14.

174 19 0
                                    

Miután mindketten elkészültünk, öhm vagyis Alexa az álomszuszék hercegnő, lementünk Feri bá'-ékhoz reggelizni. Az imádni való edzőnk elmondta, hogy a hotelnek van egy bent lakásos suli része, egy uszodája és egy futó pályája és ma itt fogunk edzeni.

Kajálás után félórával találkoztunk a bejárat előtt és mentünk úszni.

Út közben vajon kivel futottunk össze? Na ná, hogy Andrew-vel. Bemutattam Alexának és dumáltunk. Elmeséltem, hogy ma itt fogunk edzeni és ennek nagyon megörülz hisz esély kaphat, hogy velünk jöjjön vissza.

Átöltöztünk az uszi öltözőjében és bemelegítettünk, eközben Feri bá' ledumálta az itteni edző kollegával, hogy miért vagyunk itt és, hogy mit szeretne kérni.

Beugrottunk a szélső pályára és elkezdtünk úszni. Néha kérdezett minket, hogy mennyivel érezzük magunkat egyes srácoknál gyorsabbnak vagy jobb technikával úszunk-e.

Edzés végén oda ment Feri bá' a német edzőhöz és ledumálta, hogy az egyik srác had edzjen velünk délután megnézni milyen is ez nálunk. Ez a srác pedig Andrew volt. Mikor elmondtuk neki annyira örült. Ha tetszik neki az edzés és Feri bá'-nak is tetszik amit csinál akkor nyert ügye van velünk jönni és bár nem régóta ismerem de azt kell mondanom nagyon örülnék neki mert nagyon hiányozna.

Ahogy megbeszéltük kettesben ebédeltünk. Alexa örült neki mert végre nem Tomiékra gondoltam és ő is talált két német srácot akikkel egész jól kijött.

Ebéd közben Andrew mesélt a családjáról és, hogy, hogy kerültek ide Münchenbe. Apuja üzletember egy ruha cégnél és anyuja pedig idekint divattervező és így ismerték meg egymást a szülei. Olyan aranyos volt ez a történet. Andrewnek jól állt a romantikus sztorik mesélése. megkérdezte, hogyha velünk jön akkor Budapesten elvihet-e majd mozizni. Na ná, hogy igent mondtam. Ezután kötelezségemnek éreztem elmesélni Tomit és Kriszt ő pedig azt mondta, hogy emiatt még jobban szeretne jönni és mellettem lenni majd.

Olyan jól esett ez. Andrew annyira jó fej és helyes. Szerintem én egy picit belezúgtam. Hiába vagyok fülig szerelmes Tomiba én beleestem Andrewba. Jesszus Krisztus nagyon gáz vagyok. Mint egy harmadikos.

Felkísért a szobámhoz én pedig mondtam, hogy jöjjön be. Szerencsére élt a lehetőséggel és egész délután együtt x-boxoztunk.

Edzés előtt összekaptam a cuccomat és átmentünk az ő szobájába ő is összeszedte a cuccát.

Átmentünk az uszodába én pedig útközben bele karoltam.


Szakító PróbaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora