9. Häivy

52 9 4
                                    

Timeskip koulun loppuun
Nikon Pov:

Vihdoinkin tämä paska koulu loppui. Nyt olisi viikonloppu ja voisi chillata rauhassa kotona kissojen kanssa. Isä on yleensä poissa kotoa viikonloput ja päivät ylipäätään.

"Niko!" Kuului huudahdus takaani. Aleksi juoksi minua kohti kunnes kaatusi maahan. "Vitun luuseri opettele pysyy pystys" joku blondi poika sanoi. "Kukas vittu sä oot?" Kysyin tuolta. Menin auttamaan Aleksin ylös. "Mä oon Elias" blondi poika vastasi. "No päivää Elias. Haluutko turpaan vai jätätkö allun rauhaan?" Kysyin. "No vittu sä oot ainaki saanu jo turpaan. Oot heikko" tuo sanoi minulle. Kävelin lähemmäs eliasta. Otin tuon paidan kauluksesta kiinni ja repäisin lähemmäs. "Eli haluutko turpaan vai jätätkö muut rauhaan?" Kysyin. "Sun lainen heikko paska ei pysty mihinkään" tuo sanoi jolloin löin tuota nyrkillä kasvoihin.

Kävelin takaisin allun luo. "Mennään. Nää ihmiset on sairaita" sanoin ja lähdin kävelemään ulko-ovien luo. Allu tuli perässäni. "Totaah. Kiitti ku autoit mua" Aleksi sanoi. Hymähdin.

"Nähääks tänää myöhemmin? Jos tulisit vaik meille?" Aleksi kysyi. Nyökkäsin. Sanoimme heipat ja lähdimme kohti kotejamme.
--
Avasin ulko-oven jolloin isäni tuli minua vastaan. "Mitä sä haluat?" Kysyin. "Sut pois täältä. Sua ei tarvita mihinkään. Pakkaa kamas ja häivy. Sul on puol tuntii aikaa" isäni sanoi ja lähti olohuoneeseen. Ihmettelen ettei tuo lyönyt minua.

Avasin huoneeni oven jolloin Figaro ja rommi tulivat pyörimään jalkoihini. Aloin pakata kaikkia tarpeellisia tavaroitani. Otin tärkeät kuvat ja julisteet mukaan, levyt, vaatteita, kissan ruokaa, rahat, laturin, hammasharjan ja tahnan, kuulokkeet, taulun jossa oli kuva minusta, isästä ja äidistäni, avaimet ja koulutavarat. Tungin kaiken yhteen isoon laukkuun. Otin vielä ison kissan kantokopan jonne rommi ja Figaro mahtuivat yhdessä. Avaimet minulla oli sitä varten jos joskus tänne palaisin.

"Hyvästi iskä. Harmi et susta muuttu kusipää. Mä rakastin sua ja yritin olla hyvä lapsi. Heippa" huusin ja lähdin pois tavarat mukanani.

Kävelin puistoon ja soitin aleksille. Selitin tilanteen hänelle että olen ulkona pakkasessa ilman kotia. Tuo sanoi että minun pitää mennä heille joten lähdin menemään kohti Aleksin taloa. Tuo oli antanut osoitteensa ja asui semi lähellä.

Se oli sitten siinä. Menetin isäni. Äitini asui nykyään Espanjassa. Hän oli ostanut Figaron ja rommin minulle. Hän kävi joka vuosi Suomessa ja tuli näkemään minua tänne. Äitini oli ihana mutta hän ja isä erosivat ja äiti jätti minut tänne isän kanssa. Tai minä itse halusin jäädä Joelin takia tänne.

Elämästä oli tullut joka vuosi vaan vaikeampaa. Kaikki oli nykyään vaikeaa eikä mikään ollut niinkuin ennen. Maailma muuttuu ja me siinä mukana. Surullista mutta totta.
--------------------------------------------------------------
Sanoja 428. Okei joo Niko lensi pihalle sen kämpästä? Mistä mä saan näitä ideoita. Salaisuus on se et kirjotan näitä lukuja aina about 1-5 aikaan yöllä:D

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Together // Nileksi [TAUOLLA]Where stories live. Discover now