7.

236 23 0
                                    

- Mivan?!?- fakadt ki belőlem így szépen és diszkréten.
- Jól értetted... Tudom, hogy baszott nehéz lesz neked csak, hogy amikor együtt voltatok maximum berúgott semmi több. Erre tegnap.. úgy betépett, hogy olyan nincs is.
- Jó, oké eddig értem én. De még is, hogy?- nem vágom ennek a gyereknek az értelmét.
- Nagyon egyszerűen...- sejtelmesen mosolygott egyet.- annyi a sztori, hogy ma elmegyek vele piálni és megkérdezem tőle, hogy nem bánná-e ha... tudod...
- Istenem Krisz tudom.. és hát ha ugyan arra gondolunk akkor oke... ha ettől nem öli meg magát akkor rendben. Képes vagyok rá.
- Jó akkor 'járunk'.- villantot egy szexit mosolyt még majd elköszönt.- na csáó szerelmem.
- Haha na szia- ránéztem majd becsuktam az ajtót.
Na jó ez brutál. 'Összejöttem' a volt pasim legjobb haverjával, hogy ne tegyen kárt magában a srác.. jesszus.
Le kell feküdnöm. Ez sok.
Miután felébredtem egy üzi fogadott:
'4kor mögötettek? T.'
Fél négy van... uuhh jó.
"Ok. M."
Amúgy mik ezek a rövidítések? Én használtam eddig egyedül. Erre már mindenki így írja alá az sms ét.
Na mindegy. T.? Tomi... gondolom Krisz elmondta neki. Ajjajj... ez így cikkes lesz. Vajon mit akarhat.
Töprengtem egy kicsit még ezen de nem talaláltam választ. Négy előtt öt perccel kimentem a ház mögé. Tomi már ott várt. Én megálltam és ránéztem majd oda sétáltam hozzá.
- Szia.- Köszönt.
- Hali. Mi történt?-ööö megprobálok nem köcsög lenni.
- Nem voltál ma suliban....- egy pillanattal később mellettem termett és a keze a derekamon volt.
- Igen. Beteg lettem.- ránéztem. Nem hitte el.
- Nem nézel ki annak. Most is ide kint vagy.- frusztrált ez a kijelentés.
- Ja. Akkor fogd meg a homlokomat.- kinyújtotta a kezét de én eltoltam. Bem akartam, hogy érintkezzünk az csak feltüzelne de ennek ellen3re vágytam rá de nagyobb volt az önuralmam mint a késztetés.
-Mit szólnál egy kis baráti piálásra? Krisz hoz sört neked meg kólát a gyógyszerek miatt.
- Krisz is jön?-meglepődöttségemet egy tökéletes mosollyal álcáztam.
- Ja. És itt is van.- kiáltott fel. Gyorsan lepacsiztak egymással aztán Krisz odajött megölelni. Tomi azt hitze, hogy csak pacsizunk de direkt úgy álltunk, hogy lássam az arcát mikor megölel. Krisz a fülembe súgta, hogy megfog csókolni és ne lepődjek meg. Megcsókolt. Miután kinyitottam a szememet láttam Tomi arcát. Rohadt ideges volt. Ennyi. Szeret még.
- Ööö.... ti együtt vagytok?
Krisz válaszolt helyettem- Ja. Tegnap óta.
- De hát Mia... tegnap szakítottunk.
Meghúztam a vállamat válaszként.
- Mindegy... sok boldogságot skacok.-hangja szomorú volt és ebből egyszerűen lelehetett szűrni, hogy mennyire féltékeny. Hah!

Szakító PróbaWhere stories live. Discover now