinni sängyn päätyyn.
"Hyi vittu sä oot läski. Sun ei kannattais syyä" Anton sanoi ja heitti paitansa helvettiin. Tuo avasi housujeni nauhat ja veti ne pois boksereita myöten. En uskaltanut sanoa mitään, joten olin hiljaa. Anton otti taskustaan liukkarin ja kortsun laskien ne sängylle. Tuo veti housunsa alas ja istui jälleen hajareisin päälleni. Olimme molemmat nyt alasti.
Anton alkoi hiplailla kehoani liikuttaen samalla vyötäröään päälläni. Tuo otti kaluni käteensä ja alkoi vedellä vetoja sitä pitkin. Anton laskeutui haaroihin ja alkoi nuolla kaluani. Tuo myös pussaili sitä kunnes päätti ottaa kaluni suuhunsa. Anton alkoi imeä kaluani nopeasti. Tuo liikutti päätään ylös ja alas nopeasti, kunnes tuo lopetti.
"Oot seksikäs" Anton sanoi virnistäen. Tuo syöksyi suutelemaan minua mutten vastannut suudelmaan. "Kuules. Jos sä et oo mukana tässä hommassa nii sulle käy huonosti" Anton sanoi. Tuo suuteli minua uudestaan jolloin vastasin siihen. Anton tunki kielensä suuhuni tutkimusmatkalle joten tein samoin hänelle.
Anton erkaantui suudelmasta ja virnisti. "Sä otat nyt multa suihi" Anton sanoi ja tuli hajareisin kaulalleni. Avasin suuni jolloin tunsin Antonin kalun suussani. Tuo alkoi liikuttaa kaluaan ylös ja alas huokaillen samalla. Tuo työntyi päätyyn asti jolloin yökkäsin. Anton palasi takaisin vyötäröni päälle hajareisin. Tuo valmisteli kalunsa ja levitti jalkojani. Anton asetti kalunsa reijälleni ja työntyi heti päätyyn asti. Anton alkoi liikkua nopeasti sisälläni huokaillen. Pian tunsin tuon huulet omillani ja hänen kielen kurkussani.
--
"Oli vitun hyvää seksiä" tuo sanoi kun oli ottanut kortsun pois. Tuo vielä virnisti ja avasi käsiraudat. "Ota nyt vielä multa suihi nii voin lähtee" tuo sanoi. Menin tuon haaroihin ja otin hänen kalun suuhuni. Aloin liikuttaa päätäni ylös ja alas. Tunsin kädet hiuksissani. Anton alkoi ohjata pääni liikettä käsillään. Pian tuo laukesi suuhuni. "Niele" tuo käski joten nielin nesteet. Tuo hymähti.Anton oli pukenut päälleni. "Nyt ainaki tiiän mistä saan hyvää seksiä" Anton sanoi ja häipyi. Purskahdin itkuun ja tärisin. Ahdisti ja oli hirveän likainen olo. Päätin mennä suihkuun. Nappasin matkalla keittiöveitsen mukaani.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 438. Tota semmosta sitte tällä kertaa..
ESTÁS LEYENDO
Together // Nileksi [TAUOLLA]
FanficNiko x Aleksi tarina. en vieläkään käytä tw eli luet omalla vastuulla. ja tämä on vaan mun keksimä tarina eli ei ole totta lol.