I' antrenör bey

1K 79 171
                                    

Çok şirin bi fic olacak kendisi🤭🤭

İyi okumalarr<33



.......


Yıl dönümümüzü kutlamak için gittiğim restoranda, 4 yıllık sevgilim olan Min Yoongi tarafından terk edilmiştim. Hem de en sevdiğim hamburgerimi yerken!

'Ayrılalım Jimin. Yanımda bir sevgili istiyorum, kış uykusuna yatmaya hazırlanan bir dağ ayısı değil.'

Söyledikleri kafamın içinde bozuk plak gibi sürekli tekrar ederken, çikolatalı pankekim'den bir ısırık daha aldım. Kış uykusuna yatmaya hazırlanan bir dağ ayısı.. O kadar kilolu bile değildim ki amına koyayım. Sadece karın kası yerine hafif -gerçekten hafif- bir göbeğim modellerin ince bacakları yerine de tombul bacaklarım vardı, ki bu bana gayet normal geliyordu demem o ki kendimle barışık bir insandım taa ki bugüne kadar.

Aynanın karşısına geçmiş ağlayarak pankekim'i yiyor bir yandan da Tanrı'nın neden beni bu şekilde yarattığıyla ilgili şikayetlerde bulunuyordum. Modellerde olduğu gibi mükemmel bir vücutla doğsaydım hayatım daha güzel ve normal olabilirdi. En azından terk edilmezdim. Kore'nin saygı değer şirketlerinden olan YG entertainment'in ünlü modeli Min Yoongi tarafından.

Evet.

Yoongi, sevgilim, daha doğrusu bugün beni terk eden eski sevgilim. Tanışmamız tamamen kaderin sunduğu küçük oyunlarla, romanlara aşık atacak derecede mükemmel olaylarla gerçekleşmişti. Derler ya;
Başlangıcı ne kadar mükemmel olursa olsun kötü son kaçınılmazdır. Eğer kiloluysanız. Ve bir model ile çıkıyorsanız.

İlk yıllarımız el bebek gül bebek gibi geçse de, son yıl.

Siktiğimin yılı.

Yoongi namı değer eski sevgilim kilom ile ilgili ilk yorumunu 'sence de son zamanlarda fazla yemiyor musun?' diyerek benimle paylaşmaktan hiç çekinmemişti. Ve ben şaşırmamıştım, küçücük bile. Aklından geçenleri henüz yeni dile getiriyor olsa da son bir aydır çıktığımız yemeklerde ki bana olan bakışından bu konuşmanın gelmekte olduğunu anlamak benim tarafımdan çok da zor olmamıştı.

Ne kadar o zaman zayıflayacağım diyerek mırın kırın etsem de, söylediklerimin sadece ağzımdan çıkmasıyla kaldığını anlayınca uyarılarını artık hiç de hoş şekilde yapmamaya başlamıştı.

Yani,

Sürekli zayıflamazsam benden ayrılacağını söyleyerek tehdit ediyordu. O zamanlar beni her uyardığında ağlayarak yediklerimi kusuyor ve sonrasında acıktığım için daha çok yiyordum, aslına bakılırsa beni bu hâle o getirmişti. Ben değil.

Aynanın karşısında vücuduma bakıp şikayet etmekten sıkıldığımda biraz da televizyonda -benim aksime- zayıf insanları izleyerek şikayet etmek için salona doğru yol aldım.

Salona geldiğimde elimde ki boş tabağı orta sehbanın üzerindeki diğer boş tabakların yanına bırakarak, Yoongi'nin tabiriyle neredeyse onun boyutuna ulaştığım kanepeme uzandım. Sanırım bunu söylemek de biraz haklıydı tam anlamıyla dağ ayısıydım.. Televizyonu açtığımda atletizm yarışmasını görünce -fiziği benden kat kat mükemmel olan insanların yarıştığı yarışmadan bahsediyorum- onlarca küfür savurarak kumandayı elime aldım. Kanalı tam değiştireceğim sırada bana engel olan ve her şeyin başlangıcı olan o sihirli  cümleyi duydum.

"Bu yıl ki atletizm birincisi, hayranları tarafından yürüyen fizik olarak adlandırılan Jeon Jungkook, 100 kilo olduğu fotoğrafı ve şimdi ki halini sosyal medya hesabında hayranlarının önüne sunarak 'hâlâ umut var, tek yapman gereken onu bulmak' açıklamasıyla bir paylaşım yaptı."

ABS (Run For Me) JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin